Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Ik vroeg me af of er en limiet zit aan de rewards die je koopt binnen een bepaalde periode.
Ik heb gelezen dat dit voor overnachtingen wel zo is, maar geldt dit ook voor de rest?
Ik ga bijna naar Vegas en wil nu dus verschillende rewards gaan kopen, buffet, 2 voor 1, gratis drankjes etc.
Bedankt alvast :D
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Je mag maar één MGM overnachting en in totaal (met die overnachting) maar 3 MGM rewards per 30 dagen.
Speel je met 2 accounts, dan mag je er dus 6.

Wij hebben: 2x overnachting, 2x diner buffet, 1x 2-for-1 en 1x shark reef

De station rewards mag je 1 per 24 uur per account dacht ik (dus Red Rock, Palace, Sunset, en nog 2 dacht ik).
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
roykee88
Amerika-ontdekker

Bericht door roykee88 »

Hoe kan je zelf links maken, zodat anderen ook chips kunnen krijgen (de 101, 201 links op de diverse FB pagina's)?

Als ik het probeer door ze op mijn FB te posten, en dan de link te kopieren, ziet de link er anders uit dan bij anderen (bij andere staat er geen plaatje van MyVegas bij)
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Yes, ik heb mijn multiplier weer terug. Ik heb 2500 vrienden verwijdert en heb er nu nog 2500 over. En vanmorgen kreeg ik weer de vrienden multiplier op mijn daily spin.

50 en 101 Links kun je in het spel delen. Dus als je een prijs wint of je daily spin gedaan hebt, dan krijg je de optie om deze te delen.
201 link kun je zelf aanmaken door naar een willekeurige reward te gaan en dan linksonder op share on facebook te drukken.
500 link maak je aan door een reward te kopen en te delen op facebook.
Daarnaast geeft MyVegas nog links weg van 500 - 10.000 en heel soms nog hoger.
Deze myvegas links worden heel goed bijgehouden door James Hite. Zoek deze op en ga hem volgen. Op zijn FB pagina staan alle oude links.

Andere links die je ergens ziet kun het best delen door er op te klikken met de rechtermuis knop en dan kiezen voor kopieer link. Deze kun je dan weer ergens anders in plakken.

Voor andere tips bekijk mijn website reis tips amerika en klik op MyVegas.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wie heeft er ervaring met de rewards van de heikopter vluchten. Je hebt Vegas night BOGO voor 200.000 punten en comp vegas night flights voor 400.000, wat is het verschil??
De station rewards voor buffetten zijn nog steeds tot 1 november geldig(GVR en Red Rock), wanneer blijven deze langer geldig?? Wij zijn er in november, zou er graag gebruik van maken, zo lekker :D :thumbup:
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 29
Contacteer:

Bericht door lyan »

BOGO houdt in Buy one, get one, dus 1 kopen en de tweede gratis. De andere is gewoon een gratis vlucht zonder dat je nog een ticket voor een tweede vlucht moet kopen.
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Ik ga in mei/juni ook weer naar Las Vegas en wil het MyVegas spel ook gaan proberen.
Als ik in de Apple appstore zoek, vind ik alleen de app Pop! Slots, is dat de goeie?
Het lijkt wel of deze punten weer los staan van de game op de pc via Facebook.

Het is lastig om wat basisinstructies te vinden hoe dit werkt
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Ik heb nog een vraagje...
Mag je wel 2x dezelfde award kopen? Ik namelijk graag naar een KA show. Nu kun je een gratis ticket kopen via My vegas, maar ik wil graag samen met mijn vriend. Kan ik dus twee complimentary tickets kopen?

Bedankt alvast :D
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nee! Als hij geen myvegas speelt kan je er 1 kopen. Of er moet een reward zijn dat je 2 complementary tickets kunt kopen, maar die is er volgens mij niet.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Maurice schreef:Ik ga in mei/juni ook weer naar Las Vegas en wil het MyVegas spel ook gaan proberen.
Als ik in de Apple appstore zoek, vind ik alleen de app Pop! Slots, is dat de goeie?

Er zijn 4 games voo op je mobiel. (Android en ios)
-MyVegas slots
-Blackjack
-Konami
-Pop Slots.

Een aantal daarvan zijn niet meer via de nederlandse app store te vinden. Waarom dat is weet ik niet en MyVegas lijkt er niks om te geven. Heb er al meerdere mailtjes naar gestuurd. En volgens hen is er niks aan de hand. Je kan deze nog wel downloaden via de amerikaanse app store. Je zal dan eerst een nieuwe apple id aan moeten maken voor de amerikaanse app store. Daarna kun je hem downloaden en op je mobiel zetten.

Voor uitleg omtrent de facebook versie verwijs ik je graag naar mijn reis tips amerika website, alwaar ik een uitleg op heb staan.
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Weet iemand wat het verschil is tussen een friend en een neighbor? Kreeg zojuist een neighbor verzoek, en geen idee wat het is. Via google wordt ik ook niet veel wijzer.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Een vriend is dat je daar je daily spin tot een max van 500% komt. Hiervoor moet je geloof ik meer dan 51 vrienden hebben die MyVegas spelen.
Op het moment dat je vriend ook je buurman wordt kun je die persoon een kadootje (gift) geven in de vorm van punten.

Bij het opstarten krijg je een pop up met alle gifts en buurman aanvragen. Bij beide kun je gewoon op de grote groene knop drukken. Dit levert alleen maar punten op en verder doet het niets.
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Pipo Chris schreef:
Maurice schreef:Ik ga in mei/juni ook weer naar Las Vegas en wil het MyVegas spel ook gaan proberen.

Voor uitleg omtrent de facebook versie verwijs ik je graag naar mijn reis tips amerika website, alwaar ik een uitleg op heb staan.
Dit is precies wat ik zocht, bedankt! :thumbup: :clap:
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Ik lees hier overal dat je nu dus maar 1 overnachting per 30 dagen kunt boeken.
Maar ik heb er rewards tussen staan, 2 complimentary overnachtingen voor 105.000 LP's in het Mirage.
Geld dit dan als 1 reward/overnachting?

Bij mij staan de rewards ook bijna nooit op uitverkocht. Zie je dat dan pas als je wilt gaan boeken?
Ik ga pas volgend jaar maar vroeg me dit nu af omdat ik alle rewards aan het bekijken was.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Waarschijnlijk heb jij ooit muntjes gekocht, dan kan het kloppen dat je 2 nachten complimentary kan boeken als 1 reward.
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Ja dat klopt, ik heb inderdaad al eens muntjes gekocht, maar ik heb ergens gelezen dat je dan iets van 50 dollar zou moeten besteden en ik heb er toen voor 9 dollar gekocht. Toen was er zo'n aktie waarmee je voor 9 dollar 9 miljoen muntjes kreeg :D .
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
pat48
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door pat48 »

Hoi,

Ik ben nu 2 dagen myvegas slots aan het spelen op de computer. Ik heb een ander FB account aangemaakt, alleen voor dit spel.
Verder een myvegas account aangemaakt met wel mijn eigen gegevens.
Ik heb nu 3500 gouden muntjes, die kan ik dan uiteindelijk inwisselen voor rewards? Ik ga pas volgend jaar juli, dus nog wel even tijd om te sparen.
Ik heb totaal geen verstand van dit soort spellen, maar rewards voor drankjes, buffetten etc is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik wil alleen even weten of dit echt zo werkt; lijkt mij op deze manier vrij gemakkelijk te gaan. Ik koop geen speltegoed, ik wacht tot de gebouwen op de strip weer wat geven, en toch vind ik het redelijk snel gaan. Of mis ik iets?
Doel voor mij is vooral ontbijtjes, lunches, en diners bij elkaar te sparen, scheelt toch als we met 5 gaan.
Graag reactie of ik het zo begrepen heb, of dat het toch anders is.
groepjes Patricia
roykee88
Amerika-ontdekker

Bericht door roykee88 »

Sinds 2dagen ontvang ik nog maar 50chips van vrienden in het spel. MyVegas geeft bijv. aan dat 50vrienden mij chips hebben gestuurd, wanneer ik op collect & send all klik komen er maar 50 chips bij.. Iemand anders hier ook last van? Of een oplossing?
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

@pat48, spelen de andere 4 waarmee je naar Vegas gaat ook het spel?
Neem aan dat je wel hebt gelezen dat de rewards gelimiteerd zijn.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

pat48 schreef: Ik wil alleen even weten of dit echt zo werkt; lijkt mij op deze manier vrij gemakkelijk te gaan. Ik koop geen speltegoed, ik wacht tot de gebouwen op de strip weer wat geven, en toch vind ik het redelijk snel gaan. Of mis ik iets?
Doel voor mij is vooral ontbijtjes, lunches, en diners bij elkaar te sparen, scheelt toch als we met 5 gaan.
Graag reactie of ik het zo begrepen heb, of dat het toch anders is.
groepjes Patricia

Ja, het werkt zo. Het is inderdaad een beetje ongeloofwaardig, maar wij zijn er al 3 keer mee in Las Vegas geweest en veel gratis dingen gehad.

Zoals hierboven werd gezegd, laat de andere volwassen personen van je groep die mee gaan ook spelen. De rewards zijn persoonlijk en de andere kunnen dan voor hun eigen rewards sparen. Dus nog meer korting. wil je volgens jaar genoeg punten hebben zorg dan dat je dagelijks speelt. Dan zou je zeker een paar ton aan punten moeten kunnen hebben. Speel daarbij ook de bijbehorende spellen op je mobiel.

Nog meer tips staan op mijn webiste http://www.reistipsamerika.nl
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer