Ben nieuw hier en heb al wat topics doorgelezen, maar kom toch nog even wat informatie inwinnen voor onze korte rondtrip door Florida eind April-begin Mei.
Ik heb voor mijn werk een Sales Kickoff in Orlando en het plan is om daarna van 23 April tot 2 Mei een tour door Florida te doen.
Vliegen retour op Orlando en hebben de aangegeven periode een huurauto tot onze beschikking.
Wat we sws willen doen en zien is het volgende, alleen weet ik niet goed of dit ook allemaal haalbaar en te combineren is in de tijd die we hebben.
Misschien dat bepaalde dingen niet echt de moeite zijn of veel op elkaar lijken.
St Auguste
Ocala National Park
Daytona Beach
Fort Lauderdale
Miami
Biscayne National Park
Everglades National Park
Key Islands
Is dit te doen in de aangegeven periode of gewoon teveel en is het beter dingen te skippen?
Zijn er dingen die op deze 'route' ontbreken, waarvan je zegt dat moet je wel echt meepakken als je in Florida bent???
Qua verblijf hebben we ook nog niks geboekt, is het beter toch bepaalde overnachtingen vooraf te boeken of gewoon makkelijk 1 of 2 dagen vantevoren te boeken nog kijkende welke route we precies willen afleggen?
Tips voor leuke en betaalbare plaatsen om te overnachten op of rondom te aangegeven locaties zijn zeer welkom.
Alvast bedankt!