Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Jw67: Advies gevraagd: SLC naar SF
Reis Jw67: Advies gevraagd: SLC naar SF
Wij (3 volw./1 kind 14 jr) willen graag in de zomer van 2018 een rondreis door het Zuidwesten maken, het liefst gecombineerd met Yellowstone.
Een eerste opzet is gemaakt en de vraag aan de ervaren forumleden is of dit een haalbaar plan is. Alle hulp is welkom!
Dag 1 AMS - SLC
Dag 2 SLC - Yellowstone
Dag 3 Yellowstone
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone - Grand Teton
Dag 6 Grand Teton
Dag 7 Grand Teton - Flaming Gorge
Dag 8 Flaming Gorge - Arches/Moab
Dag 9 Arches/Moab
Dag 10 Arches/Moab - Monument Valley
Dag 11 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon - Page
Dag 14 Page
Dag 15 Page - Bryce Canyon
Dag 16 Bryce Canyon - Zion
Dag 17 Zion
Dag 18 Zion - Las Vegas
Dag 19 Las Vegas - Death Valley/Bishop(?)
Dag 20 Death Valley/Bishop - Yosemite
Dag 21 Yosemite
Dag 22 Yosemite - San Francisco
Dag 23 San Francisco
Dag 24 San Francisco - AMS
Wellicht is het wat teveel van het goede. Er is zoveel te zien en het is erg lastig kiezen...
Verder vraag ik me af of dag 11-19 zo de meest logische volgorde heeft.
Zoals gezegd zijn de plannen pas voor 2018, dus niets staat nog vast (behalve het max. aantal vakantiedagen).
Een eerste opzet is gemaakt en de vraag aan de ervaren forumleden is of dit een haalbaar plan is. Alle hulp is welkom!
Dag 1 AMS - SLC
Dag 2 SLC - Yellowstone
Dag 3 Yellowstone
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone - Grand Teton
Dag 6 Grand Teton
Dag 7 Grand Teton - Flaming Gorge
Dag 8 Flaming Gorge - Arches/Moab
Dag 9 Arches/Moab
Dag 10 Arches/Moab - Monument Valley
Dag 11 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon - Page
Dag 14 Page
Dag 15 Page - Bryce Canyon
Dag 16 Bryce Canyon - Zion
Dag 17 Zion
Dag 18 Zion - Las Vegas
Dag 19 Las Vegas - Death Valley/Bishop(?)
Dag 20 Death Valley/Bishop - Yosemite
Dag 21 Yosemite
Dag 22 Yosemite - San Francisco
Dag 23 San Francisco
Dag 24 San Francisco - AMS
Wellicht is het wat teveel van het goede. Er is zoveel te zien en het is erg lastig kiezen...
Verder vraag ik me af of dag 11-19 zo de meest logische volgorde heeft.
Zoals gezegd zijn de plannen pas voor 2018, dus niets staat nog vast (behalve het max. aantal vakantiedagen).
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd: SLC naar SF
Nee, handiger is van Monument Valley eerst naar Page, dan door naar de Grand Canyon.
Je tijd na dag 18 voor de verschillende punten is wel erg kort.
Las Vegas / Yosemite / San Francisco.
Je tijd na dag 18 voor de verschillende punten is wel erg kort.
Las Vegas / Yosemite / San Francisco.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Yosemite kan op zich nog wel, maar je gaat inderdaad wel erg snel door Las Vegas en San Francisco.
Wat had je voor plannen in deze steden?
Wat had je voor plannen in deze steden?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik persoonlijk zou die volle dag Grand Canyon ergens anders voor gebruiken. Tenzij je daar een flinke wandeling gaat doen. Mijn voorkeur zou dan zijn om een dag Moab extra te doen met die mooie parken daar.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Bedankt voor jullie reacties.
Het laatste stuk vind ik ook wel krap. Ik denk dat 1 nacht Las Vegas voor ons wel genoeg is, liefst zouden we bij Yosemite een extra nacht hebben.
In GC willen we in ieder geval graag een helicoptertocht maken en in SF een bezoek brengen aan Alcatraz.
Ik had al eerder gelezen dat 1 nacht GC genoeg zou zijn, wellicht kunnen we die met Yosemite inwisselen.
Een uitgebreide invulling heb ik nog niet echt, ook afhankelijk van wat de reacties zijn op onze route.
Als deze min of meer vaststaat, wil ik die verder gaan bekijken. Als ik dat nu al ga doen, ben ik bang dat ik er helemaal niet uit ga komen. Keuzestress!
Het laatste stuk vind ik ook wel krap. Ik denk dat 1 nacht Las Vegas voor ons wel genoeg is, liefst zouden we bij Yosemite een extra nacht hebben.
In GC willen we in ieder geval graag een helicoptertocht maken en in SF een bezoek brengen aan Alcatraz.
Ik had al eerder gelezen dat 1 nacht GC genoeg zou zijn, wellicht kunnen we die met Yosemite inwisselen.
Een uitgebreide invulling heb ik nog niet echt, ook afhankelijk van wat de reacties zijn op onze route.
Als deze min of meer vaststaat, wil ik die verder gaan bekijken. Als ik dat nu al ga doen, ben ik bang dat ik er helemaal niet uit ga komen. Keuzestress!
Laatst gewijzigd door Jw67 op 15 nov 2016, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mag ik vragen wat je idee is bij Las Vegas? Waarom je denkt dat 1 nachtje wel goed is?
Het zou heel goed zo kunnen zijn hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom
Zo hebben we allemaal onze wensen en beweegredenen. Even snel gerekend vind ik 4100km voor het aantal dagen wat jij doet erg veel!
Maar normaals moet iedereen natuurlijk lekker doen om de perfecte eigen reis te maken

Het zou heel goed zo kunnen zijn hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom

Zo hebben we allemaal onze wensen en beweegredenen. Even snel gerekend vind ik 4100km voor het aantal dagen wat jij doet erg veel!
Maar normaals moet iedereen natuurlijk lekker doen om de perfecte eigen reis te maken

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het kan allemaal net, maar iets meer tijd zo hier en daar zou wel mooi zijn. Is die 24 dagen het maximum of zou er nog wel een dag of 2 bij kunnen? Als dit het maximum is en je wilt niets laten vallen dan zou ik een dag GC of Page minder doen en die bij Yosemite zetten of gebruiken voor een extra stop tussen Las Vegas en Yosemite zodat je zowel voor Las Vegas als voor Yosemite iets meer tijd hebt. Ik zou ook de snelste route nemen tussen Jackson en Moab; dan zou je aan twee nachten Moab voldoende kunnen hebben, hoewel 3 wel mooier is. Maar met een middag, een volle dag en een groot deel van de volgende dag kan het ook.
Wij deden in 2004 en in 2008 ook Yellowstone en het zuidwesten met onze kinderen. Misschien heb je iets aan onze verslagen.
De route na dag 11 is goed zo. Het voorstel van Hans is alleen beter als je na de GC naar Las Vegas zou rijden.
Marianne
Wij deden in 2004 en in 2008 ook Yellowstone en het zuidwesten met onze kinderen. Misschien heb je iets aan onze verslagen.
De route na dag 11 is goed zo. Het voorstel van Hans is alleen beter als je na de GC naar Las Vegas zou rijden.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis Jw67: Advies gevraagd: SLC naar SF
Tja, LV je hebt er iets mee of niet. Voor mij zou 1 nacht ook voldoende zijn.
Met het bezoeken van Bryce en Zion na Page zou ik wel eerst GC doen zoals in je route staat.
De volle dag GC zou inderdaad weg kunnen als je er geen lange wandeling plant.
In principe zou de volle dag Page ook weg kunnen. Op de dag dat je van GC naar Page rijdt, kan je nog Horseshoe Bend bezoeken en Lake Powell. Volgende ochtend naar Antelope Canyon en dan verder naar Bryce.
Dag 7 zou je ook al tot Vernal kunnen rijden (Dinosaur NM)
LV - Yosemite met 1 stop in Bishop is haalbaar.
Maar met een overnachting in Death Valley en 1 in Mammoth Lakes kan je ook Alabama Hills, Mono Lake en Bodie bezoeken.
Persoonlijk zou ik dus 1 overnachting weg doen in Page en deze bij Yellowstone zetten. Daar is je tijd nu ook minimaal.
Groetjes,
Ingrid
Met het bezoeken van Bryce en Zion na Page zou ik wel eerst GC doen zoals in je route staat.
De volle dag GC zou inderdaad weg kunnen als je er geen lange wandeling plant.
In principe zou de volle dag Page ook weg kunnen. Op de dag dat je van GC naar Page rijdt, kan je nog Horseshoe Bend bezoeken en Lake Powell. Volgende ochtend naar Antelope Canyon en dan verder naar Bryce.
Dag 7 zou je ook al tot Vernal kunnen rijden (Dinosaur NM)
LV - Yosemite met 1 stop in Bishop is haalbaar.
Maar met een overnachting in Death Valley en 1 in Mammoth Lakes kan je ook Alabama Hills, Mono Lake en Bodie bezoeken.
Persoonlijk zou ik dus 1 overnachting weg doen in Page en deze bij Yellowstone zetten. Daar is je tijd nu ook minimaal.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Als voor de Grand Canyon de North Rim een optie is, zou je Monument Valley, Page, North Rim, Bryce, Zion, Las Vegas kunnen doen.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waar haal jij die eerste middag vandaan? Jackson-Moab is een uur of 8 reistijd zonder stops. Dus zeg minimaal 9,5u pure reistijd op 1 dag, dan hou je niet veel tijd over om nog iets rond Moab te bekijken. En dan is ts nog niet via de ut128 gestuurd, wat dan ook wel mooier is.Ik zou ook de snelste route nemen tussen Jackson en Moab; dan zou je aan twee nachten Moab voldoende kunnen hebben, hoewel 3 wel mooier is. Maar met een middag, een volle dag en een groot deel van de volgende dag kan het ook.
Tussen Moab en Monument Valley kan je eigenlijk ook nog een complete dag vullen, als je bv Canyonlands Needles deel, Natural Bridges, Muley Point, Moki Dugway, (Valley of the gods), Goosenecks SP en nog wat korte fotostops zoals milemarker 13, voor je bij Monument Valley aankomt....
Het is altijd keuzes maken met wat je onderweg wilt doen, maar ik denk in deze dat ergens echt 3 nachten Moab, dus 2 volle dagen ter plekke voor Canyonlands NP, Dead Horse SP en Arches in deze wel een must is.
Ik zou dag 5 nog een groot deel vd dag aan Yellowstone besteden en laat naar GT rijden waar je dan dag 6 een hele dag hebt.
Ik zou dag 7 persoonlijk niet de rit helemaal naar Moab maken, maar idd een tussenstop rond Vernal maken, maar als je echt ergens dagen tekort komt moet je misschien idd de keuze maken om die dag als rijdag naar bv Moab te maken. Of bv Grand Junction.
Je wilt pas in 2018. Mocht je nou niet een paar dagen eraan kunnen plakken, is het dan geen optie om terug te vliegen vanuit Vegas en het Californie deel voor een andere keer te laten en hier op een paar plekken wat meer tijd te nemen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ging wel uit van een stop tussen Jackson en Moab. De volgende dag heb je dan ook een halve dag of zelfs iets meer bij Moab. Met een rechtstreekse route heb je daar dan meer tijd dan wanneer je van Flaming Gorge komt. En natuurlijk kun je tussen Moab en MV nog heel veel doen. Er zullen keuzes gemaakt moeten worden. Mijn ervaring met kinderen in de zomer is dat ze de hitte en de rode rotsen minder vonden dan parken als Yosemite.
Marianne
Marianne
Iedereen hartelijk dank voor het meedenken.
Ik ga toch proberen om er 4 weken van te maken, dat geeft wat meer ruimte.
Als dat niet lukt zal er toch iets moeten vervallen.
Zodra ik weet hoeveel dagen we max. kunnen opnemen kom ik hier op terug.
Ik ga toch proberen om er 4 weken van te maken, dat geeft wat meer ruimte.
Als dat niet lukt zal er toch iets moeten vervallen.
Zodra ik weet hoeveel dagen we max. kunnen opnemen kom ik hier op terug.
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Jw67 schreef: Ik ga toch proberen om er 4 weken van te maken, dat geeft wat meer ruimte.
.

In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Het is alweer even geleden dat ik onze eerste plannen aan jullie heb voorgelegd. Inmiddels hebben we het besluit genomen om toch 4 ipv 3 weken voor onze reis uit te trekken.
De aangepaste route ziet er nu zo uit:
Dag 1 AMS - SLC
Dag 2 SLC - Yellowstone
Dag 3 Yellowstone
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton
Dag 7 Grand Teton
Dag 8 Grand Teton - Vernal/Flaming Gorge
Dag 9 Vernal/Flaming Gorge - Arches/Moab
Dag 10 Arches/Moab
Dag 11 Arches/Moab
Dag 12 Arches/Moab - Monument Valley
Dag 13 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 14 Grand Canyon - Page
Dag 15 Page
Dag 16 Page - Bryce Canyon
Dag 17 Bryce Canyon - Zion
Dag 18 Zion
Dag 19 Zion - Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Death Valley
Dag 21 Death Valley - Mono Lake/Bridgeport
Dag 22 Mono Lake/Bridgeport - Yosemite
Dag 23 Yosemite
Dag 24 Yosemite
Dag 25 Yosemite - San Fransisco
Dag 26 San Fransisco
Dag 27 San Fransisco
Dag 28 San Fransisco -AMS
Het is de bedoeling dat we in juli 2018 vertrekken, dus niets staat nog vast.
Wat vinden jullie hiervan?
Alvast bedankt voor het meedenken!
De aangepaste route ziet er nu zo uit:
Dag 1 AMS - SLC
Dag 2 SLC - Yellowstone
Dag 3 Yellowstone
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton
Dag 7 Grand Teton
Dag 8 Grand Teton - Vernal/Flaming Gorge
Dag 9 Vernal/Flaming Gorge - Arches/Moab
Dag 10 Arches/Moab
Dag 11 Arches/Moab
Dag 12 Arches/Moab - Monument Valley
Dag 13 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 14 Grand Canyon - Page
Dag 15 Page
Dag 16 Page - Bryce Canyon
Dag 17 Bryce Canyon - Zion
Dag 18 Zion
Dag 19 Zion - Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Death Valley
Dag 21 Death Valley - Mono Lake/Bridgeport
Dag 22 Mono Lake/Bridgeport - Yosemite
Dag 23 Yosemite
Dag 24 Yosemite
Dag 25 Yosemite - San Fransisco
Dag 26 San Fransisco
Dag 27 San Fransisco
Dag 28 San Fransisco -AMS
Het is de bedoeling dat we in juli 2018 vertrekken, dus niets staat nog vast.
Wat vinden jullie hiervan?
Alvast bedankt voor het meedenken!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
toptripWat vinden jullie hiervan?

Hou er alleen rekening mee dat Moab meer is dan Arches. Ik vond Dead Horse SP en Canyonlands (ik heb alleen het Island in the sky deel gedaan) nog mooier als ik eerlijk ben. Maar je tijd daar is prima. Rij vanaf Vernal via de 129 en Ut128
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Prachtige route zo!
Vanaf 1 mei kun je reserveren voor Yellowstone. Het is aan te raden om dat dan ook meteen te doen; dan heb je nog keuze. Kijk van te voren waar je wilt overnachten en wat de mogelijkheden in het park zijn. Zie daarvoor http://www.yellowstonenationalparklodges.com. Reserveer eventueel wat extra nachten als je nog niet precies weet wanneer je gaat.
Vliegen op SLC is vaak duurder dan op bijvoorbeeld Las Vegas; misschien is het niet gek om ook uit de gaan van een vlucht op Las Vegas; het kost je wel een dag, maar het kan qua vlucht en qua autohuur een stuk voordeliger zijn.
Ik zou ook overwegen om in SF te beginnen; hoe eerder je in Yosemite bent hoe mooier de watervallen zijn.
Marianne
Vanaf 1 mei kun je reserveren voor Yellowstone. Het is aan te raden om dat dan ook meteen te doen; dan heb je nog keuze. Kijk van te voren waar je wilt overnachten en wat de mogelijkheden in het park zijn. Zie daarvoor http://www.yellowstonenationalparklodges.com. Reserveer eventueel wat extra nachten als je nog niet precies weet wanneer je gaat.
Vliegen op SLC is vaak duurder dan op bijvoorbeeld Las Vegas; misschien is het niet gek om ook uit de gaan van een vlucht op Las Vegas; het kost je wel een dag, maar het kan qua vlucht en qua autohuur een stuk voordeliger zijn.
Ik zou ook overwegen om in SF te beginnen; hoe eerder je in Yosemite bent hoe mooier de watervallen zijn.
Marianne
Fijn om te horen dat het er zo goed uit ziet!
Het omdraaien van de route gaan we over nadenken. Deze volgorde is eigenlijk gevoelsmatig gemaakt.
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb gelezen dat er in die omgeving veel te doen is, vandaar de 3 nachten. De exacte invulling moet nog gemaakt worden maar ik ga hier ook zeker naar kijken.Hou er alleen rekening mee dat Moab meer is dan Arches.
Staat in de agenda!Vanaf 1 mei kun je reserveren voor Yellowstone
Ik vind het wel lastiger om vanuit Las Vegas te vertrekken; had hier al eerder naar gekeken maar ik krijg voor mijn idee geen goede route op papier.Vliegen op SLC is vaak duurder dan op bijvoorbeeld Las Vegas; misschien is het niet gek om ook uit de gaan van een vlucht op Las Vegas; het kost je wel een dag, maar het kan qua vlucht en qua autohuur een stuk voordeliger zijn.
Het omdraaien van de route gaan we over nadenken. Deze volgorde is eigenlijk gevoelsmatig gemaakt.
Bedankt voor het meedenken.
De tickets zijn geboekt dus onze vakantie staat nu vast: 14 juli t/m 10 aug. 2018
We starten in Bozeman (MT) en hebben nog wat kleine aanpassingen in de route gemaakt.
Alle overnachtingen zijn geboekt (en te annuleren).
Dit is de laatste versie:
Dag 1 AMS - Bozeman (super 8 Bozeman)
Dag 2 Bozeman - Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge cabin)
Dag 3 Yellowstone (Roosevelt cabin)
Dag 4 Yellowstone (Roosevelt cabin)
Dag 5 Yellowstone (Lake Lodge cabin)
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton (Colter Bay Village)
Dag 7 Grand Teton (Virginian Lodge Jackson)
Dag 8 Grand Teton - Green River (WY) (Oak Tree Inn -> €8,- per kamer incl. ontbijt!!)
Dag 9 Green River - Moab (Inca Inn)
Dag 10 Moab (Inca Inn)
Dag 11 Moab (Inca Inn)
Dag 12 Moab - Monument Valley (MV Tipi Village)
Dag 13 Monument Valley - Grand Canyon (Kachina Lodge)
Dag 14 Grand Canyon - Page (Red Rock Motel)
Dag 15 Page (Red Rock Motel)
Dag 16 Page - Bryce Canyon (Bryce Pioneer Village, Tropic)
Dag 17 Bryce Canyon - Zion (Zion Lodge)
Dag 18 Zion (Zion Lodge)
Dag 19 Zion - Las Vegas (Luxor)
Dag 20 Las Vegas (Luxor)
Dag 21 Las Vegas - Death Valley (Oasis at DV cabin)
Dag 22 Death Valley - Bridgeport (Virginia Creek Settlement)
Dag 23 Bridgeport - Yosemite (Half Dome Village cabin)
Dag 24 Yosemite(Half Dome Village cabin)
Dag 25 Yosemite (Half Dome Village cabin
Dag 26 Yosemite - San Francisco (SF Town House motel)
Dag 27 San Francisco (SF Town House motel)
Dag 28 San Fransisco -AMS (avondvlucht)
Ik denk dat de route zo wel goed is. De details moeten nu ingevuld gaan worden.
Een paar vragen alvast:
Welke route langs Flaming Gorge; oost- of westzijde?
Welke route Yosemite - San Francisco?
Is iemand bekend met het Seedskadee National Wildlife Refuge vlakbij Green River (WY) en is dit de moeite waard?
Verder heb ik nog 4 overnachtingen in Yellowstone staan die ik nog moet annuleren. Er zijn vast nog mensen die wat zoeken?
(Of moet dit in een ander topic?)
22-7-2018 Old Faithful snow lodge frontier cabin 2 doubles
23 en 24-7-2018 Roosevelt Roughrider Cabin shared bath 3 doubles
25-7-2018 Lake Lodge frontier cabin 2 doubles
Iedereen alvast weer bedankt voor de tips en adviezen!
We starten in Bozeman (MT) en hebben nog wat kleine aanpassingen in de route gemaakt.
Alle overnachtingen zijn geboekt (en te annuleren).
Dit is de laatste versie:
Dag 1 AMS - Bozeman (super 8 Bozeman)
Dag 2 Bozeman - Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge cabin)
Dag 3 Yellowstone (Roosevelt cabin)
Dag 4 Yellowstone (Roosevelt cabin)
Dag 5 Yellowstone (Lake Lodge cabin)
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton (Colter Bay Village)
Dag 7 Grand Teton (Virginian Lodge Jackson)
Dag 8 Grand Teton - Green River (WY) (Oak Tree Inn -> €8,- per kamer incl. ontbijt!!)
Dag 9 Green River - Moab (Inca Inn)
Dag 10 Moab (Inca Inn)
Dag 11 Moab (Inca Inn)
Dag 12 Moab - Monument Valley (MV Tipi Village)
Dag 13 Monument Valley - Grand Canyon (Kachina Lodge)
Dag 14 Grand Canyon - Page (Red Rock Motel)
Dag 15 Page (Red Rock Motel)
Dag 16 Page - Bryce Canyon (Bryce Pioneer Village, Tropic)
Dag 17 Bryce Canyon - Zion (Zion Lodge)
Dag 18 Zion (Zion Lodge)
Dag 19 Zion - Las Vegas (Luxor)
Dag 20 Las Vegas (Luxor)
Dag 21 Las Vegas - Death Valley (Oasis at DV cabin)
Dag 22 Death Valley - Bridgeport (Virginia Creek Settlement)
Dag 23 Bridgeport - Yosemite (Half Dome Village cabin)
Dag 24 Yosemite(Half Dome Village cabin)
Dag 25 Yosemite (Half Dome Village cabin
Dag 26 Yosemite - San Francisco (SF Town House motel)
Dag 27 San Francisco (SF Town House motel)
Dag 28 San Fransisco -AMS (avondvlucht)
Ik denk dat de route zo wel goed is. De details moeten nu ingevuld gaan worden.
Een paar vragen alvast:
Welke route langs Flaming Gorge; oost- of westzijde?
Welke route Yosemite - San Francisco?
Is iemand bekend met het Seedskadee National Wildlife Refuge vlakbij Green River (WY) en is dit de moeite waard?
Verder heb ik nog 4 overnachtingen in Yellowstone staan die ik nog moet annuleren. Er zijn vast nog mensen die wat zoeken?
(Of moet dit in een ander topic?)
22-7-2018 Old Faithful snow lodge frontier cabin 2 doubles
23 en 24-7-2018 Roosevelt Roughrider Cabin shared bath 3 doubles
25-7-2018 Lake Lodge frontier cabin 2 doubles
Iedereen alvast weer bedankt voor de tips en adviezen!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is een prachtige route, en ook goede keuzes wat de accommodatie betreft!
Wat de route naar SF betreft: het eerste stuk van de 140 via El Portal is mooi, maar ik denk dat ik toch voor de 120 zou kiezen, die is overall net iets mooier denk ik. Je zou natuurlijk nog kunnen kiezen voor een bezoek aan de Mariposa Grove op de ochtend van vertrek, dan neem je de route via Oakhurst.
Marianne
Wat de route naar SF betreft: het eerste stuk van de 140 via El Portal is mooi, maar ik denk dat ik toch voor de 120 zou kiezen, die is overall net iets mooier denk ik. Je zou natuurlijk nog kunnen kiezen voor een bezoek aan de Mariposa Grove op de ochtend van vertrek, dan neem je de route via Oakhurst.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 32 Reacties
- 10089 Weergaves
-
Laatste bericht door L1nda
-