Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bishop - oakhurst
Bishop - oakhurst
Ik was benieuwd hoe lang het ongeveer rijden is vanaf Bishop naar Oakhurst via tioga pass. Wij rijden die route half juni. roadtrippers.com geeft 4-5 uurtjes aan maar wordt er rekening gehouden met de gebergte etc?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Re: Bishop - oakhurst
Pure rijtijd zou wel kunnen kloppen. Google Maps zegt dat het ruim vier uur is over de Tioga Pass.
Maar als je de 'usual' stops maakt natuurlijk veel langer. Gaan jullie niet langs Mono Lake, Bodie en diverse stops aan de Tioga Pass? In dat geval is het echt een stuk langer. Als je ook Bodie bezoekt is het bijvoorbeeld al ruim 6 uur aan pure rijtijd.
Maar als je de 'usual' stops maakt natuurlijk veel langer. Gaan jullie niet langs Mono Lake, Bodie en diverse stops aan de Tioga Pass? In dat geval is het echt een stuk langer. Als je ook Bodie bezoekt is het bijvoorbeeld al ruim 6 uur aan pure rijtijd.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Bedankt mrvanilla! Ik ga even kijken waar we willen stoppen. We waren van plan door te rijden naar nelder grove en daarna onze airbnb in oakurst, maar als ik je bericht zo lees missen we dan een aantal mooie plekjes. De dag erna wilden we yosemite in
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou de Nelder grove niet op die rijdag plannen, dat is jammer van de tijd. Kijk eens in ons 2015-verslag voor de bezienswaardigheden op dat stuk en ook ons 2013-verslag voor Yosemite in juni.
Hoeveel dagen heb je voor Yosemite?
Hoe er rekening mee dat er een kans bestaat dat de Tioga Pass nog niet open is half juni.
Marianne
Hoeveel dagen heb je voor Yosemite?
Hoe er rekening mee dat er een kans bestaat dat de Tioga Pass nog niet open is half juni.
Marianne
Bedankt voor je reactie martin/marianne.
De eigenaar van de camper die wij huren via airbnb in oakhurst gaf aan dat nelder grove niet ver rijden was vanaf de camper en dat we dat mee konden pakken om er te gaan kijken. Vandaar dat ik het zo in gedachten had.
We blijven in totaal 2 nachten in oakhurst om de omgeving te ontdekken(yosemite). We komen dus vanaf bishop.
Ik ga thuis even naar je verslag kijken!
De eigenaar van de camper die wij huren via airbnb in oakhurst gaf aan dat nelder grove niet ver rijden was vanaf de camper en dat we dat mee konden pakken om er te gaan kijken. Vandaar dat ik het zo in gedachten had.
We blijven in totaal 2 nachten in oakhurst om de omgeving te ontdekken(yosemite). We komen dus vanaf bishop.
Ik ga thuis even naar je verslag kijken!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet dat die in de buurt ligt, maar je hebt je tijd onderweg hard nodig. Als je echt die grove wilt doen zou ik het doen op de dag dat je verder rijdt. Je tijd voor Yosemite is al heel beperkt zo.
Marianne
Marianne
Wat een top idee. We gaan het inderdaad de dag van vertrek doen dan! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Dankjewel! Wilden eerst mariposa pakken maar die is dicht helaas.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 777 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacque73