Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dublin
- girliecathy
- Amerikakenner
Dublin
Wij willen graag een weekend naar Dublin en nu vroeg ik mij af of de bezienswaardigheden ver van elkaar af liggen.
Moet je veel gebruik maken van het openbaar vervoer of is alles lopende te doen.
Ik heb al gezien dat er verschillende bussen rijden van de luchthaven naar het centrum.
Moet je veel gebruik maken van het openbaar vervoer of is alles lopende te doen.
Ik heb al gezien dat er verschillende bussen rijden van de luchthaven naar het centrum.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Dublin
in het centrum is alles redelijk goed aan te lopen. en je hebt er goed OV als je wat verder buitengaats gaat. bv met de tram naar Dún Laoghaire. En, d'r rijden zat taxi's die je kan aanroepen. Dat was (maar ok, ik spreek nu over 15 jaar geleden) ook goed betaalbaar
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- girliecathy
- Amerikakenner
Ok, dank je dan hebben we een beetje een idee hoe het daar is.
Wel een paraplu meenemen
Zoek uit of Uber een goede optie is, in sommige Europese steden is Uber gelinkt aan het taxisysteem en helemaal niet meer goedkoper maar ik weet niet wat de situatie in Dublin is.

Zoek uit of Uber een goede optie is, in sommige Europese steden is Uber gelinkt aan het taxisysteem en helemaal niet meer goedkoper maar ik weet niet wat de situatie in Dublin is.
- girliecathy
- Amerikakenner
ha ha we zullen een paraplu inpakken 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3197 Weergaves