Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
Enige verschil tussen die zilveren pakketten is een extra bestuurder. Voor de rest is het gelijk.
Met goud mag je als extra de tank zo leeg mogelijk inleveren.
Met goud mag je als extra de tank zo leeg mogelijk inleveren.
Ja, dat klopt. Silver Basic 1 extra bestuurder en Silver 2 extra bestuurders. En toch is het Silver Basic € 300 duurder dan Silver? Andersom zou ik dat nog logisch vinden.......
ja geen idee, doe je voordeel ermee zou ik zeggen

Ga ik ook zeker geen vragen over stellen
.
Maar neemt niet weg dat autohuur op Atlanta Airport zoveel duurder is dan in Florida
. Dat kan ik op dit moment nog moeilijk verkroppen.....

Maar neemt niet weg dat autohuur op Atlanta Airport zoveel duurder is dan in Florida

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Een kwestie van niet aannemen van aannames...M Kactus schreef:Dat is een aanname gestoeld op feiten. Zoals bedeve zegt, hoe wil je dat bewijzen in een land waarin er geen burgerlijke stand bestaat? Of waar je je domicilie niet moet aangeven? En al helemaal als ze daarvoor naar ons stelsel moeten kijken. Of zoals ik al schreef, naar een stam in de rimboe?
Maar goed, het blijft dezelfde vraag, en het blijven dezelfde antwoordenIk denk dat mijn punt wel duidelijk is, maar het nu een kwestie is van al dan niet aannemen. En daar is natuurlijk iedereen vrij in

Hoe je het ook went of keert, jullie aannames (zoals ik ze noem) baseren jullie op 'hoe het in de praktijk wel zal gaan'. Er is hier nog niemand die het werkelijk zo ondervonden heeft. Overigens ook niet zoals ik aanneem hoe het zou kunnen gaan in geval van een ongeluk waarbij 'spouse' niet als 'spouse' erkend wordt. En gelukkig maar!

Maar wat als er wel eens iets gebeurt? Dan ben ik heel benieuwd in hoeverre de term 'spouse' strikt wordt nageleefd. Want je wordt toch niet graag financieel verantwoordelijk gehouden voor de schade...

Roland
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Zouden jullie eens met me mee kunnen kijken voor het huren van een auto??
Hieronder de details:
* We vliegen op Las Vegas op vrijdag 21 juli en vliegen vanaf Las Vegas terug op maandag 14 augustus = 24 dagen
* We gaan kamperen en willen dus een grote auto: we kijken naar 7 zitters zodat alles er makkelijk in kan. We leven immers 3 weken uit de auto!
* We zijn met vieren (2 vw en 2 kids)
Nu zie ik een aanbieding op Hertz.de voor een 4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV (Gruppe T6) voor € 1758,30
Dat lijkt mij een mooie aanbieding voor zo'n bakbeest
MAAR het lijkt erop dat ik dan niet meer kostenloos kan annuleren, klopt dat?
En ik vind het lastig om te zien of we dan ook goed verzekerd zijn.
Wie oh wie wil meekijken?? Dit is de link en dan staat ie bovenaan: https://www.hertz.de/rentacar/reservation/#vehicles
Dank je wel alvast!
groetjes Wendy
Hieronder de details:
* We vliegen op Las Vegas op vrijdag 21 juli en vliegen vanaf Las Vegas terug op maandag 14 augustus = 24 dagen
* We gaan kamperen en willen dus een grote auto: we kijken naar 7 zitters zodat alles er makkelijk in kan. We leven immers 3 weken uit de auto!
* We zijn met vieren (2 vw en 2 kids)
Nu zie ik een aanbieding op Hertz.de voor een 4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV (Gruppe T6) voor € 1758,30
Dat lijkt mij een mooie aanbieding voor zo'n bakbeest

Wie oh wie wil meekijken?? Dit is de link en dan staat ie bovenaan: https://www.hertz.de/rentacar/reservation/#vehicles
Dank je wel alvast!
groetjes Wendy
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Puur uit interesse, maar waarom neem je dan geen minivan? Als ik op Expedia kijk kom ik bij Avis op de door jou genoemde data's op 1160 euro uit.
Scheelt weer 598 euro.
Scheelt weer 598 euro.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Dat is best nog een flinke prijs Wendy; via Rental Cars zie ik vanaf € 1170,- een 7-persoons:
http://www.rentalcars.com/DriverExtras.do?showdeexp=1
Je kan ook voor Hertz kiezen maar dan nog is het veel goedkoper via Rental Cars.
http://www.rentalcars.com/DriverExtras.do?showdeexp=1
Je kan ook voor Hertz kiezen maar dan nog is het veel goedkoper via Rental Cars.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Dank je wel voor het meedenken allemaal!
Tja we zijn er ook nog niet uit, dus inderdaad een minivan zou het ook zo maar kunnen worden! Dat scheelt wel behoorlijk in de prijs!
Een SUV stond ons wel aan, alleen we zijn bang dat een "normale" SUV niet groot genoeg is dus dan kom je al snel uit bij een 7 persoons SUV en die zijn natuurlijk weer een stuk duurder van de minivan.
Kun je bij rentalcars.com altijd kostenloos annuleren of ligt dat aan de verhuur maatschappij.
Ik zie nl bij Dollar en Thrifty dat je kunt annuleren maar bij hertz alleen kunt wijzigen. Klopt dat?
Tja we zijn er ook nog niet uit, dus inderdaad een minivan zou het ook zo maar kunnen worden! Dat scheelt wel behoorlijk in de prijs!
Een SUV stond ons wel aan, alleen we zijn bang dat een "normale" SUV niet groot genoeg is dus dan kom je al snel uit bij een 7 persoons SUV en die zijn natuurlijk weer een stuk duurder van de minivan.
Kun je bij rentalcars.com altijd kostenloos annuleren of ligt dat aan de verhuur maatschappij.
Ik zie nl bij Dollar en Thrifty dat je kunt annuleren maar bij hertz alleen kunt wijzigen. Klopt dat?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit geeft rentalcars.com zelf aan in geval van annuleren (bij 'veel gestelde vragen'):
Volledige voorwaarden van ons annuleringsbeleid kunnen gevonden worden op onze website onder Onze Algemene Voorwaarden.
Of tijdens het boekingsproces onder "Belangrijke informatie":
Boekingen VOLLEDIG BETAALD tijdens het maken van de boeking: Deze kunnen gratis online geannuleerd worden tot 48 uur voor aanvang van de huur. Voor boekingen die geannuleerd worden binnen 48 uur voor aanvang van de huur zal een annuleringstoeslag gelden die gelijkwaardig is aan 3 dagen huur. Annuleringskosten zullen nooit hoger zijn dan de daadwerkelijke huurprijs van de auto.
Boeking met AANBETALINGEN: Voor boekingen die meer dan 48 uur voor aanvang van de huur geannuleerd worden zal een annuleringstoeslag gelden dat gelijkwaardig is aan het bedrag van de aanbetaling. Voor boekingen die geannuleerd worden binnen 48 uur voor aanvang van de huur zal een annuleringstoeslag gelden van 3 dagen huur of het bedrag van de aanbetaling, naar gelang wat hoger is.
NO SHOWS: dit is van toepassing waar de auto niet opgehaald kon worden vanwege onvoldoende documentatie, het niet kunnen tonen van een geldige creditcard met voldoende kapitaal om de borgsom op te garanderen, en/of het het niet ophalen van de auto op de afgesproken tijd/datum. Geen vergoedingen vinden plaats voor no shows.
Let op: bepaalde verhuurbedrijven kunnen ook een aanvullend annuleringsbeleid hebben, lees dus goed de algemene voorwaarden van uw huur.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik ben ook druk aan het vergelijken wat de prijzen zijn van een groot formaat SUV versus de minivan. Inderdaad kom ik nu uit op gemiddeld 1150-1200 voor 24 dagen hoogzomer. Bij de verhuurders staat soms in de algemene voorwaarden dat het kosteloos annuleren niet geldt voor personenbusjes van 7 personen en meer. Ik vraag mij af of dit dan dus van toepassing is op de minivan? Dat kan voor mij een belangrijke overweging zijn om toch maar te gaan voor (desnoods een kleinere) SUV. Verder vraag ik mij af of de laagste prijs die ik zie redelijk is of loont het misschien om nog wat langer te wachten op een aanbieding? Soms komen kortingsacties voorbij. Overigens heb ik alle actuele codes al gebruikt voor de prijsopgaves tot nu toe.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben dit voorjaar met het bakbeest gereden en vonden hem geweldig! De prijs zal voor deze auto niet snel lager worden hoor, tenminste niet voor het hoogseizoen.Nu zie ik een aanbieding op Hertz.de voor een 4WD/AWD Prem Extra Capacity SUV (Gruppe T6) voor € 1758,30
Dat lijkt mij een mooie aanbieding voor zo'n bakbeest![]()
![]()
Bij Hertz kan je volgens mij voor 40 euro annuleren, tenminste, zo was het bij ons vorig jaar.
Net een Nissan Armada geboekt via hertz.co.uk.
25 dagen in juli/aug voor 1102 GBP/ omgerekend 1225 euro. Ophalen en inleveren in LAX.
Wij zijn erg blij met dit tarief.
De auto hebben we dit jaar in Florida ook gehad en is ons goed bevallen.
25 dagen in juli/aug voor 1102 GBP/ omgerekend 1225 euro. Ophalen en inleveren in LAX.
Wij zijn erg blij met dit tarief.
De auto hebben we dit jaar in Florida ook gehad en is ons goed bevallen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent je ervan bewust dat je niet persé deze auto meekrijgt op LAX?mpaauwe schreef:Net een Nissan Armada geboekt via hertz.co.uk.
Deze auto valt in de categorie 'Large SUV (Group T) FFAR' en je zult dus minimaal een auto uit deze klasse aangeboden krijgen.
Roland
Dat weet ik. We boeken al jaren bij Hertz. Die categorie is prima. Lekker ruim voor 4 personen en genoeg plaats voor de bagage!
Omdat we gold plus member zijn krijgen we wel vaak de auto zoals geboekt en niet de 'gelijkwaardig'.
Omdat we gold plus member zijn krijgen we wel vaak de auto zoals geboekt en niet de 'gelijkwaardig'.
Ik kan het volgende bijna niet geloven en ik heb de ervaring dat als iets te mooi is om waar te zijn, dan.........
Huurperiode
17-04-2017 tot 12-06-2017 = 56 dagen
Verhuurder
National
Type auto
SUV Standard
Pakket
CDW / SLI / collect full-return full
Prijs Drive USA.de / USA Reisen.de
3800 euro
Prijs US Car Hire
2513 euro
Een prijsverschil van maar liefst 1287 euro !!
Waar zit de adder?
Note: Ik huurde tot nu toe altijd bij USA Reisen.de, maar met dit prijsverschil zou ik geen seconde meer moeten wachten met boeken!
Note: Ik wil geen andere verhuurder dan National.

Huurperiode
17-04-2017 tot 12-06-2017 = 56 dagen
Verhuurder
National
Type auto
SUV Standard
Pakket
CDW / SLI / collect full-return full
Prijs Drive USA.de / USA Reisen.de
3800 euro
Prijs US Car Hire
2513 euro
Een prijsverschil van maar liefst 1287 euro !!
Waar zit de adder?
Note: Ik huurde tot nu toe altijd bij USA Reisen.de, maar met dit prijsverschil zou ik geen seconde meer moeten wachten met boeken!
Note: Ik wil geen andere verhuurder dan National.
16x USA / 30 staten
of die is er gewoon niet. Volgens mij is met https://www.uscarhire.com/ niks mis en heb je de benodigde verzekeringen.
Kun je kosteloos annuleren?
Wil je geen midsize of ben geen EC member en wil je specifiek een Standaard suv?
Kun je kosteloos annuleren?
Wil je geen midsize of ben geen EC member en wil je specifiek een Standaard suv?
- bedeve
- Amerika-expert
Ik kan maar een Adder voorstellen.Liz schreef:I
Waar zit de adder?
.
standaard staat de currency van uscarhire in GBP.
Dat levert nog steeds een aanzienlijk prijsverschil tov de Euro op.
Maar je bespaart nog steeds toc de Duitse concurentie
2. Je verklaart National Car Rental je liefde.
Waarom boek je dan niet gewoon een midsize car als dan niet via een 3e partij, en benut de voordelen van de Emerald club.
Als je toch wat voorzichtig met die liefde voor National bent is de dubbele boeking een prima strategie.
Je boekt een midsize car bij National vanwege de Emerald Club voordelen.
Je boekt een specifieke klasse bij Alamo als je gevoelig bent voor zekerheden.
Zit je altijd goed
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@Hinko: Ja, ik kan kosteloos annuleren. Ik ben Emerald Member, wil geen Midsize, maar per se een Standard SUV. Daarom boek ik ook niet tegen het National midsize tarief met keuze uit de Aisle. Mocht er geen Standard voorradig zijn, dan zit ik 8 weken in een midsize en dat is niet de bedoeling
@bedeve: bedankt voor de tip, maar ik begrijp niet goed wat je met die dubbele boeking bedoelt?
Ik kan toch niet met 2 boekingen op stap? Ik ken een boeking niet pas annuleren wanneer ik op het vliegveld arriveer.
Of begrijp ik er helemaal niks van?

@bedeve: bedankt voor de tip, maar ik begrijp niet goed wat je met die dubbele boeking bedoelt?
Ik kan toch niet met 2 boekingen op stap? Ik ken een boeking niet pas annuleren wanneer ik op het vliegveld arriveer.
Of begrijp ik er helemaal niks van?
16x USA / 30 staten
- bedeve
- Amerika-expert
@ Liz ; ja je kunt een boeking bij National of Alamo op het vliegveld bij de exit booth annuleren.
Althans; zo deed ik het altijd.
Afgelopen september meldde een medewerker op SFO mij dat hij dat wel wilde doen, maar dat het niet noodzakelijk is.
No Shows verdwijnen na 24 uur uit het systeem.
Van National wist ik dat al uit ervaring, van Alamo was ik nog niet zeker ; nu wel.
De dubbele boeking strategie ;
National heeft de Emerald club als voordeel; je huurt een midsize en pakt een andere auto uit de rij.
Het kan voorkomen dat jouw gewenste standard suv niet in die rij staat en als je navraagt bij een greeter ook niet zo maar uit de garage getoverd kan worden.
Dan is het handig als je bij Alamo je gewenste type auto hebt gereserveerd.
En dat die via "Skip the Counter " ook voor je klaar staat.
Als voorbeeld mijn laatste boeking;
Geboekt bij National ; midsize car.
Geboekt bij Alamo : full size SUV.
Meegekregen van National : BMW X5 = premium.
De Alamo reservering laten vervallen.
Voorgaande huur;
Geboekt bij Alamo : mid size SUV.
Meegekregen van Alamo ; Hyundai Santa Fe Sport = standard SUV
De National reservering laten vervallen
Jij wilt graag een standard SUV
Bij Alamo staan die samen met de midsize suv.
Strategie;
Huur bij National ; midsize car.
Huur bij Alamo : mid size SUV.
Qua prijs ligt dat ongeveer gelijk.
De dubbele boeking zorgt voor keuzevrijheid
Voor de goede orde meld ik nog even dat mijn voorbeelden post-paid zijn.
Betaling ter plaatse.
Ik huur bij Nationalcar.com en Alamo.com
Althans; zo deed ik het altijd.
Afgelopen september meldde een medewerker op SFO mij dat hij dat wel wilde doen, maar dat het niet noodzakelijk is.
No Shows verdwijnen na 24 uur uit het systeem.
Van National wist ik dat al uit ervaring, van Alamo was ik nog niet zeker ; nu wel.
De dubbele boeking strategie ;
National heeft de Emerald club als voordeel; je huurt een midsize en pakt een andere auto uit de rij.
Het kan voorkomen dat jouw gewenste standard suv niet in die rij staat en als je navraagt bij een greeter ook niet zo maar uit de garage getoverd kan worden.
Dan is het handig als je bij Alamo je gewenste type auto hebt gereserveerd.
En dat die via "Skip the Counter " ook voor je klaar staat.
Als voorbeeld mijn laatste boeking;
Geboekt bij Alamo : full size SUV.
Meegekregen van National : BMW X5 = premium.
De Alamo reservering laten vervallen.
Voorgaande huur;
Geboekt bij Alamo : mid size SUV.
Meegekregen van Alamo ; Hyundai Santa Fe Sport = standard SUV
De National reservering laten vervallen
Jij wilt graag een standard SUV
Bij Alamo staan die samen met de midsize suv.
Strategie;
Huur bij National ; midsize car.
Huur bij Alamo : mid size SUV.
Qua prijs ligt dat ongeveer gelijk.
De dubbele boeking zorgt voor keuzevrijheid
Voor de goede orde meld ik nog even dat mijn voorbeelden post-paid zijn.
Betaling ter plaatse.
Ik huur bij Nationalcar.com en Alamo.com
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12450 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-