Als eerste, wauw bedankt voor dit forum. Ik ben er al dagen doorheen aan het scrollen.. En daar waar het hoop meteen wegneemt ( balen, maar beter duidelijkheid
Ik ben tot over mijn oren verliefd geworden op een Amerikaan. Ik ben net terug van een weekje New York waar ik de familie heb leren kennen en waar duidelijk is geworden dat wij er echt voor willen gaan samen. Nu weet ik - er zijn geen andere opties dan voor nu gaan op ESTA en uiteindelijk te trouwen - dus ik ga de andere opties niet eens aankaarten, haha... MAAR. ik ben nu aan het kijken om vanaf juli langere tijd naar hem toe te gaan. 2 maanden / 2.5 maand? We willen vanuit dan beslissen wat onze verdere stappen zijn.. Hij is een actieve marinier die zeker nog eens uitgezonden gaat worden, dus we weten dat we elkaar langere tijd zullen moeten missen. Stappen zoals trouwen willen we dan ook pas maken na de 1e uitzending
Waar moet ik voor nu rekening mee houden? Is er een kans dat je de 1e keer al geweigerd wordt? ( ik zal daar niet werken, retour ticket boeken, bewijzen kunnen overleggen dat hij mij kan onderhouden en genoeg plannen om te laten zien dat ik mij niet zal vervelen daar )
Daarna een aantal maanden thuis blijven en dan is het wel mogelijk om nog eens bijvoorbeeld een paar weken te gaan?
Heeft het zin om hier eens over te bellen met de US Ambassy voor tips & tricks?
Alle tips zijn welkom & sorry als dit al 100 x gevraagd is, maar ik zag bij iedere situatie wel weer iets wat anders is dan die van ons.
Bedankt bedankt .. Liefs Joanie