Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Anneleen: tweede reis zuidwesten

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sunsina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Anneleen: tweede reis zuidwesten

Bericht door Sunsina »

Lees nu ook pas jullie verslag. Het volgen van alle blogs is er een beetje ingeschoten bij mijn eigen voorbereidingen... Maar wat een verhaal! Het lijkt wel een filmscript, want je gelooft gewoon niet dat je zo veel pech achter elkaar kunt hebben... Ik zou compleet in zak en as zitten. Gelukkig zijn jullie al wat vaker geweest en kunnen het nog wat relativeren... Nog een hele fijne vakantie gewenst, zonder rare dingen. Die hebben jullie nu allemaal al in 1 dag gehad! :thumbup:
Anita

Zuid-West 2016
Noord-West 1995 / Zuid-Oost 1997 / New Orleans 1999 /
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Wat een hobbelig begin van jullie vakantie zeg. Gelukkig hebben ze toch nog snel een oplossing gevonden.
Geniet van jullie vakantie! Have fun.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Wij zijn sinds vandaag weer thuis. Via deze weg wil ik de AA-forumleden nog eens heel erg bedanken voor al hun waardevolle tips en adviezen, hier op het forum en in hun reisverslagen. Dit forum is voor de 2e keer van onschatbare waarde gebleken voor onze reis. We hebben een heel mooie reis gehad, het verslag staat voorlopig nog in omgekeerde volgorde (laatste dag bovenaan) op onze reisblog. Dat probeer ik een van de komende dagen te veranderen. En een nabeschouwing volgt ook nog. Maar nu alvast een dikke merci!
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Zelfs in Oostenrijk blijf ik genieten van de vlotte schrijfstijl van jouw (bijna) dagelijkse verslagen :thumbup: .
Welkom thuis alvast.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Ah, ik dacht dat het verslag op dag 3 ophield.
Even wat inhalen, dat de Peak to Peak highway niets is, de camper te klein, Independence Pass lekker overgeslagen want er is al een tegenvallende 'bergkam' overwonnen...
Ik dacht dat jullie Belgen waren ipv Nederlanders ;-)
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Was leuk om jullie te volgen, succes met de jetlag :wink: :thumbup:
Groetjes,
Daniel
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Arno schreef:Ah, ik dacht dat het verslag op dag 3 ophield.
Ik had er een bladwijzer van gemaakt en inderdaad stokte de verslaggeving na dag twee. Overigens heel begrijpelijk na de perikelen van de heenreis. Ik ga het alsnog doornemen. :clap:
Groet,

Old Faithful
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Arno schreef:Ah, ik dacht dat het verslag op dag 3 ophield.
Even wat inhalen, dat de Peak to Peak highway niets is, de camper te klein, Independence Pass lekker overgeslagen want er is al een tegenvallende 'bergkam' overwonnen...
Ik dacht dat jullie Belgen waren ipv Nederlanders ;-)
Klaag ik te veel :wink: ? Ik heb de neiging om alles eruit te gooien, positief of negatief. Als ik dat met negatieve dingen doe (soms een paar keer herhalen), is het er af en is het uit mijn hoofd. De dingen die je nu opsomt, was ik alweer vergeten. We zijn trouwens wel over de Independence Pass gereden, en hebben ons dat niet beklaagd. Al moet ik zeggen dat de bergkammen met de camper dit jaar soms heftig waren..., o.a. de berg die we op moesten op weg naar Cedar Breaks. Dat was met een slakkengangetje naar boven rijden, maar ontzettend mooi uitzicht, dat dan weer wel.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Eindelijk de rest van het verslag gevonden :mrgreen: Wordt ik er nog in genoemd ook :shock: Haha, dank je! Fijn dat je wat aan onze tips hebt gehad ;)
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Mrvanilla schreef:Was leuk om jullie te volgen, succes met de jetlag :wink: :thumbup:
Hebben mijn man en ik om een onverklaarbare reden nog nooit last van gehad. Vreemd, hè.
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Marenko schreef:Eindelijk de rest van het verslag gevonden :mrgreen: Wordt ik er nog in genoemd ook :shock: Haha, dank je! Fijn dat je wat aan onze tips hebt gehad ;)
Oei, klopt er iets niet aan de website? Voor het thuisfront heb ik altijd op mijn FB-pagina laten weten wanneer er een update was (we hadden niet altijd bereik om iets te posten) en dan zette ik er de link naar het laatste verslagje bij.
Ja, je tip voor Saddlehorn was echt een supertip. Wat een ongelofelijk mooi uitzicht heb je daar, zowel 's avonds als overdag.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hebben mijn man en ik om een onverklaarbare reden nog nooit last van gehad. Vreemd, hè.
Daar mag je heel blij mee zijn, terug is voor mij altijd een drama de 1e paar dagen
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Bedankt voor de leuke reisverhalen. Wij waren op 3 augustus thuis gekomen (gedeeltelijk in zelfde gebied geweest) en het was heerlijk om aansluitend met jullie verhalen nog In die stemming te blijven :thumbup:
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Ik heb jullie reisverhaal ook met veel plezier gelezen! En ik vroeg me af of het vliegtuig waarmee jullie teruggekeerd zijn, misschien het vliegtuig was waarmee wij hadden moeten vertrekken op 2 augustus :) .
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Ik heb eindelijk tijd gevonden om een nabeschouwing te schrijven. Hier te vinden: https://brusselmans6.wordpress.com/nabeschouwing/

De berichten zijn intussen ook gekopieerd naar de pagina's zodat het verslag makkelijker leest (denk ik), want tot nu toe staat het eerste bericht nog altijd onderaan en moet je voortdurend heen en weer scrollen. Ik weet dat ik dat kan veranderen, maar dat moet ik nog doen.

Hopelijk lukt het me ook om binnen een redelijke termijn nog wat extra foto's toe te voegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer