Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis vimo: Reisschema advies
-
Anonymous123
Re: Reis vimo: Reisschema advies
Daar zet ik inderdaad net op en toen gaf die een foutmelding. Nu zit ik in een ander wifi netwerk, dus misschien dat het daar aan lag.
Nu doet hij het in ieder geval, bedankt!
Nu doet hij het in ieder geval, bedankt!
-
Anonymous123
vimo schreef: dag 01 Heenvlucht - San Francisco
dag 02 San Francisco
dag 03 San Francisco
dag 04 San Francisco
dag 05 San Francisco - Monterey
dag 06 Monterey - Cambria
dag 07 Cambria - Sequoia
dag 08 Sequoia
dag 09 Sequoia - Yosemite
dag 10 Yosemite
dag 11 Yosemite - Mammoth Lakes
dag 12 Mammoth Lakes - Death Valley
dag 13 Death Valley - Las Vegas
dag 14 Las Vegas
dag 15 Las Vegas
dag 16 Las Vegas
dag 17 Las Vegas - Zion
dag 18 Zion
dag 19 Zion - Bryce
dag 20 Bryce - Capitol Reef
dag 21 Capitol Reef - Moab
dag 22 Moab
dag 23 Moab
dag 24 Moab - Monument Valley
dag 25 Monument Valley - Canyon de Chelly
dag 26 Canyon de Chelly - Page
dag 27 Page
dag 28 Page - Grand Canyon
dag 29 Grand Canyon - Needles
dag 30 Needles -Joshua Tree - San Diego
dag 31 San Diego
dag 32 San Diego - Los Angeles
dag 33 Los Angeles
dag 34 Los Angeles
dag 35 Los Angeles - Terugvlucht
Ik zit toch nog even te twijfelen over de route, zeker aangezien Las Vegas de periode dat ik er zit mega duur is.
Wat als ik nou op dag 13 van Death Valley direct door ga rijden naar Zion en dan Las Vegas plan na Grand Canyon.
Dan heeft de nacht in Needles ook geen zin meer en kan dus vervangen worden voor iets anders. Ik denk Palm Springs, dan hebben we daar nog een Outlet die we mee kunnen pakken.
Wat is jullie mening hierover?
Als je daarmee een hoop geld bespaard zou ik dat zeker doen!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Als je daarmee het dure weekend vermijdt, dan is het zeker het overwegen waard.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
Anonymous123
Heb even gekeken naar de andere hotels die ik dan verplaats, dat is natuurlijk ook belangrijk, maar deze veranderen nauwelijks.
MOAB blijft trouwens duur, of je nou in het weekend daar overnacht of doordeweeks.
Maar voornamelijk Las Vegas is inderdaad een pak goedkoper, dus dan heb ik op het einde een zee van rust met Las Vegas, Palm Springs, San Diego en Los Angeles. En in het begin iets drukker.
MOAB blijft trouwens duur, of je nou in het weekend daar overnacht of doordeweeks.
Maar voornamelijk Las Vegas is inderdaad een pak goedkoper, dus dan heb ik op het einde een zee van rust met Las Vegas, Palm Springs, San Diego en Los Angeles. En in het begin iets drukker.
-
Anonymous123
Zo mijn eerste 3 hotels zijn geboekt:
Voor in LA: Studio City Courtyard Hotel. Heb deze gevonden voor een deal voor 27€ per nacht. Voor 2 kamers en 3 nachten kwam het uit op 195€, erg blij mee aangezien de prijs van het hotel zelf rond de 900$ lag.
Voor Grand Canyon: Best Western Premier Grand Canyon Squire Inn. 1 nacht 2 kamers ook weer een mooie deal: 166€ ipv 479$
En ik had nog wat tegoed van het Trump Tower in Las Vegas(ja sorry.......), hier hoef ik voor mij 5 nachten en 2 kamers geen resortfee te betalen
Nog 15 hotels te gaan, maar als het zo doorgaat blijf ik ver onder het gebudgetteerde liggen(had bijvoorbeeld voor LA €300 per kamer gereserveerd).
Heeft iemand ervaring met die ronde huisjes van klei(Hogan) in Monument Valley? Lijkt mij enorm gaaf om daar 1 nacht in te slapen
Voor in LA: Studio City Courtyard Hotel. Heb deze gevonden voor een deal voor 27€ per nacht. Voor 2 kamers en 3 nachten kwam het uit op 195€, erg blij mee aangezien de prijs van het hotel zelf rond de 900$ lag.
Voor Grand Canyon: Best Western Premier Grand Canyon Squire Inn. 1 nacht 2 kamers ook weer een mooie deal: 166€ ipv 479$
En ik had nog wat tegoed van het Trump Tower in Las Vegas(ja sorry.......), hier hoef ik voor mij 5 nachten en 2 kamers geen resortfee te betalen
Nog 15 hotels te gaan, maar als het zo doorgaat blijf ik ver onder het gebudgetteerde liggen(had bijvoorbeeld voor LA €300 per kamer gereserveerd).
Heeft iemand ervaring met die ronde huisjes van klei(Hogan) in Monument Valley? Lijkt mij enorm gaaf om daar 1 nacht in te slapen
Laatst gewijzigd door Anonymous123 op 22 jan 2017, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij de AllesAmerikabeoordelingen staat één review van een hogan: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... y&staat=UT
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie prijzen! Waar vind je die?
Wij zitten zelf aan een tipi in Tipi Village te denken in MV.
Marianne
Wij zitten zelf aan een tipi in Tipi Village te denken in MV.
Marianne
-
Anonymous123
Hotwire, en dan even opletten op de weekend deals en sales die je soms tegenkomt na invullen stad, data, personen en kamers.
Zag dat het hotel in LA ook gelijk naar 96$ ging, toen ik geboekt had
Zag dat het hotel in LA ook gelijk naar 96$ ging, toen ik geboekt had
-
Anonymous123
Dit is nu mijn route voor nu en ik gok dat dit wel het laatste wat ik aangepast heb.
Hotel LA misschien niet op de beste plek, maar prijs was zo goed dat ik dat kleine stukje wil rijden daarvoor.
Hotel LA misschien niet op de beste plek, maar prijs was zo goed dat ik dat kleine stukje wil rijden daarvoor.
30-sep Zaterdag Heenvlucht -San Francisco
01-okt Zondag San Francisco
02-okt Maandag San Francisco
03-okt Dinsdag San Francisco
04-okt Woensdag San Francisco - Monterey
05-okt Donderdag Monterey - Cambria
06-okt Vrijdag Cambria - Sequoia
07-okt Zaterdag Sequoia
08-okt Zondag Sequoia - Yosemite
09-okt Maandag Yosemite
10-okt Dinsdag Yosemite - Mammoth Lakes
11-okt Woensdag Mammoth Lakes - Death Valley
12-okt Donderdag Death Valley - Zion
13-okt Vrijdag Zion
14-okt Zaterdag Zion - Bryce(Bryce View Lodge)
15-okt Zondag Bryce - Capitol Reef
16-okt Maandag Capitol Reef - Moab
17-okt Dinsdag Moab
18-okt Woensdag Moab
19-okt Donderdag Moab - Monument Valley
20-okt Vrijdag Monument Valley - Page
21-okt Zaterdag Page
22-okt Zondag Page - Grand Canyon(Best Western Premier Grand Canyon Squire Inn)
23-okt Maandag Grand Canyon - Las Vegas(Trump Tower, zonder resortfee voor 2 kamers)
24-okt Dinsdag Las Vegas
25-okt Woensdag Las Vegas
26-okt Donderdag Las Vegas
27-okt Vrijdag Las Vegas
28-okt Zaterdag Las Vegas - Joshua Tree/palm springs
29-okt Zondag Palm Springs - San Diego
30-okt Maandag San Diego
31-okt Dinsdag San Diego - Los Angeles(Studio City Courtyard Hotel)
01-nov Woensdag Los Angeles
02-nov Donderdag Los Angeles
03-nov Vrijdag Los Angeles -Terugvlucht
Prachtige route zo! En ach dat hotel...maakt je daar vooral niet druk om. In LA zit je nooit echt gunstig. Er zijn altijd bezienswaardigheden die ver weg blijven liggen. 
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik zat in een hotel echt vlakbij het hotel waar jij zit, is ons wel goed bevallen. En wat Mrvanilla zegt, er zijn altijd wel bezienswaardigheden die ver weg liggen, waar je ook zit.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
-
Anonymous123
Ben ook echt wel blij met de route zoals het nu is, dus ik neem het inderdaad voor lief dat het misschien iets minder ligt. Ik heb de buurt even op google maps bekeken(streetview) en er is genoeg qua restaurants e.d. dus komt ook wel goed.
Vriendin vond de Starbucks op de hoek het leukste
en de: €32.50 inclusief tax per nacht per kamer, is een erg verzachtend
Vriendin vond de Starbucks op de hoek het leukste
en de: €32.50 inclusief tax per nacht per kamer, is een erg verzachtend
Zo, dat is een mooi prijsje! Er zit idd een starbucks (daar werden wij ook heel blij van) en er zit ook een supermarkt 
2011: Zuidwesten
-
Anonymous123
Leuk om te weten!
Druk bezig met alle hotels te boeken en dus te kijken waar ik wil zitten op sommige plekken. Vind ik altijd een leuk proces voor de vakantie waar ik enorm van kan genieten, haha
San Francisco zoek ik nog wat leuks, maar dit vind ik wel de moeilijkste, simpelweg omdat het het duurder is en je het minste krijgt qua hotelkamer heb ik het idee.
Wil gewoon op een A locatie zitten, dus Fisherman's Warf en max richting Lombard/Marina district.
Lombard Plaza Motel vond ik er wel prima uitzien!
Druk bezig met alle hotels te boeken en dus te kijken waar ik wil zitten op sommige plekken. Vind ik altijd een leuk proces voor de vakantie waar ik enorm van kan genieten, haha
San Francisco zoek ik nog wat leuks, maar dit vind ik wel de moeilijkste, simpelweg omdat het het duurder is en je het minste krijgt qua hotelkamer heb ik het idee.
Wil gewoon op een A locatie zitten, dus Fisherman's Warf en max richting Lombard/Marina district.
Lombard Plaza Motel vond ik er wel prima uitzien!
Wij zaten destijds in de Coventry Motor Inn, maar dat was 2013. Toen boden zij een redelijke prijs, ik geloof 120 per nacht. Grote voordeel daar was dat je ook gratis mocht parkeren. Hun huidige rate ken ik niet, maar je zou er eens naar kunnen kijken. Qua locatie is het prima, aan Lombard Street en op 15 mins wandelen van Fisherman's Wharf.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zat ook op Lombard Street. Een travelodge. Maar dat was in 2012 en volgens mij iets van 100 dollar per nacht. Dat ga je nu denk ik nooit meer vinden in die omgeving.
-
Anonymous123
4 nachten, 2 kamers. Heb 500 euro per kamer te besteden. Op hotwire staat wel het een en ander, dus ik denk dat ik van 't weekend daar toch maar even op gok!
Gratis parkeren heb ik niet nodig, ik haal de laatste dag San Francisco pas de auto op.
Gratis parkeren heb ik niet nodig, ik haal de laatste dag San Francisco pas de auto op.
-
Anonymous123
Half dome village ondertussen ook geboekt. Ze geven aan een slaapzak mee te nemen o.a. is dit echt nodig is begin oktober? Denk dat de avonden wel koud kunnen zijn, maar het is ook een heated cabin, dus ik kan toch gewoon de verwarming een standje hoger zetten?? 
-
Anonymous123
Andere vraag: Ik zie bij Stovepipe wells niet duidelijk het verschil tussen een patio en een standard room, behalve dat hij iets kleiner is. Is dat echt het enige? vinden jullie het groot genoeg voor 3 personen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht