Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
borg niet terug
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: borg niet terug
Wat belachelijk. Feit blijft dat je druk via een publieke review moest uitoefenen voordat je je geld terugkreeg en dat deze verhuurder zijn zaakjes buiten de website on wilde regelen. Dat kan ie straks ook bij een ander uitvreten. Als jij jouw review weghaalt is die waarschuwing aan toekomstige verhuurders ook verdwenen. Ik zou dat hebben willen weten als toekomstige huurder, dan zou ik nog een paar keer nadenken of ik het risico aandurf bij zo iemand te huren. Dat is tenslotte het hele idee achter het review-systeem.
Heb ballen en laat die review gewoon staan! Het terugbetalen van de borg beeft hetgeen gebeurd is niet ongedaan gemaakt!
Heb ballen en laat die review gewoon staan! Het terugbetalen van de borg beeft hetgeen gebeurd is niet ongedaan gemaakt!
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik begrijp TS wel.
Hij heeft er zelf mogelijk last van als hij iets wil huren. Je gaat je zelf toch niet in de vingers snijden t.b.v. anderen?
Het is opgelost dus hij kan prima een review geven waarin hij nog aangeeft dat het terugkrijgen van de borg wat lang duurde.
Die reviews heb ik ook wel zien staan. Geen probleem lijkt me.
Hij heeft er zelf mogelijk last van als hij iets wil huren. Je gaat je zelf toch niet in de vingers snijden t.b.v. anderen?
Het is opgelost dus hij kan prima een review geven waarin hij nog aangeeft dat het terugkrijgen van de borg wat lang duurde.
Die reviews heb ik ook wel zien staan. Geen probleem lijkt me.
-
Richard033
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ikzelf begrijp Rivercola ook! heb dus ook een nieuwe review achtergelaten, maar een stuk minder hard dan de vorige. Daarmee heb ik wel mijn doel bereikt, namelijk mijn borg terug en homeaway doorgegeven dat deze verhuurder wel via homeaway huurders zoekt maar niet via deze site laat boeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
waarom zou hij er zelf last van hebben als hij wat wil huren? Ik zou zo'n review nooit weghalen, zo'n verhuurder moet gewoon zijn zaken goed voor elkaar hebben en zich aan de regels houden. En dat geldt ook voor de huurder, altijd via de regels zaken boeken en niet onderhand zaken doen met mensen die je niet kent.
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het is niet verboden om buiten Homeaway zaken te doen
Verhuurder doet helemaal niets buiten de regels om, je hebt nl. keuze om wel of niet van de diensten van Homeaway gebruik te maken.
Het kost verhuurder geld dus heel vaak gebeurt het buiten de site om. Niets mis mee en kan prima gaan. Zelf al meerdere malen in meerdere landen gedaan.
Het kost verhuurder geld dus heel vaak gebeurt het buiten de site om. Niets mis mee en kan prima gaan. Zelf al meerdere malen in meerdere landen gedaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 15308 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 5 Reacties