Een prijs van 961 euro voor één nacht wordt door Booking.com omschreven als een “geweldige prijs”! Ja, voor de hoteleigenaar!

Martin
We hebben vorig jaar de Ranch Inn geboekt voor 2 nachten. Vorige week hadden we een mail naar de Ranch inn gestuurd voor de prijzen want die waren vorig jaar nog niet bekend. We zijn in totaal 410 Dollar kwijt voor 2 overnachtingen voor 2 personen in een tower room. Toen ik de prijs las moest ik toch wel effe slikken want ik vond dat duur. Maar nu ik lees dat veel al is volgeboekt en wat voor absurde prijzen hotels vragen, ben ik blij dat we op tijd geboekt hebben en met de prijs van onze hotelkamer kan ik nu ook wel leven.Kristel De Schryver schreef:Martin & Marianne schreef:Wij worden al aardig wanhopig van de beschikbaarheid en prijzen op de 21e. In plaatsen als Jackson zijn er hotels die rond die datum een minimum van 5 nachten vereisen. En er zijn kamers van 2000 dollar per nacht.Dan heb ik blijkbaar nog geluk gehad! $170/nacht met minimum 3 nachten vereist in Ranch Inn. Is wel al bijna twee jaar op voorhand geboekt.
Ja, dat zou wel leuk zijnKristel De Schryver schreef:Ik vond dat ook duur toens, maar nu schaam ik me al een beetje voor die gedachte
![]()
![]()
Mss treffen we elkaar daar dan wel
Herkenbaar probleem. We maken er daarom ook maar geen rondje van. Wij zijn nu uitgekomen op:Martin & Marianne schreef:
Ons probleem is een beetje dat we nog niet goed weten welk deel van Amerika we volgend jaar willen bezoeken (wel het westen). Dochters willen graag naar Yosemite - van wie hebben ze dat? - en Las Vegas (ze zijn nu ouder dan 21), Marianne wil richting Colorado en raften in Page en ik wil wel naar Glacier NP, Grand Teton en Yellowstone. Dus dat wordt puzzelen en compromissen maken om te komen tot een voor ieder acceptabel ‘rondje’. (Plus dat we natuurlijk rekening moeten houden met de baan en datum van de eclips.)
Martin
Enkele weken vooraf spreken we dan nog wel afShadow$ schreef:Ja, dat zou wel leuk zijnKristel De Schryver schreef: Mss treffen we elkaar daar dan wel