In het reviewtopic waarin je schrijft welke auto je hebt meegekregen, zie ik vaak de opmerking "met werkende Sirius" of "de Sirius proefperiode was al afgelopen". Daar hoef je dus echt geen auto op te selecteren. Dankzij een tip die ik hier op het forum gelezen heb, heb ik in elke auto Sirius weer gratis kunnen activeren, ik geloof al een keer of 4. Ik weet alleen niet meer van wie ik die tip had, dus de juiste kudoz kan ik niet uitdelen!
Je hebt ergens wifi nodig, en een hotel waarbij je makkelijk van in de kamer aan de auto kunt. Dus misschien niet in Las Vegas

1. Je noteert de radio-ID van je wagen (ga naar Sirius, zender 000), of het chassisnummer (staat op de sticker met de barcode bij rentals).
2. Je surft naar Care SiriusXM Pre-Owned Trial. De website werkt volgens mij alleen in de VS? In ieder geval, hier kun je je trial activeren voor tweedehands gekochte wagens. Dan geeft hij aan dat er nog een actieve trial loopt voor deze wagen, en dat je die gewoon moet activeren. Volg de instructies, radio aan op een andere zender dan 0 zodat je hoort wanneer het klaar is, en sito presto: Actieve Sirius.
Volgens mij kan dat refresh signal ook rechstreeks via deze link, maar ik heb het altijd via de vorige methode gedaan.
Als de post ergens anders beter past, mogen de mods hem gerust verplaatsen, hoor.
Edit: Blijkbaar werkt het niet altijd, en het lijkt niet af te hangen van de verhuurmaatschappij.