Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bekendmaking locatie AllesAmerika.com meetup + inschrijving
Kan helaas niet..ga dan zeevissen. Wat achteraf misschien egen goed idee was aangezien ik al om half 8 's ochtend op een boot sta en ik geen visser ben. Maar goed.. is al gereserveerd. De dag erna Halloween in SixFlags. Hopelijk tenminste, want dat lukte gisteren ook niet vanwege het niet kunnen reserveren van de dinnershow.
Liep gisteren wel langs Dinner 66
Leuk hoor. Kom er regelmatig. Tenminste.. loop er regelmatig langs 
Liep gisteren wel langs Dinner 66
Kan helaas ook niet, verjaardag waar ik niet onderuit kan. Jammer had er wel graag bij willen zijn. Makkelijk te bereiken ook voor me.muffles schreef:Kan helaas niet..ga dan zeevissen. Wat achteraf misschien egen goed idee was aangezien ik al om half 8 's ochtend op een boot sta en ik geen visser ben. Maar goed.. is al gereserveerd. De dag erna Halloween in SixFlags. Hopelijk tenminste, want dat lukte gisteren ook niet vanwege het niet kunnen reserveren van de dinnershow.
Liep gisteren wel langs Dinner 66Leuk hoor. Kom er regelmatig. Tenminste.. loop er regelmatig langs
Hopenlijk snel weer een andere keer.
Wat een gezellig boel !!!
Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn aanstaande zaterdag. Dennis, petje af, voor wat je allemaal nog geregeld hebt en nog aan het regelen bent.
Ik hoop vanaf volgende week te kunnen lezen hoe het is geweest.
Voor nu: HEEL VEEL PLEZIER!!!
Esther
Ik hoop vanaf volgende week te kunnen lezen hoe het is geweest.
Voor nu: HEEL VEEL PLEZIER!!!
Esther
Hoi Petra,Petra/VS schreef: Die diner is kennelijk van na mijn tijd in Utrecht, want die ken ik niet en ik heb als studente jaren bij de Jaarbeurs gewerkt.
Diner 66 is op het jaarbeursplein, hoe het vroeger heette weet ik niet meer, maar het zit precies tegenover de ingang van het Beatrixgebouw/theater. Vroeger was het een café voor de taxi- en buschauffeurs ... nog niet echt duidelijk, hè, maar waarschijnlijk kan je het wel plaatsen zo.
Groetjes,
Esther (Esba)
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
what kinda meeting?
hi , i'm just curious..is this a meeting only for american people?? Or for everyone? and I hope there are coming more meetings like this
,
Bye see ya, Fuzzy
Bye see ya, Fuzzy
Heeft iemand nog ideeen/suggesties over het parkeren in Utrecht?
Ik zag dat het jaarbeursplein aan de andere kant van het station is dan het centrum. Trouwens voor de treiners onder ons, de NS heeft volgens mij een actie dat je in het weekend met z'n tweeën voor € 35,- kunt treinen door nederland in de eerste klas. Misschien een idee.
Ik hoop dat het erg gezellig wordt, is het nog de bedoeling dat we wat meenemen? Ik ben zelf alleen 7 jaar geleden in Amerika geweest, ga vooral mee op ideeen op te doen voor een reis van volgend jaar (of het jaar daarna)
Nikki
Ik zag dat het jaarbeursplein aan de andere kant van het station is dan het centrum. Trouwens voor de treiners onder ons, de NS heeft volgens mij een actie dat je in het weekend met z'n tweeën voor € 35,- kunt treinen door nederland in de eerste klas. Misschien een idee.
Ik hoop dat het erg gezellig wordt, is het nog de bedoeling dat we wat meenemen? Ik ben zelf alleen 7 jaar geleden in Amerika geweest, ga vooral mee op ideeen op te doen voor een reis van volgend jaar (of het jaar daarna)
Nikki
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen ik door kreeg dat ik wel het een en ander kan heb ik een andere afspraak gemaakt voor morgenavond, de inschrijving was immers al gesloten. Maar er is natuurlijk altijd een poging te wagen om deze af te zeggen. Kan dus nog niks toe zeggen, maar ga het zeker proberen. Ik zal dennis mailen, (dus Dennis check your mail.) zodat ik wel het een en ander aan info heb.
- michelle1985
- Amerikafan
Als je in Utrecht wilt parkeren, kun je idd bij de jaarbeurs parkeren.
Er zijn ook nog een aantal parkeergarage's dichterbij, er zit er o.a. één onder hoog catherijne (volgens mij heet die vredenburg, maar dat weet ik niet zeker) In ieder geval, als je de P-route volgens zijn er rond het station veel parkeergarages, dan zit je sowieso dicht bij het centrum.
Er zijn ook nog een aantal parkeergarage's dichterbij, er zit er o.a. één onder hoog catherijne (volgens mij heet die vredenburg, maar dat weet ik niet zeker) In ieder geval, als je de P-route volgens zijn er rond het station veel parkeergarages, dan zit je sowieso dicht bij het centrum.
het zal wel even behoorlijk stil zijn hier.
Maar ik ben er vanavond helaas niet bij. De afspraak heb ik niet kunnen verzetten, misschien ook wel omdat ik de laatste 2 of 3 keer er ook al niet was. Daarnaast is er 'tijdens de reistijd' nog een afspraak tussen gekomen.
Hoe druk iemand zoals ik al niet kan zijn. Nog onder de 20 en het dan al zo druk hebben. Het is onvoorstelbaar.
Maar ik ben er vanavond helaas niet bij. De afspraak heb ik niet kunnen verzetten, misschien ook wel omdat ik de laatste 2 of 3 keer er ook al niet was. Daarnaast is er 'tijdens de reistijd' nog een afspraak tussen gekomen.
Hoe druk iemand zoals ik al niet kan zijn. Nog onder de 20 en het dan al zo druk hebben. Het is onvoorstelbaar.
-
case23.com
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
henky
- Amerikafan
- Contacteer:
Er staan wat foto's op het forum onder: Amerika algemeen: klik dan op: Foto's en commentaar Meet-up Utrecht 30 oktober
Groetje van Henky
Groetje van Henky
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties