Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eind juni voor het eerst naar de USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Capuchon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Eind juni voor het eerst naar de USA

Bericht door Capuchon »

Ik wil eind juni voor het eerst naar Amerika. Allemaal superspannend maar ik ben niet zo rijk. Het zal een budgetreisje worden. Ik reken 500 euro voor een ticket en eventueel max 400 euro voor het hotel.

Mijn voorkeur is new York/new Jersey in de buurt van luchthaven newark. Ik ken een kennis die in New Jersey woont en die wil ik bezoeken. Ik zoek een hotel dus niet zo ver van newark luchthaven

Afbeelding

Ik zou voor 5 dagen willen gaan. Mss een jongerenhotel of hostel, ben 26 "misschien" nog jeugdig.

Hebben jullie nog handige tips voor verblijf ofzo?

Mijn doelen zijn gewoon door new york wandelen, het vrijheidsbeeld zien en chillen in het central park. Allemaal vrij goedkoop dus.
mtl
Amerika-expert

Re: Eind juni voor het eerst naar de USA

Bericht door mtl »

Leuk vooruitzicht zo'n reisje. Ik denk alleen niet dat je goedkope accomodatie bij de luchthaven Newark gaat vinden. Daar zitten over het algemeen de duurdere hotels van de bekende ketens. Kijk eens op skyscanner voor je vliegtickets en op trivago voor accomodaties.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Goed vooruitzicht.
Bij Expedia kun je kijken voor combi vlucht+hotel, dan zie je zo wat mogelijk is met je budget.
Door de combi ben je bij Expedia soms iets voordeliger uit dan wanneer je vlucht en hotel los boekt. Wel altijd even vergelijken met andere aanbieders natuurlijk.

Els
Capuchon
Amerika-ontdekker

Bericht door Capuchon »

dommel schreef:Goed vooruitzicht.
Bij Expedia kun je kijken voor combi vlucht+hotel, dan zie je zo wat mogelijk is met je budget.
Door de combi ben je bij Expedia soms iets voordeliger uit dan wanneer je vlucht en hotel los boekt. Wel altijd even vergelijken met andere aanbieders natuurlijk.

Els
Bedankt voor die tip zal zeker eens kijken op de website
Bolle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Bolle »

Gaaf! leuk vooruitzicht.

Budget tip: Air BNB dan kan je op het gebied zoeken waar je wil zitten voor mooie prijzen: http://www.airbnb.com/c/jbolding2 (Als je via deze link boekt heb ik er ook nog wat aan :D uiteraard vrijblijvend natuurlijk! )

Andere budget tip: Openbaar vervoer een pas nemen voor 7 dagen. Kan je onbeperkt van openbaar vervoer gebruik maken.. en zo zijn er nog wel meer budget tips.

Groet en succes,
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Alleen kan topicstarter met zo'n openbaar vervoer pas niet naar/van New Jersey.
Capuchon
Amerika-ontdekker

Bericht door Capuchon »

Klopt mtl. Daarom ben ik van gedacht veranderd en zal ik evt via JFK reizen Dan wil ik een hotel zoeken ergens tussen manhatten en JFK

Die kennis zal me dan komen ophalen met de auto. en terug brengen.
Gast

Bericht door Gast »

Er is ergens op Long Island (waar JFK ook ligt) een hotel dat hier al vaker is aangeraden. Geen idee of het in je budget past.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Misschien moet je ook eens naar hostels kijken ipv hotels?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer