Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis HenkenHenny: rondreis Zuid-West Amerika juni-juli 2017.
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis HenkenHenny: rondreis Zuid-West Amerika juni-juli 2017.
Hallo,
We vertrekken met onze zoons van 17 en 15 eind juni naar Las Vegas voor een camperreis van 22 nachten.
Voorlopig hebben we onderstaande route gepland, maar horen graag van jullie of het te doen is. Want dan wil ik proberen om in februari 2 nachten te reserveren in Yosemite park. Ook zijn tips meer dan welkom.
We hebben er bewust voor gekozen om L.A. links te laten liggen en denken dat het i.v.m. temperaturen misschien handiger is om eerst naar het oosten te reiden en daarna naar de westkust.
Dag 1 Vrijdag 23 juni Zion National Park 257 km (3 uur)
Dag 2 Zaterdag 24 juni Zion National Park
Dag 3 Zondag 25 juni Bryce Canyon National Park 118 km (1,5 uur)
Dag 4 Maandag 26 juni Page 244 km (3uur)
Dag 5 Dinsdag 27 juni Page Bezoek Antelope Canyon
Dag 6 Woensdag 28 juni Monument Valley (tip voor tour per jeep?) 195 km (2,5 uur)
Dag 7 Donderdag 29 juni Grand Canyon 283 km (4uur)
Dag 8 Vrijdag 30 juni Sedona 218 km (3uur) (mogelijk trip met quad)
Dag 9 Zaterdag 1 juli Sedona (Slide Rock)
Dag 10 Zondag 2 juli Lake Havasu (via route 66) 400 km (5 uur)
Dag 11 Maandag 3 juli Santa Barbara 640 km (7,5 uur) echt een reisdag!
Dag 12 Dinsdag 4 juli Santa Barbara
Dag 13 Woensdag 5 juli Morro Rock 174 km (2,5 uur)
Dag 14 Donderdag 6 juli Carmel bij the Sea 194 km (3,5 uur)
Dag 15 Vrijdag 7 juli San Francisco 198 km (3 uur)
Dag 16 Zaterdag 8 juli San Francisco Bezoek China Town en Fishermann Warf
Dag 17 Zondag 9 juli Lake Tahoe 368 km (4 uur) (hierdoor niet op zondag in Yosemite en we willen graag rijden via Tioga Pass en Sequoia bezoeken
Dag 18 Maandag 10 juli Yosemite Park via Tioga Pass 296 km (4 uur)
Dag 19 Dinsdag 11 juli Yosemite Park Bezoek watervallen
Dag 20 Woensdag 12 juli Three Rivers (bezoek Sequoia Park) 351 km (4 uur)
Dag 21 Donderdag 13 juli Las Vegas 602 km (7 uur) echt een reisdag!
Dag 22 Vrijdag 14 juli Las Vegas
Dag 23 Zaterdag 15 juli Camper inleveren en 's avond weer naar huis.....
We vertrekken met onze zoons van 17 en 15 eind juni naar Las Vegas voor een camperreis van 22 nachten.
Voorlopig hebben we onderstaande route gepland, maar horen graag van jullie of het te doen is. Want dan wil ik proberen om in februari 2 nachten te reserveren in Yosemite park. Ook zijn tips meer dan welkom.
We hebben er bewust voor gekozen om L.A. links te laten liggen en denken dat het i.v.m. temperaturen misschien handiger is om eerst naar het oosten te reiden en daarna naar de westkust.
Dag 1 Vrijdag 23 juni Zion National Park 257 km (3 uur)
Dag 2 Zaterdag 24 juni Zion National Park
Dag 3 Zondag 25 juni Bryce Canyon National Park 118 km (1,5 uur)
Dag 4 Maandag 26 juni Page 244 km (3uur)
Dag 5 Dinsdag 27 juni Page Bezoek Antelope Canyon
Dag 6 Woensdag 28 juni Monument Valley (tip voor tour per jeep?) 195 km (2,5 uur)
Dag 7 Donderdag 29 juni Grand Canyon 283 km (4uur)
Dag 8 Vrijdag 30 juni Sedona 218 km (3uur) (mogelijk trip met quad)
Dag 9 Zaterdag 1 juli Sedona (Slide Rock)
Dag 10 Zondag 2 juli Lake Havasu (via route 66) 400 km (5 uur)
Dag 11 Maandag 3 juli Santa Barbara 640 km (7,5 uur) echt een reisdag!
Dag 12 Dinsdag 4 juli Santa Barbara
Dag 13 Woensdag 5 juli Morro Rock 174 km (2,5 uur)
Dag 14 Donderdag 6 juli Carmel bij the Sea 194 km (3,5 uur)
Dag 15 Vrijdag 7 juli San Francisco 198 km (3 uur)
Dag 16 Zaterdag 8 juli San Francisco Bezoek China Town en Fishermann Warf
Dag 17 Zondag 9 juli Lake Tahoe 368 km (4 uur) (hierdoor niet op zondag in Yosemite en we willen graag rijden via Tioga Pass en Sequoia bezoeken
Dag 18 Maandag 10 juli Yosemite Park via Tioga Pass 296 km (4 uur)
Dag 19 Dinsdag 11 juli Yosemite Park Bezoek watervallen
Dag 20 Woensdag 12 juli Three Rivers (bezoek Sequoia Park) 351 km (4 uur)
Dag 21 Donderdag 13 juli Las Vegas 602 km (7 uur) echt een reisdag!
Dag 22 Vrijdag 14 juli Las Vegas
Dag 23 Zaterdag 15 juli Camper inleveren en 's avond weer naar huis.....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Rondreis Zuid-West Amerika juni-juli 2017
Hallo, welkom op het forum!
Halen jullie op dag 1 de camper op of al de dag ervoor?
Ik denk dat een camping in Zion al lastig of onmogelijk is. Maar je kunt ook in Springdale kijken. Kijk ook eens naar een rondje andersom; hoe eerder in Yosemite, hoe mooier de watervallen.
Wat willen jullie in Sequoia doen en hoe wil je rijden? De tijd daar si nu wel heel beperkt. Ik zou Lake Tahoe vergeten en die nacht toevoegen aan Sequoia. Op zondag aankomen in Yosemite is niet echt een probleem; je hebt een plaats op de camping en in de loop van de dag verdwijnen de weekendgasten al.
Je kunt ook in Yosemite naar de Mariposa Grove voor de sequoia's (als die dan al open is) en dan via de Tioga Pass naar Las Vegas rijden - boven DV langs. Misschien goed om de 15e van deze maand alvast even te oefenen voor Yosemite.
Je kunt ook een dag minder doen aan de kust, daar trek je nu aardig veel tijd voor uit, en dan van SF naar Sequoia (via Kings Canyon zodat je niet de CA198 hoeft te rijden), en dan naar Yosemite. Dan vermijd je het weekend in Yosemite en je rijdt over de tioga Pass richting Las Vegas.
Marianne
Ik denk dat een camping in Zion al lastig of onmogelijk is. Maar je kunt ook in Springdale kijken. Kijk ook eens naar een rondje andersom; hoe eerder in Yosemite, hoe mooier de watervallen.
Wat willen jullie in Sequoia doen en hoe wil je rijden? De tijd daar si nu wel heel beperkt. Ik zou Lake Tahoe vergeten en die nacht toevoegen aan Sequoia. Op zondag aankomen in Yosemite is niet echt een probleem; je hebt een plaats op de camping en in de loop van de dag verdwijnen de weekendgasten al.
Je kunt ook in Yosemite naar de Mariposa Grove voor de sequoia's (als die dan al open is) en dan via de Tioga Pass naar Las Vegas rijden - boven DV langs. Misschien goed om de 15e van deze maand alvast even te oefenen voor Yosemite.
Je kunt ook een dag minder doen aan de kust, daar trek je nu aardig veel tijd voor uit, en dan van SF naar Sequoia (via Kings Canyon zodat je niet de CA198 hoeft te rijden), en dan naar Yosemite. Dan vermijd je het weekend in Yosemite en je rijdt over de tioga Pass richting Las Vegas.
Marianne
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je snelle reactie!
Op dag 1 moeten we de camper nog halen. Ik zag op meerdere reisverhalen dat er dan toch nog een aantal km's gereden werden......
Inderdaad zijn de campings in Zion behoorlijk vol, dat wordt nog even kijken in de omgeving. (Springdale)
De route zou andersom kunnen alleen zijn we dan in het weekend in Yosemite en dat wordt in verschillende forums afgeraden.
Sequoia doen we waarschijnlijk te weinig eer aan, maar ik dacht er een stuk te rijden en een paar mooie foto's te kunnen maken. Deze route vanuit Yosemite leek me mooier dan bovenlangs DV te rijden.
Maar ik zal nog eens goed kijken naar je tips m.b.t. volgorde en dagen aan de kust.
Groeten Henny
Op dag 1 moeten we de camper nog halen. Ik zag op meerdere reisverhalen dat er dan toch nog een aantal km's gereden werden......
Inderdaad zijn de campings in Zion behoorlijk vol, dat wordt nog even kijken in de omgeving. (Springdale)
De route zou andersom kunnen alleen zijn we dan in het weekend in Yosemite en dat wordt in verschillende forums afgeraden.
Sequoia doen we waarschijnlijk te weinig eer aan, maar ik dacht er een stuk te rijden en een paar mooie foto's te kunnen maken. Deze route vanuit Yosemite leek me mooier dan bovenlangs DV te rijden.
Maar ik zal nog eens goed kijken naar je tips m.b.t. volgorde en dagen aan de kust.
Groeten Henny
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
De camper ophalen en nog naar Zion rijden kan wat veel van het goede zijn. Je zal dan al zeker een early bird moeten hebben, maar reken voor afhalen camper en boodschappen doen toch maar op een 4 uur. Daarnaast verlies je ook nog eens een uur als je Utah binnenrijdt.
Waarom Lake Havasu als je van Sedona komt en daarna zo een lange reisdag ? Lake Havasu ligt niet echt op de route en is op zich niet zo bijzonder. Als je route 66 neemt dan is het stukje via Oatman toch zeker een aanrader. Je zal denk ik toch vroeg kunnen vertrekken want je hebt er net een volle dag Sedona opzitten. Ik zou dan eerder kiezen om die dag minstens tot Needles of zelfs tot Barstow te rijden.
Vanaf Barstow zou je via Santa Monica / Venice Beach en Malibu naar Santa Barbara kunnen rijden. Wat dan een route is waarop je ook nog wat stops kan maken.
Sequoia op deze wijze heeft weinig zin. Als je nog van Yosemite komt en je wil naar Three Rivers heb je amper tijd voor dit toch wel vrij grote park. Daarenboven heb je op deze wijze ook een vrij saaie rit naar Las Vegas toe.
Waarom Lake Havasu als je van Sedona komt en daarna zo een lange reisdag ? Lake Havasu ligt niet echt op de route en is op zich niet zo bijzonder. Als je route 66 neemt dan is het stukje via Oatman toch zeker een aanrader. Je zal denk ik toch vroeg kunnen vertrekken want je hebt er net een volle dag Sedona opzitten. Ik zou dan eerder kiezen om die dag minstens tot Needles of zelfs tot Barstow te rijden.
Vanaf Barstow zou je via Santa Monica / Venice Beach en Malibu naar Santa Barbara kunnen rijden. Wat dan een route is waarop je ook nog wat stops kan maken.
Sequoia op deze wijze heeft weinig zin. Als je nog van Yosemite komt en je wil naar Three Rivers heb je amper tijd voor dit toch wel vrij grote park. Daarenboven heb je op deze wijze ook een vrij saaie rit naar Las Vegas toe.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt vanaf de weg niet veel zien; je zult echt wat wandelingen moeten maken om de grootste bomen te kunnen zien.HenkenHenny schreef: Sequoia doen we waarschijnlijk te weinig eer aan, maar ik dacht er een stuk te rijden en een paar mooie foto's te kunnen maken.
Zoals je het nu hebt gepland is er weinig meerwaarde ten opzichte van de sequoia's in Yosemite.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Even voor de duidelijkheid, je komt dus voor dag 1 al aan in Amerika?
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
Re: Reis HenkenHenny: rondreis Zuid-West Amerika juni-juli 2017.
Ja, we komen op donderdag aan en kunnen op vrijdagna na 13.00 uur de camper halen. Wanneer Zion te ver is, zouden we ook onze 1 e nacht in de camper in omgeving van Lake Mead kunnen doorbrengen. Wat zou een andere suggestie zijn voor de 1e overnachting in de camper wanneer we het rondje "andersom" zouden doen? (Ivm met tip van Marianne mbt watervallen in Yosemite)
-
wimeneline
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
als je de route laat zoals gepland is valley of fire state park bij las vegas ook heel erg de moeite waard als eerste stop
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mocht je de route andersom gaan doen dan zou je de eerste nacht voor Beatty kunnen kiezen. Kijk eens in ons 2015-verslag voor Yosemite eind juni en voor mogelijkheden aan de oostkant van het park.
Bij de route zoals je hem nu hebt is Valley of Fire inderdaad een mooie eerste stop.
Marianne
Bij de route zoals je hem nu hebt is Valley of Fire inderdaad een mooie eerste stop.
Marianne
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Om het niet allemaal te hectische te maken skip Sedona en Sequoia.
In de eerste week heb je behalve Zion geen enkele volle dag om ergens te kijken.
In de eerste week heb je behalve Zion geen enkele volle dag om ergens te kijken.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het hieronder even wat anders opgeschreven, dan vallen mij een aantal zaken op.
Ik heb overigens de 1e vliegdag ook bij de reis gerekend, wat in je 1e bericht niet zo was.
Dag 1 Do 22 juni vliegen naar Las Vegas
Dag 2 Las Vegas - Zion National Park
Dag 3 Zion National Park
Dag 4 Zion - Bryce Canyon
Dag 5 Bryce - Page
Dag 6 Page Bezoek Antelope Canyon
Dag 7 Page - Monument Valley (tip voor tour per jeep?)
Dag 8 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 9 Grand Canyon - Sedona
Dag 10 Sedona (Slide Rock)
Dag 11 Sedona - Lake Havasu (via route 66)
Dag 12 Lake Havasu - Santa Barbara 640 km
Dag 13 Santa Barbara
Dag 14 Santa Barbara - Morro Bay
Dag 15 Morro Bay - Carmel bij the Sea
Dag 16 Carmel - San Francisco 198 km
Dag 17 San Francisco Bezoek China Town en Fishermann Warf
Dag 18 SF - Lake Tahoe
Dag 19 Lake Tahoe - Yosemite Park via Tioga Pass
Dag 20 Yosemite Park
Dag 21 Yosemite - Sequoia - Three Rivers
Dag 22 Three Rivers - Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 24 Zaterdag 15 juli Camper inleveren en 's avond weer naar huis.....
Het eerste wat opvalt is dat je voor gekende parken als Bryce, Monument Valley en de Grand Canyon de normale minimale tijd neemt, maar dan wel een volle dag Sedona doet voor slide rock park? Niet dat je je niet een volle dag of meer rond Sedona kan vermaken, maar het valt me op.
Sedona - Lake Havasu City via route66 kan. Maar waarom dan niet gewoon in Needles overnachten ipv Lake Havasu wat gewoon niet fijn ligt omdat je de dag erna dan weer een stuk terug moet?
Santa Barbara - Morro Bay, heb je daar iets gepland? Het is niet het meest interessante stuk en Morro Bay is niet echt een stranddorp. Ik ben geen camperaar, maar ik zou evt doorrijden en bv kijken of je op plaskett creek campground kunt staan? Dat geeft de dag erna meer tijd voor Big Sur, Carmel, Monterey en evt een walvistocht
De omweg via Lake Tahoe, sja. Rij dan de tioga pass gewoon op en neer denk ik dan. Doch zou ik er ook voor kiezen om Sequoia eruit te halen, of om Sequoia eerst te doen, dan Yosemite en dan via de tioga pass en boven death valley langs naar Vegas terug. Als je hiervoor Sedona, Lake Tahoe en bv de volle dag Santa Barbara uit de route moet halen, dan zou ik daar zo voor tekenen.
Een voorbeeld?
Dag 2 Las Vegas - Camper halen - Valley Of Fire
Dag 3 VoF - Zion National Park
Dag 4 Zion
Dag 5 Zion - Bryce
Dag 6 Bryce - Page
Dag 7 Page
Dag 8 Page - Monument Valley (jeep tour in middag)
Dag 9 Monument Valley - Grand Canyon (na zonsopkomst vertrekken)
Dag 10 Grand Canyon - Needles via route 66
Dag 11 Needles - Santa Barbara
Dag 12 Santa Barbara
Dag 13 Santa Barbara - Big Sur
Dag 14 Big Sur - Moss Landing
Dag 15 Moss Landing - San Francisco
Dag 16 San Francisco
Dag 17 San Francisco - Sequoia & Kings Canyon NP
Dag 18 Sequoia & Kings Canyon NP
Dag 19 Sequoia - Yosemite
Dag 20 Yosemite Park
Dag 21 Yosemite - Mammoth Lakes (of omgeving)
Dag 22 Mammoth Lakes - Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
En dan zou ik persoonlijk de volle dag Page of Santa Barbara inruilen voor een extra dag SF, Sequoia of Yosemite....
Ik heb overigens de 1e vliegdag ook bij de reis gerekend, wat in je 1e bericht niet zo was.
Dag 2 Las Vegas - Zion National Park
Dag 3 Zion National Park
Dag 4 Zion - Bryce Canyon
Dag 5 Bryce - Page
Dag 6 Page Bezoek Antelope Canyon
Dag 7 Page - Monument Valley (tip voor tour per jeep?)
Dag 8 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 9 Grand Canyon - Sedona
Dag 10 Sedona (Slide Rock)
Dag 11 Sedona - Lake Havasu (via route 66)
Dag 12 Lake Havasu - Santa Barbara 640 km
Dag 13 Santa Barbara
Dag 14 Santa Barbara - Morro Bay
Dag 15 Morro Bay - Carmel bij the Sea
Dag 16 Carmel - San Francisco 198 km
Dag 17 San Francisco Bezoek China Town en Fishermann Warf
Dag 18 SF - Lake Tahoe
Dag 19 Lake Tahoe - Yosemite Park via Tioga Pass
Dag 20 Yosemite Park
Dag 21 Yosemite - Sequoia - Three Rivers
Dag 22 Three Rivers - Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Het eerste wat opvalt is dat je voor gekende parken als Bryce, Monument Valley en de Grand Canyon de normale minimale tijd neemt, maar dan wel een volle dag Sedona doet voor slide rock park? Niet dat je je niet een volle dag of meer rond Sedona kan vermaken, maar het valt me op.
Sedona - Lake Havasu City via route66 kan. Maar waarom dan niet gewoon in Needles overnachten ipv Lake Havasu wat gewoon niet fijn ligt omdat je de dag erna dan weer een stuk terug moet?
Santa Barbara - Morro Bay, heb je daar iets gepland? Het is niet het meest interessante stuk en Morro Bay is niet echt een stranddorp. Ik ben geen camperaar, maar ik zou evt doorrijden en bv kijken of je op plaskett creek campground kunt staan? Dat geeft de dag erna meer tijd voor Big Sur, Carmel, Monterey en evt een walvistocht
De omweg via Lake Tahoe, sja. Rij dan de tioga pass gewoon op en neer denk ik dan. Doch zou ik er ook voor kiezen om Sequoia eruit te halen, of om Sequoia eerst te doen, dan Yosemite en dan via de tioga pass en boven death valley langs naar Vegas terug. Als je hiervoor Sedona, Lake Tahoe en bv de volle dag Santa Barbara uit de route moet halen, dan zou ik daar zo voor tekenen.
Een voorbeeld?
Dag 2 Las Vegas - Camper halen - Valley Of Fire
Dag 3 VoF - Zion National Park
Dag 4 Zion
Dag 5 Zion - Bryce
Dag 6 Bryce - Page
Dag 7 Page
Dag 8 Page - Monument Valley (jeep tour in middag)
Dag 9 Monument Valley - Grand Canyon (na zonsopkomst vertrekken)
Dag 10 Grand Canyon - Needles via route 66
Dag 11 Needles - Santa Barbara
Dag 12 Santa Barbara
Dag 13 Santa Barbara - Big Sur
Dag 14 Big Sur - Moss Landing
Dag 15 Moss Landing - San Francisco
Dag 16 San Francisco
Dag 17 San Francisco - Sequoia & Kings Canyon NP
Dag 18 Sequoia & Kings Canyon NP
Dag 19 Sequoia - Yosemite
Dag 20 Yosemite Park
Dag 21 Yosemite - Mammoth Lakes (of omgeving)
Dag 22 Mammoth Lakes - Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
En dan zou ik persoonlijk de volle dag Page of Santa Barbara inruilen voor een extra dag SF, Sequoia of Yosemite....
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
Wat fijn dat er zo meegedacht wordt! Ik ga deze week nog even verder puzzelen.....
-
Marcopstal
- Amerika-expert
Wat bedoel je hiermee juist Paul ?Het is niet het meest interessante stuk en Morro Bay is niet echt een stranddorp.
Op zich vind ik Morro Bay een heel aangenaam dorpje, niet overdreven druk, aangename en goede restaurantjes. Dan is er natuurlijk de Morro Rock en aan de voet hiervan is een ruime parking. Rechts van de Morro Rock is een zeer uitgebreid strand richting Cajucos. Aan die zijde heb je dan de Morro strand RV park.
Aan de andere zijde van Morro Bay (kant richting Santa Barbara) is er het Morro Bay State Park waar zich de Morro Bay Campsite bevindt.
Maar als je bedoelt dat het geen bruisend typisch stranddorp is met veel vertier aan en rond het strand heb je gelijk.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had het puur over het strand. Ik ben er niet hoogzomer geweest, maar ik heb daar niemand zonder wetsuit in het water gezien en ik heb alleen mn voeten daar maar in het water gehad. Mij leek het meer surf dan zwemstrand. Ook vanwege de stroming. Qua dorp ben ik het met je eens dat het ook wel wat heeft. Alleen die fabriek met die schoorstenen past daar dan weer helemaal niet bij
-
Marcopstal
- Amerika-expert
Persoonlijk stoor ik mij niet aan de power plant. Ik vind het wat bizar, maar aan de andere kant een mooi contrast.
Ik weet niet of men met strand ook waterpret zoekt. In ieder geval zag ik er in de zomer wel kinderen in het water spelen en er waren ook redders. Ik vermoed dat de watertemperatuur er weinig verschilt met LA en/of Santa Barbara
Ik weet niet of men met strand ook waterpret zoekt. In ieder geval zag ik er in de zomer wel kinderen in het water spelen en er waren ook redders. Ik vermoed dat de watertemperatuur er weinig verschilt met LA en/of Santa Barbara
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
Hallo Marianne,Martin & Marianne schreef:Hallo, welkom op het forum!
Marianne
Stel dat we de route andersom doen en via de Tioaga Pass rijden; hoe groot is de kans dat deze nog gesloten is rond eind juni?
Groeten Henny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
HenkenHenny
- Amerika-ontdekker
Hallo Hans, bedankt voor je tips. Ondertussen heb ik een nieuwe route opgesteld, maar hoe kan ik deze invoegen?Hans B schreef:Om het niet allemaal te hectische te maken skip Sedona en Sequoia.
Groeten Henny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bedoelt zo'n schema als dat van Hans? Ik zou het gewoon kopiëren; dat vind ik zelf prettiger dan zo'n plaatje.
En anders een plaatje maken en als bijlage toevoegen. Maar dan kan niemand daar iets uit citeren of iets aanpassen.
Marianne
En anders een plaatje maken en als bijlage toevoegen. Maar dan kan niemand daar iets uit citeren of iets aanpassen.
Marianne
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ik maak die 'plaatjes' in excel.
Dat bestandje opslaan en als bijlage invoegen.
Krijg je altijd een net overzicht in kolommen.
Dat bestandje opslaan en als bijlage invoegen.
Krijg je altijd een net overzicht in kolommen.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en