Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis lisettevers: Las Vegas 3 weken MET kleine kinderen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
lisettevers
Amerika-newbie

Reis lisettevers: Las Vegas 3 weken MET kleine kinderen.

Bericht door lisettevers »

Hallo Reizigers.

Eind mei tot half juni gaan wij voor de eerste keer met onze kindjes op een verre reis, ze zijn dan bijna 2 en 3,5. Redelijk jong dus. Maar jong geleerd is oud gedaan. ;)

We zullen landen op Las vegas, om vanuit daar 18 dagen met een camper een rondje te maken, en dan de camper in Las vegas weer in te leveren.

Wij zoeken nu DE ideale route om te kunnen rijden. We willen absoluut ook dagen "niets doen". Dus 2 of 3 dagen in een NP is voor ons geen probleem. Wij hebben namelijk niet echt kinderen die heel lang kunnen stilzitten en er dus lekker op uit willen trekken.
In ons lijstje staan nu.

Bryce
Zion
capital reef
lake powell
grand canyon

Ik zou graag sequioa nog toevoegen aan de rit, maar ik weet niet zo goed hoe... Gezien je anders zo heen en weer rijdt.
Heeft iemand voor ons ideeen? We horen ze graag.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Las vegas 3 weken MET kleine kinderen.

Bericht door PSVwally »

Sequoia ligt natuurlijk wel echt de verkeerde kant op vergeleken met je andere zaken die je opgeeft. Als je enkele dagen op je andere bezienswaardigheden wilt blijven dan zou ik Seki voor een andere keer bewaren als ik eerlijk ben. Maar pak bv een rondje Vegas - Valley of Fire SP - Zion - Bryce - Capitol reef - Moab - Monument Valley - Page - Grand Canyon - Las Vegas aan en je dagen zitten prima vol
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Las vegas 3 weken MET kleine kinderen.

Bericht door Vito »

Idd, het rondje dat PSVWally noemt hebben wij 2 jaar geleden gedaan in 17 dagen.
Super mooi en voldoende rustmomenten. Wij hebben bv 5 nachten in Moab doorgebracht waardoor je echt even tot rust komt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer