Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis MarcoUSA: LA-LA.
-
MarcoUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Reis MarcoUSA: LA-LA.
Ik zal zeker de websites in de gaten houden....Bellen wordt voor mij moeilijk vanwege het tijdsverschil (ik woon in Shanghai). Ik heb nu een reservering gemaakt in Seligman.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp het echt niet: waarom Seligman? Dan zit je op 1 uur en 3 kwartier van de GC. Dan ligt Williams toch al een stuk beter? Kijk eens in googlemaps en gebruik voor de GC Grand Canyon Village.
Hiervandaan is er natuurlijk ook een tijdverschil met de VS; er is altijd wel een moment dat je tijdens de Amerikaanse kantooruren moet kunnen bellen lijkt me zo.
Marianne
Hiervandaan is er natuurlijk ook een tijdverschil met de VS; er is altijd wel een moment dat je tijdens de Amerikaanse kantooruren moet kunnen bellen lijkt me zo.
Marianne
-
MarcoUSA
- Amerika-ontdekker
Your right...Heb nu Williams geboekt....maar zal ook nog proberen de eerder genoemde websites.
Tijdsverschil met Shanghai: hier is het 13 uur later.....
Tijdsverschil met Shanghai: hier is het 13 uur later.....
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
13 uur later =
9 uur daar is 22 uur in Shangai. Lijkt me toch niet onrealistisch om te bellen.
9 uur daar is 22 uur in Shangai. Lijkt me toch niet onrealistisch om te bellen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat begrijp ik (hoewel je nu naar Eastern Time kijkt?). Maar als zij bijvoorbeeld tussen 7 AM en 6 PM gebeld kunnen worden dan is er toch altijd een mogelijkheid om te bellen?
Het is er nu 7 AM; dus je zou nu kunnen bellen. Of morgenvroeg; als het bij jullie 7 uur is, is het daar 4 uur 's middags.
Marianne
Het is er nu 7 AM; dus je zou nu kunnen bellen. Of morgenvroeg; als het bij jullie 7 uur is, is het daar 4 uur 's middags.
Marianne
MArcoUSA - ga ook naar de website van Red Feather Lodge (Tusayan). Die gaf bij ons ook geen beschikbaarheod via boekingssites, maar we konden gewoon via hun eigen website boeken.
En vaak Grand Canyon Lodges checken als je nog dichterbij wil zitten. Het is ons uiteindelijk ook gelukt om bij Bright Angels Lodge te boeken
En vaak Grand Canyon Lodges checken als je nog dichterbij wil zitten. Het is ons uiteindelijk ook gelukt om bij Bright Angels Lodge te boeken
-
MarcoUSA
- Amerika-ontdekker
Ik had ze zojuist aan de lijn....totaal volgeboekt (ook vanwege de schoolvakantie). Maar ik kon mij email achterlaten en wordt op de hoogte gehouden als er een reservering komt te vervallen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2874 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties