Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope kaartjes Broadway
-
Bennogr
- Amerika-expert
Goedkope kaartjes Broadway
't Kost wat moeite en/of kennis van telefoons, maar het is mogelijk om voor $10 op de eerste rij te zitten bij een bekende Broadway show. Via 'loterijen' die dagelijks gehouden worden voor niet-verkochte kaartjes, waarmee theaters proberen hun zalen helemaal vol te krijgen. Via de telefoon dus, of in de rij staan voor een theater (wat vaak een hele ervaring op zich blijkt te zijn).
De New York Times legt uit: http://www.nytimes.com/2015/10/30/theat ... .html?_r=0
Succes.
De New York Times legt uit: http://www.nytimes.com/2015/10/30/theat ... .html?_r=0
Succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
Newyork18
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Goedkope kaartjes Broadway
Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor 10 dollar naar een bekende musical!
Voor 10 dollar naar een bekende musical!
Ik heb het een keer geprobeerd voor the book of mormon, zij houden een lottery met kaartjes voor rond 30-40 dollar. Op een bepaalde tijd kun je je naam in een box gooien en aangeven of je 1 of 2 kaartjes wil. En dan moet je wachten tot de trekking (je moet aanwezig zijn als je naam geroepen wordt). Meestal zijn er iets van 30-40 kaartjes, en de meeste mensen willen 2 kaartjes. Dus uiteindelijk zijn er niet zoveel winnaars
toen ik ging (eind mei/begin juni ergens) waren er zeker 150-200 mensen, en helaas niet gewonnen. Als je beperkt de tijd hebt in NYC, zou ik het niet aanraden, het kost je best wat tijd. Voor de populaire musicals moet je veel geluk hebben, misschien dat het bij de minder populaire/bekende rustiger is, dat weet ik niet. Daarnaast verkopen theaters vaak nog standing room tickets ook voor 30-40 dollar als alles uitverkocht is, maar dan staat vaak al vroeg een lange rij voor de kassa (en bij the book of mormon deden die mensen ook met de lottery mee)
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb diverse malen voor diverse shows meegeloot .... als je alleen bent, kun je teamen met een andere eenling, dan heb je iets meer kans. Ik ken iemand die ALTIJD wint, maar ik ben helaas nog nooit ingeloot .....
Het is wel altijd een gezellige bezigheid, waar iedereen meejuicht met de winnaars ....
Het is wel altijd een gezellige bezigheid, waar iedereen meejuicht met de winnaars ....
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Volgens mij kan dit ook online: https://lottery.broadwaydirect.com/
Heb het zelf (nog) niet gedaan, maar het lijkt me in ieder geval een stuk minder tijdrovend dan een 'live' loterij bijwonen
Heb het zelf (nog) niet gedaan, maar het lijkt me in ieder geval een stuk minder tijdrovend dan een 'live' loterij bijwonen
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Die tijdrovendheid valt wel mee .... maar je moet inderdaad wel even ter plekke zijn ... en serieus: het is heel gezellig!
ik heb ook een aantal keer online meegeloot voor 'Hamilton' .... maar helaas was ook dat zonder succes ....
ik heb ook een aantal keer online meegeloot voor 'Hamilton' .... maar helaas was ook dat zonder succes ....
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Haha ja, als je de tijd hebt... waarom niet. Kan me voorstellen dat het ook wel wat heeft.
Zou wel geweldig zijn als je voor $10 bij Hamilton kunt zitten
Wij gaan in december weer, ik ga het tzt ook maar eens proberen denk ik.
Zou wel geweldig zijn als je voor $10 bij Hamilton kunt zitten
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
TheStates.nl
TheStates.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1021 Weergaves
-
Laatste bericht door Garibaldi
-