Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

HIP Escapes: Spaar voor hoge Korting op Hotels

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

HIP Escapes: Spaar voor hoge Korting op Hotels

Bericht door Edman! »

Ik ontdekte pas een erg gaaf nieuw concept: HIP Escapes.

Wel verslavend dit trouwens, dus wees gewaarschuwd :) Met een beetje opletten kun je hier hotelverblijven van 200-1500 euro+ bij high end boutique hotels boeken met 90% korting. Zonder kleine lettertjes. Ik heb er meerdere gevonden in een paar minuten.

HIP Escapes is een flash sale website op basis van een "omgekeerde veiling": De prijs blijft zakken (tot 10% van de oorspronkelijke prijs, 90% korting) totdat iemand het hotelverblijf koopt. De lol is dat je extra korting krijgt voor het uitvoeren van taken, zoals een website openen, een hotelvideo bekijken etc. Dat levert 5 tot 20 euro extra korting op. HIP hotels krijgt hier erg veel positieve marketing mee, en dat is precies het idee.
[youtube]4QbElpTQG84[/youtube]

Mooiste kans is dat je 20 euro per verwijzing krijgt. Als een vriend zich aanmeldt (wat heel simpel is) krijg je 20 euro. Je kunt zoveel verwijzen als je wilt, dus met 50 verwijzingen heb je 1000 euro credit. Dat kan je voor 1 verblijf inzetten als je wilt. Dus een mooi "scalable" concept waar je veel moois voor erg weinig kan boeken.

Grappig extra detail dat de prijs met een paar euro verlaagd wordt voor elke taak die een community lid uitvoert. Dus als veel mensen video'tjes bekijken, websites aanklikken, etc. krijg jij ook daarvoor korting.

Je eerste 20 euro krijg je al bij aanmelding.
HIP hotels heeft wereldwijd aanbod, met veel aanbod in Europa. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Gebruik van mijn link hierboven als dank voor het delen wordt gewaardeerd ;-) Refer daarna vooral ook zelf wat vrienden voor een hoger tegoed!
Laatst gewijzigd door Edman! op 06 apr 2017, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: HIP Escapes: Spaar voor hoge Korting op Hotels

Bericht door sanook »

Ik vind het allemaal heel eng klinken, zou hier niet gauw aan mee doen.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Snap niet wat je er eng aan vindt? Het is een goede manier van marketing (naamsbekendheid creëren) en niet verkochte hotelkamers worden zo toch wel verkocht en vervolgens proberen ze aan de gasten weer ontbijt/diner/drank/massages/... te verkopen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ik vind het wel interessant, en wil wel eens even kijken hoe het werkt. Ik heb een account aangemaakt, ontving vervolgens een e-mail waarin ik op een confirmation knop moet klikken, waarna er poging wordt gedaan betreffende pagina te openen, maar dan krijg ik een melding dat die pagina niet bestaat. Nieuw account aanmaken met mijn e-mail adres werkt niet, want dan meldt hij dat dat al in gebruik is. Inloggen met mijn e-mail adres lukt ook niet (is natuurlijk niet 'confirmed' )......
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Probeer de link even in een andere browser te openen (knippen/plakken). In Chrome werkte de bevestigingslink bij mij ook niet, maar in Internet Explorer wel.
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

De openingspost lijkt bijna 1 op 1 gekopieerd van dit bericht van bijna een jaar geleden op insideflyer.nl. :?:
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Klopt ja. Is toch niet erg? Stond alle bruikbare informatie namelijk in.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Klinkt allemaal een beetje te gelikt, mede omdat nu blijkt dat je de tekst gewoon gecopy/paste hebt van een andere website. Even naampje veranderen en klaar.
Komt op mij een beetje over alsof jij er zelf baat bij hebt dat anderen hiermee aan de slag gaan. Dat voelt een beetje 'pyramidespel-achtig' aan.
Maar goed, dat is hoe het bij mij over komt, als het niet zo is dan kun je het als tip zien om je werving iets aan te passen misschien
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou ook nooit met dit soort acties meedoen. Ik boek mijn hotels wel via de reguliere sites.
VDW31
Amerika-ontdekker

Bericht door VDW31 »

Het voordeel voor de TS zijn de referral credits als jullie je aanmelden via zijn referral link en daadwerkelijk een boeking uitvoeren ( zoals bij elke manier van referrals). Is op zich niks mis mee. Aanvankelijk was het zelfs zo dat je bij Sheradill ( nu HIP-Escapes) referral credit kreeg zodra een vriend/kennis zich via jouw link aangemeld had. Boeken was niet noodzakelijk.

Ik heb HIP escapes 1 keer gebruikt en voor 40 euro een weekendje geboekt incl. ontbijt dankzij veel referral credits en het uitvoeren van enkele taakjes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer