En voor dondernacht wordt hetzelfde voorspeld
Maar ik hoop, dat het je lukt weg te vliegen, als reisplannen door het weer in de war worden gestuurd is het helemaal vervelend!
Eet je een saucijzebroodje voor mij? En een haring?
haha, jah sorry voor dat, had ik niet bij nagedacht :SRedneck schreef:Leuk om weer eens "Brabantse" sneeuw te zien. Wel een goedbedoelde opmerking: het formaat van je foto, 1600x1200 pixels (419 KB), is een beetje aan de grote kant. Het valt onder goede netiquette om er voor te zorgen dat iedereen je foto's helemaal op het scherm kan zien en ook om de download tijd te beperken.MuseMusic schreef:Hier in Nederland mogen we blij zijn met nog neit eens 3cm sneeuw![]()
Gelukkig heb ik dit wel vast gelegd, haha
<knip>
Hier is dezelfde foto, met wat optimalisaties, teruggebracht tot 500x375 pixels (79 KB).
Mocht je problemen hebben met wat ik gedaan heb, laat maar weten dan verwijder ik je "sneeuwimpressie" onmiddellijk.
gr. Redneck
Hoi Leon,Leon van Rooij schreef:Redneck,
Heb enkele jaren geleden een documentaire van weersverschijnselen rond Atlanta gezien. Klopt het dat het daar in de zomernachten verhoorlijk kan spoken (zware onweersbuien). In deze documentaire bleek de trage afkoeling van de stad Atlanta ten opzichte van het omliggende gebied (veel bebouwing die de warmte langer vasthoudt dan beplanting). Vond ik een zeer raar verschijnsel.
Yo Redneck,You just ruined my day. Een saucijzebroodje! Die kun dus niet on line kopen en wat zou het geweldig zijn daar weer eens van te kunnen genieten