Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het weer in Washington DC en het Oosten VS
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb er een paar (verkleind) op mijn blog gezet (URL in mijn signature). Maar ik ben ook van plan een sneeuw en ijs foto album te maken bij Webshots.
66 graden! Ik ben jaloers, hier is het nog niet eens de helft met 31 graden! Het Winter Weather Advisory is verlengd tot middernacht.
66 graden! Ik ben jaloers, hier is het nog niet eens de helft met 31 graden! Het Winter Weather Advisory is verlengd tot middernacht.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik heb de foto's gisteren bekeken Petra en ook heb ik een berichtje achtergelaten. 
Het is inmiddels weer een stuk afgekoeld. Vandaag was het 47F/8C, met veel wind, en voor vannacht wordt een paar graden vorst verwacht. Waar blijft de lente???
Bij jullie is het nog steeds echt winters, zag ik?
gr. Redneck
Het is inmiddels weer een stuk afgekoeld. Vandaag was het 47F/8C, met veel wind, en voor vannacht wordt een paar graden vorst verwacht. Waar blijft de lente???
Bij jullie is het nog steeds echt winters, zag ik?
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht