Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walvissen tour Los Angeles
Walvissen tour Los Angeles
Zomer 2017 gaan wij in Augustus een rondreis door West-Amerika maken. Het lijkt ons dan ook heel gaaf om de walvissentour in Los Angeles (of in de buurt van) te maken. Alleen overal waar ik nu zoek, is het in Augustus niet mogelijk of vol (?).
Heeft iemand hier tips voor/over?
Wij zouden dit wel heel graag willen gaan doen!
Alvast bedankt!
Heeft iemand hier tips voor/over?
Wij zouden dit wel heel graag willen gaan doen!
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Auks op 24 okt 2016, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Walvissen tour Los Angeles
De meeste mensen doen een tour bij Monterey. Ik weet niet of dat op je route ligt?
Marianne
Marianne
Hoi Marianne,
Ligt op onze route ja. Kan dit ook vooraf geboekt worden?
Groetjes
Ligt op onze route ja. Kan dit ook vooraf geboekt worden?
Groetjes
Monterey is sowieso de aangewezen plek, omdat je daar een diepe geul hebt waardoor ze vlak bij de kust komen. Het is fantastisch, veel plezier!
Wij hebben Orka's gezien bij Monterey via gowhales.com
Maar ze staan altijd met elkaar in contact.
Maar ze staan altijd met elkaar in contact.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Dankjulliewel. Ik zal vanuit vertrekplaats Monterey zoeken. Hier staan alleen momenteel ook nog geen data bij in Augustus, dus wellicht ben ik nog te vroeg.
Tips en/of ervaringen met een 'touroperator' zijn welkom!
Groetjes
Groetjes
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
princess monterey is een veel gehoorde naam hier. Wij zijn volgens mij ook met die rederij geweest en dat was, op het getetter van de zeebiologe na prima. Wij zagen 100-en kleine dolfijnen en alleen van wat verder af 2 bultruggen. De boot zat niet al te vol. Je moet daar wat geluk mee hebben. De boten van alle rederijen staan met elkaar in contact, dus vaak drijven er meer boten rond de dieren, maar vanaf 100m zetten ze meestal de motoren uit en moet je wat geluk hebben waar ze heen zwemmen.
Overigens weet ik het niet vanuit LA, maar vanuit San Diego zijn er ook Walvistochten waar de dieren vaak gespot worden.
Overigens weet ik het niet vanuit LA, maar vanuit San Diego zijn er ook Walvistochten waar de dieren vaak gespot worden.
Princess is inderdaad een goede, deze heeft ook de grootste boot van de rederijen daar. Dit jaar zijn we met Chris's Whalw Watch gegaan; een stuk kleiner maar ook helemaal prima.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik ben ook met Chris geweest. Goedkoop, professioneel en erg goed.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt me wel vroeg om te boeken maar het kan wel volgens mij. Ik kan hier augustus 2017 aangeven: https://montereywhalewatching.com/whale-watching/Auks schreef:Dankjulliewel. Ik zal vanuit vertrekplaats Monterey zoeken. Hier staan alleen momenteel ook nog geen data bij in Augustus, dus wellicht ben ik nog te vroeg.
Groetjes
Marianne
Dankjulliewel, we kunnen hiermee verder! 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Aangaande je route kan je ook eens kijken of er tours wat later op de middag gaan..
Houd er dan wel rekening mee dat de zee meestal 's middags wat ruwer is. Wij hadden vorig jaar voor 14.00 gereserveerd, maar die werd om die reden gecanceld - de ochtendtour was wel uitgevaren. De volgende ochtend mochten we alsnog mee en toen we terugkwamen, zagen we dat ook die middag de tours gecanceld waren. Dat was volgens de medewerkers niet ongebruikelijk. De zee is 's morgens schijnbaar het rustigst.
Een Primatour is trouwens sowieso geen overbodige luxe, bleek tijdens onze trip!
Een Primatour is trouwens sowieso geen overbodige luxe, bleek tijdens onze trip!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5567 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-
- 6 Reacties