Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Antelope Canyon met kinderen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
TIReppie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Antelope Canyon met kinderen

Bericht door TIReppie »

We gaan dit jaar in augustus naar Amerika voor een trip met een camper. We gaan voor het eerst met onze kinderen (14 en 16 jaar). Nu hebben we 2 dagen Page gepland waarbij in de planning zit om ook een bezoek te brengen aan Antelope Canyon. Uit dit forum en website allesamerika.com maak ik op dat Lower Antelope een aanrader is. Wat zouden jullie adviseren om te gaan bekijken en evt. reserveren in Antelope Canyon? Welke tour zou je adviseren. Photograpic of een andere tour? We nemen een Lumix fototoestel mee. Verder zullen we ook de iphone gebruiken om foto's te maken. Moeten we in Augustus vroeg of laat op de dag reserveren?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. :thumbup:

René
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Antelope Canyon met kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Wij deden in 2008 de Lower Antelope Canyon met onze kinderen; die waren toen ongeveer even oud als die van jullie nu en ze vonden het erg leuk.
De Lower is in de ochtend het mooiste, je moet direct zonlicht in de canyon vermijden. Ik weet niet of de foto tour iets voor jullie is; dat zal voor de kinderen minder interessant zijn (als ze al mee mogen) en je moet ook een statief bij je hebben dacht ik.
Toen wij er waren was reserveren niet nodig, maar tegenwoordig is dat wel aan te raden.

Marianne
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

wij gaan in augustus ook met onze kinderen naar de lower. zij zijn dan 13 en 10. de eerste rondleiding in de ochtend hebben we geboekt. ik denk dat onze kinderen een prima leeftijd hebben, zolang duurt de rondleiding ook weer niet.
TIReppie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door TIReppie »

Renee76 en Marianne, dank voor jullie reacties.
Dan gaan we denk ik ook voor de gewone tour in de ochtend van ruim een uur.
TIReppie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door TIReppie »

Zojuist Lower Canyon bij Ken's gereserveerd. Ik kan niet wachten... Lijkt me schitterend daar. :)
Bekijk onze familiewebsite over onze eerste Amerikatrip: https://familyof4roadtrip.wordpress.com/
Tips zijn welkom.
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

TIReppie schreef:Photograpic of een andere tour? We nemen een Lumix fototoestel mee. Verder zullen we ook de iphone gebruiken om foto's te maken.
Ik heb gezien dat jullie al een keus gemaakt hebben (en de goede!), maar om toch nog even aan te vullen: Op de fototours moet elke deelnemer zijn eigen spiegelreflexcamera en tripod meehebben...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer