Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
@ M Kactus ;
Allemaal leuke discussies voor beambten in landen die administratief de voordelen van de Napoleontische wetgeving hebben ondergaan.
In al de landen die Napoleon hebben moeten missen en daarom niet zoń perfecte civiele administratie / bevolkingsregister hebben gaat de discussie helemaal niet op.
Allemaal leuke discussies voor beambten in landen die administratief de voordelen van de Napoleontische wetgeving hebben ondergaan.
In al de landen die Napoleon hebben moeten missen en daarom niet zoń perfecte civiele administratie / bevolkingsregister hebben gaat de discussie helemaal niet op.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Hallo
Ik wilde het volgende vragen als wij bij alamo komen om ons huurauto op te halen dan vragen ze
ons elke keer om een Road Assistance verzekering af te sluiten .
Wij hebben dit nooit gedaan en is volgens ons ook niet nodig nu had ik graag jullie mening hier over.
Thanks alvast
Ik wilde het volgende vragen als wij bij alamo komen om ons huurauto op te halen dan vragen ze
ons elke keer om een Road Assistance verzekering af te sluiten .
Wij hebben dit nooit gedaan en is volgens ons ook niet nodig nu had ik graag jullie mening hier over.
Thanks alvast
- bedeve
- Amerika-expert
@ smilie ; Hinko heeft daar een prachtige standaardtekst over.
Ik hoop dat hij hem nog eens plaatst maar hij staat ook in de thread.
Kort en goed ; Waarom zou je ?
Uit sympathie voor de laagbetaalde hourly achter de balie.
Dat brengt mij op een ander punt.
Waarom zou je langs de balie ?
Skip the Counter levert je tijdwinst omdat je niet langs de verkoopafdeling hoeft
Ik hoop dat hij hem nog eens plaatst maar hij staat ook in de thread.
Kort en goed ; Waarom zou je ?
Uit sympathie voor de laagbetaalde hourly achter de balie.
Dat brengt mij op een ander punt.
Waarom zou je langs de balie ?
Skip the Counter levert je tijdwinst omdat je niet langs de verkoopafdeling hoeft
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
voor een huurwagen zou ik via expedia.be 889 euro betalen vr een medium SUV type ford escape 28 dagen Lax airport (Avis) in juli.
Ik zou toch gek zijn om meer te betalen..
via connections avis komt het op 1862 euro (volle tank/.2de bestuurder incl..)
sunnycars via connections 1680 euro
maar wat ik me afvraag dekken verzekeringen via expedia voldoende ? Want via Sunny cars lijken me de voorwaarden wel wat uitgebreider of ben ik mis?
Ik zou toch gek zijn om meer te betalen..
via connections avis komt het op 1862 euro (volle tank/.2de bestuurder incl..)
sunnycars via connections 1680 euro
maar wat ik me afvraag dekken verzekeringen via expedia voldoende ? Want via Sunny cars lijken me de voorwaarden wel wat uitgebreider of ben ik mis?
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
roadtripsmetkids.wordpress.com
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
Via Expedia ben je voldoende verzekerd. Het is overal hetzelfde, het maakt niet uit. Behalve......bij Sunnycars die heeft een extra aansprakelijkheidsdekking tot 7,5 miljoen euro. De rest gaat tot 1 miljoen dollar. Dit zal voor de normale toerist voldoende zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ok duidelijk 

2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
Hoi mensen, weten jullie welke verhuurder geen one-way fee rekent? Ik meende zelf Hertz; hun eigen prijzen liggen stuk lager dan autoeurope, maar straks moeten we aan de balie nog een forse prijs betalen...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Geen one way fee tussen waar en waar? Er zijn er een aantal zoals bv Alamo en dollar die (mits bij het vliegveld gehuurd) geen fee heffen tussen California, Arizona en Nevada en vv.
Tussen Seattle en San Francisco.PSVwally schreef:Geen one way fee tussen waar en waar? Er zijn er een aantal zoals bv Alamo en dollar die (mits bij het vliegveld gehuurd) geen fee heffen tussen California, Arizona en Nevada en vv.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij is het bij drive-usa.de zonder one way fee
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Heeft iemand ervaring met het huren als Flying blue-lid bij Budget? De tweede bestuurder zou dan bij de prijs inbegrepen zijn. De naam moet je doorgeven bij de verhuurbalie. Ik ben erg benieuwd of dit inderdaad zo simpel gaat, of dat de medewerker er alsnog kosten voor rekent.
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
- bedeve
- Amerika-expert
@ marrob ik zie bij budget geen flyingblue contract id zoals National Car die bijv heeft.
Kan zijn dat flying Blue aangeeft dat je via hen bij Budget goedkoper uit bent.
Zo geef ik jou 100 Eur korting op een boeking met Alamo.nl tarief
Dat durf ik rustig aan want ik weet dat er dan nog voldoende geld mijn kant op komt
Zo kan ik ook een tarief bedenken waarbij jouw spouse gratis is.
Hoax ,
Geen tijd aan besteden
Kan zijn dat flying Blue aangeeft dat je via hen bij Budget goedkoper uit bent.
Zo geef ik jou 100 Eur korting op een boeking met Alamo.nl tarief
Dat durf ik rustig aan want ik weet dat er dan nog voldoende geld mijn kant op komt
Zo kan ik ook een tarief bedenken waarbij jouw spouse gratis is.
Hoax ,
Geen tijd aan besteden
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Heb telefonisch geboekt bij Budget en zij noemden het. Tweede bestuurder (spouse) moest doorgegeven worden bij de balie. Dat vind ik dan weer tricky met die overijverige baliemedewerkers.
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Net even het topic doorgenomen, stonden op het punt om bij sunnycars te boeken ivm de extra zekerheid maar ik begrijp hier dat de 1mln eigenlijk ruim voldoende is voor vakantiegangers. Top, want ik heb genoeg goedkopere opties gezien. (gaan 17 dagen eind nov/begin dec retour LAX). Enige dat ik nog niet beantwoord heb gezien is de eigen risico met glas en bandschade etc. Die je terug krijgt als je boekt via sunnycars.
Hoe doen jullie dit? En is het überhaupt wel nodig?
Hoe doen jullie dit? En is het überhaupt wel nodig?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben niet bekend met sunnycars (iig niet voor Amerika), maar die roadsafe waar jij het over hebt decline ik altijd bij de balie. Volgende week gelukkig direct doorlopen naar de auto ipv al die plichtplegingen nog te moeten doen.Enige dat ik nog niet beantwoord heb gezien is de eigen risico met glas en bandschade etc. Die je terug krijgt als je boekt via sunnycars.
Er zijn forumleden die met een kapotte ruit de auto kosteloos hebben omgeruild en nooit weer wat hebben gehoord.
Lekker band? Even bellen met de verhuurder, zeer grote kans dat je naar plaatselijke bandenboer moet, daar wordt of de band kosteloos vervangen of je krijgt de kosten later weer vergoed door de verhuurder.
Lekker band? Even bellen met de verhuurder, zeer grote kans dat je naar plaatselijke bandenboer moet, daar wordt of de band kosteloos vervangen of je krijgt de kosten later weer vergoed door de verhuurder.
Top! Dan gaan we eens flink graven naar goede deals (vriend heeft z'n zinnen gezet op een standaard SUV ipv midsize
)
Klopt het dat in de voorwaarden van expedia PerDay, COLLISION DAMAGE WAIVER $ 19,99 /dag staat? Ik dacht dat bij expedia alles veder gewoon inclusief was?

Klopt het dat in de voorwaarden van expedia PerDay, COLLISION DAMAGE WAIVER $ 19,99 /dag staat? Ik dacht dat bij expedia alles veder gewoon inclusief was?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb op de iPad en iPhone dat AutoEurope aangeeft dat er geen resultaten zijn. Persoonlijk lijkt me dat sterk een half jaar van tevoren. Iemand die deze melding herkent en weet hoe dit komt ?
Wij hadden 2 jaar terug een flinke pit in ons voorraam van de auto, leek wel of ze op ons hadden geschoten zo mega was het.
Auto probleemloos omgeruild bij Alamo, nooit rekening van gezien.
Nu deze week een band die langzaam leeg liep, bijmstarten van de auto in de morgen zat er nog maar 11 bar in terwijl dat 40 moet zijn, dus band opgepompt en via het dashboard de bandenspanning in de gaten gehouden...en die zakte dus weer.
waarop wij besloten naar Orlando international airport te rijden, en National maakte er geen enkel punt van.
Wel zeiden we dat we graag weer een zelfde type en merk auto wilden, omdat deze ons super beviel...heerlijk met navigatie.
National regelde voor ons dezelfde auto met dezelfde opties een nieuwer model bij Alamo en hup we konden weer op weg. ..zonder kosten of wat dan ook.
Ja alleen rekende ze 3 gallon benzine, a $9,24 omdat de tank niet helemaal vol was.
Verder service top.
Auto probleemloos omgeruild bij Alamo, nooit rekening van gezien.
Nu deze week een band die langzaam leeg liep, bijmstarten van de auto in de morgen zat er nog maar 11 bar in terwijl dat 40 moet zijn, dus band opgepompt en via het dashboard de bandenspanning in de gaten gehouden...en die zakte dus weer.
waarop wij besloten naar Orlando international airport te rijden, en National maakte er geen enkel punt van.
Wel zeiden we dat we graag weer een zelfde type en merk auto wilden, omdat deze ons super beviel...heerlijk met navigatie.
National regelde voor ons dezelfde auto met dezelfde opties een nieuwer model bij Alamo en hup we konden weer op weg. ..zonder kosten of wat dan ook.
Ja alleen rekende ze 3 gallon benzine, a $9,24 omdat de tank niet helemaal vol was.
Verder service top.
Welke Expedia kijk je?Yesse schreef:Top! Dan gaan we eens flink graven naar goede deals (vriend heeft z'n zinnen gezet op een standaard SUV ipv midsize)
En anders geef je locatie plus data, kunnen wij meekijken en vergelijken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12947 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties