Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huwelijksreis Amerika...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Huwelijksreis Amerika...

Bericht door Sunflower »

Hallo Allemaal,

Ik ga in September trouwen, en daarna willen we natuurlijk nog op huwelijksreis. Heeft iemand een idee of september een mooie reistijd is om bijvoorbeeld naar het oosten van de VS te gaan?

Het is even gissen of we dan misschien een camper ofzo huren, of gewoon een auto en in hotelletjes overnachten. We hadden in iedergeval gedacht (was maar een idee, ligt er natuurlijk aan of het mogelijk en betaalbaar is) om 1 nacht in een heel luxe hotel de bruidssuite te boeken...Voor 1 x in ons leven....gewoon om te vieren dat we pas getrouwd zijn....Iemand een idee?? Of is dat heel raar??

Ik hoor graag reacties. Het klinkt allemaal nogal vaag, en dat is het ook, voor ons ook nog....We zijn nu bezig met de bruiloft te plannen, en daarna komt te reis pas....

Alvast bedankt....

Machteld
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Welke omgeving zit je zelf aan te denken? Het oosten is nogal een ruim begrip..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
esther-disney
Amerika-ontdekker

Bericht door esther-disney »

wij gaan ook voor onze huwelijksreis naar amerika, naar florida. maar dat is pas januari/februari 2008, dus duurt nog even, maar wel erg leuk die voorpret!

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk trouwens!
wij trouwen op 12 juni, nog 5 maandjes!!!

esther
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sunflower »

Jullie ook gefeliciteerd!! Wij trouwen op 6 september....
Wat leuk dat jullie naar Florida gaan. Al alles geboekt??

Wij willen graag naar New York, Boston, washington, die omgeving. En daar een beetje rondreizen....Maar hoe of wat weten we eigenlijk nog niet zo goed...
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ik denk dat het nogal afhangt van wat de orkanen gaan doen dit jaar. In september zijn er in het algemeen nogal wat orkanen, en daar kan je toch wel wat last van hebben, maar vorig jaar was het een heel rustig jaar. Dus het is een beetje geluk hebben. Ik zou me er wel niet door laten tegenhouden als ik enken naar het Noord-Oosten zou gaan. Florida is wat anders.
esther-disney
Amerika-ontdekker

Bericht door esther-disney »

nee, wij kunnen nog niks boeken want dat kan pas in juni, na het huwelijk, dan zijn de prijzen bekend.

dus nu nog even uitzoeken wat we willen.
we willen eerst iets minder dan 2 weken een rondreis florida doen, met o.a. miami, key largo, en dan het rondje rond richting orlando. da huren we een villa en hebben we zo'n 9 dagen over voor de pretparken en andere dingen te doen.
ben nu al gigantisch aan het zoeken voor informatie over florida/amerika.
vind het allemaal even super!

ik wil ook graag zwemmen met zeeleeuwen of dolfijnen in theater of the sea. Maar ben er nog niet uit wat ik precies wil. dolfijnen zijn misschien wat toegankelijker, maar ik ben meer weg van de zeeleeuw als beest zijnde.
moeilijk, moeilijk.

ook nog nooit gevlogen, dus wordt een super ervaring voor ons 2en. In elk geval wel comfort class, want we willen wel goed rustig vliegen en naast elkaar zitten. mijn vriend vind het nog niet echt leuk dat vliegen...

verder ook graag de everglades doen, kan je zelf gewoon gaan lopen, of loop je altijd met iemand mee?

hebben jullie al geboekt?
ik zou me er ook niet vanaf houden in september, wij gaan in januari omdat de parken dan het rusigst schijnen te zijn, en we hebben maar 1 dag per park, dus dat zou wel handig zijn als we gewoon door konden lopen bij de attracties. vooral verheug ik me op tower of terror, ik droom er zelfs over!

Dat zijn in elk geval onze plannen nu...

Esther
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Sunflower schreef:Wij trouwen op 6 september....

Wij willen graag naar New York, Boston, washington, die omgeving. En daar een beetje rondreizen....Maar hoe of wat weten we eigenlijk nog niet zo goed...
Machteld,

Van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Leuk idee om naar Amerika op huwelijksreis te gaan. Ik kan je het van harte aanbevelen.

Omdat jullie ook de grote steden willen bezoeken, zou ik in dit geval niet kiezen voor een camper. Daar heb je alleen maar "last" van. Zelfs een auto is soms al een probleem.

Vorige week hebben we samen met Petra Washington DC bezocht met de metro en de auto dus laten staan. Boston met de auto heb ik al wel eens gedaan en dat ging vrij goed. New York kun je ook beter niet met een auto bezoeken.

Succes met alle voorbereidingen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sunflower »

Hoi!

Bedankt voor alle antwoorden!

Esther, Wat leuk dat jullie naar die regio gaan. Als ik persoonlijk zou moeten kiezen, zou ik voor zwemmen met Dolfijnen kiezen..Dat lijkt me ook heel gaaf...En het is zeker leuk en spannend als je nog nooit gevlogen hebt...Mijn eerste vliegreis was naar Australie...Dat was ook heel spannend...

Marjan, bedankt ook voor je reactie. Ik dacht zelf ook al dat een camper niets is. Dat zien we ook nog wel eens op vakantie in frankrijk, dat mensen met een camper altijd problemen hebben met kleine straatjes enzo....Lijkt me ook helemaal niet echt handig...

Ik moet eens uitgebreid gaan zoeken.....Ik ben heel benieuwd hoe duur het alles bij elkaar zou zijn....

Jullie horen meer, als ik meer weet :)

Groetjes Machteld
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Marjan, bedankt ook voor je reactie. Ik dacht zelf ook al dat een camper niets is. Dat zien we ook nog wel eens op vakantie in frankrijk, dat mensen met een camper altijd problemen hebben met kleine straatjes enzo....Lijkt me ook helemaal niet echt handig...
In Amerika zijn bijna geen kleine straatjes :hilarious:

Maar inderdaad, met alleen grote steden zou ik niet voor een camper kiezen. Wij doen het altijd wel, maar in de grote steden nemen we OV of huren we een auto erbij.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

nieuwenoord schreef:In Amerika zijn bijna geen kleine straatjes :hilarious:
Jawel, hoor, in de oude stadjes hier aan de oostkust wil je met een camper niet door de straatjes rijden ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer