Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campgrounds reserveren met korting Good Sam Club mogelijk?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
TIReppie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Campgrounds reserveren met korting Good Sam Club mogelijk?

Bericht door TIReppie »

We gaan in augustus 2017 23 dagen met een camper het mooie zuidwesten bezoeken. Nu zal ik voor dit hoogseizoen een paar campings willen/moeten reserveren. (vooral in de NP's) Een aantal campgrounds zijn aangesloten bij Good Sam Club. Kan ik die campgrounds nu online reserveren met korting van Good Sam? Ik ben nog geen lid maar wil met alle plezier lid worden om wat te besparen op de kosten. :)
Wie kan me hierin adviseren?
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Re: Campgrounds reserveren met korting Good Sam Club mogelijk?

Bericht door Trails »

Wij gaan in september/oktober 7 weken kamperen met een camper en hebben ons aangemeld bij GoodSam.
We hebben een adres in Canada doorgegeven want de ledenkaarten en het boekje sturen ze alleen naar adressen in de VS en Canada. Dochter studeert momenteel een jaartje in Canada dus dat was voor ons geen probleem.

We hebben voor 10 nachten een GoodSam camping en hebben de kosten van een lidmaatschap er dik uit.
Je moet wel voor jezelf toch even kijken of je die kosten eruit haalt.
Soms moet je wel je GoodSam nummer al bij reservering doorgeven. Bij andere campings moet je het kunnen laten zien bij het inchecken.

Tussendoor gaan wij "simpel" kamperen op campings met weinig faciliteiten. Soms gratis en soms voor weinig, maar af en toe willen we toch een camping met alles erop en eraan om te legen, te vullen en een wasje te draaien.
TIReppie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door TIReppie »

Oke dank je voor je reactie.
Dat wordt dan lastig voor ons om nu een lidmaatschap af te sluiten als ze de info niet naar NL sturen.
Iemand wellicht nog een ander idee?

Alvast bedankt,

groetjes René
Laatst gewijzigd door TIReppie op 01 feb 2017, 23:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Je kunt ook een kaartje zelf printen. Er staat wel bij dat het een temporary card is. Ook kun je on-line al je gegevens zien en natuurlijk ook printen. Hierop is te zien van wanneer tot wanneer je lidmaatschap loopt en wat je klantennummer is.
Het is alleen zo dat ze de "echte" klantenkaart niet versturen buiten de VS en Canada. Dit had ik begin vorig jaar al bij GoodSam opgevraagd.
Toen dochter naar Canada ging voor een jaartje studeren konden wij het pasje en het boekje daar laten aankomen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer