Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fritessaus meenemen naar Amerika
-
Chargeotto
- Amerika-ontdekker
Fritessaus meenemen naar Amerika
Tot op heden heb ik nog geen enkele Amerikaanse mayonaise of fritesaus gevonden die even lekker is als de Nederlandse.
Afgelopen jaar vond ik een klein Duits supermarktje in Miamia dat fritesaus verkocht en heb meteen toen een grote voorraad ingeslagen.
Helaas is die nu bijna op, maar ik ga gelukkig over een paar weken op vakantie naar Nederland.
Ik vroeg me af, is het toegestaan om bijv. 10 flessen fritesaus in je koffer mee terug te nemen naar Amerika?, of is dit iets wat je niet mee mag nemen in je bagage?
Afgelopen jaar vond ik een klein Duits supermarktje in Miamia dat fritesaus verkocht en heb meteen toen een grote voorraad ingeslagen.
Helaas is die nu bijna op, maar ik ga gelukkig over een paar weken op vakantie naar Nederland.
Ik vroeg me af, is het toegestaan om bijv. 10 flessen fritesaus in je koffer mee terug te nemen naar Amerika?, of is dit iets wat je niet mee mag nemen in je bagage?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Fritessaus meenemen naar Amerika
Ik heb voor een vriendin wel eens Zaanse mayonaise en curry saus meegenomen in de koffer. Wel heel goed ingepakt
En dat was geen probleem, maar het waren natuurlijk geen tien flessen.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Hier gaan altijd flessen mayonaise, fritessaus, bakken pindasaus, kaas, stroopwafels en flessen bitter lemon in de koffer. Zoals al gezegd. Goed inpakken. En keurig aangeven op je blauwe formuliertje. Dan is er niks aan de hand!
Heb je Kraft Olive Oil geprobeerd? Die vind ik altijd wel prima eigenlijk.
haha, dat lijkt wel op onze kofferAlmere vak V schreef:Hier gaan altijd flessen mayonaise, fritessaus, bakken pindasaus, kaas, stroopwafels en flessen bitter lemon in de koffer. Zoals al gezegd. Goed inpakken. En keurig aangeven op je blauwe formuliertje. Dan is er niks aan de hand!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2507 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 2 Reacties