Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1e boodschappen bij camperreis
1e boodschappen bij camperreis
Ik heb voor het eerst een camper gehuurd om lekker mee rond te reizen. De 1e dag komen we in de buurt van een Walmart of supermarkt. Daarna een paar dagen niet. Ik bezin me op een boodschappenlijstje zodat ik niks belangrijks zal vergeten, maar ja, het zou natuurlijk zo maar kunnen gebeuren dat dat wel gebeurt.
Wat zijn dingen die ik absoluut niet mag vergeten te kopen? Thx!
Wat zijn dingen die ik absoluut niet mag vergeten te kopen? Thx!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: 1e boodschappen bij camperreis
Oud topic, maar nog steeds actueel: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... penlijstje
Had ik nog niet gezien dus. Morgen maar eens helemaal gaan doorspitten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha ja, dan ben je wel even zoet, maar het geeft wel meteen veel informatie. De een vindt dat belangrijk, de ander dat.
Ik zag dat ik zelf zei dat we altijd een goedkoop telefoontje kochten. Inmiddels zijn losse SIM-kaarten makkelijk te krijgen, maar dat is genoeg info over op het forum tegenwoordig.
Ik zag dat ik zelf zei dat we altijd een goedkoop telefoontje kochten. Inmiddels zijn losse SIM-kaarten makkelijk te krijgen, maar dat is genoeg info over op het forum tegenwoordig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 8443 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 19 Reacties