Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw: Yzer90

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Yzer90
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Nieuw: Yzer90

Bericht door Yzer90 »

Hoi allen,

Even een klein voorsteltopic omdat dat netjes is! :wink:

Overal waar de zon schijnt ben ik in mijn nopjes, maar door mijn vriend aangestoken met de Amerika-gekte.
Vorig jaar zijn we samen twee weken door Florida gereisd waar we van Miami naar Orlando en weer terug zijn gereden, met de nodige tussenstops. Dit alles met enkel de tickets en de huurauto te boeken, en de hotels hebben we daar ter plekke gezocht. Soms met de nodige stress, maar heerlijk om tijdens je reis nog te kunnen beslissen of je ergens langer blijft of langs rijdt!

Omdat ik altijd heb geroepen dat ik in 2017 een bijzondere reis wil maken heb ik mijn zinnen wederom op Amerika gezet, en ben ik rustig aan het plannen. Een rondreis door het Westen lijkt me wel wat, van West naar Oost of andersom, maar ook Hawaii zit al tussen de stiekeme zoektermen. Kortom: veel plannen waar dit forum me hopelijk bij gaat helpen... het is zo moeilijk kiezen!

Groetjes Yzer :thumbup:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuw: Yzer90

Bericht door Aricon »

Welkom op het form!

Kiezen welk deel van Amerika je volgende Amerikareis heen gaat is vaak lastig. Daarom gaan veel mensen hier vaker die kant op. :wink:

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie 2017 reis.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer