Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dagrugzak als handbagage mee.. hoe moeilijk/makkelijk is KLM?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Dagrugzak als handbagage mee.. hoe moeilijk/makkelijk is KLM?

Bericht door Galapogos »

Prima streven. :thumbup: Vanuit de hoek waar ik woon (zuid-oosten NL) is RyanAir erg aantrekkelijk omdat ze veel vliegen vanaf Weeze en Eindhoven. Dat scheelt me weer een tripje naar Dusseldorf of Amsterdam. Dus voor de vluchten binnen Europa blijf ik regelmatig RyanAir gebruiken, terwijl ik het ze eigenlijk niet gun.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Dagrugzak als handbagage mee.. hoe moeilijk/makkelijk is KLM?

Bericht door roelb »

Tja.. Ik vloog een paar jaar geleden vanaf EIN naar LCY (London City). Dat was in de tijd dat Cityjet die route nog deed. Ik vloog dus met Cityjet. Geparkeerd bij een van die losse bedrijfjes recht tegenover de terminal, check-in balie met 0 wachtenden voor me en vriendelijk personeel, security apart en binnen een paar minuten stond ik bij de gate.

Bij de Ryanair balies stonden honderden mensen te drommen, de security rij was enorm en het eerste wat je tegenkwam was zo'n rekje om je cabin luggage te passen, met iemand van Ryanair ernaast.

Wat was ik blij dat ik Cityjet vloog :-) Jammer dat ze die route hebben opgeheven, had wel wat, met die Fokker 50..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer