Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Disney World
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel Disney World
Beste forumleden,
Eind april 2017 willen mijn vriend en ik graag 3 weken naar Florida, waarvan we de eerste week in Orlando willen doorbrengen. We willen het liefst in een hotel dichtbij Disney World, waar een shuttleservice al bij inzit. Priceline NYOP valt waarschijnlijk af, omdat we simpelweg van tevoren wat meer over het hotel willen weten. Priceline Express Deals en Hotwire overwegen we wel, maar dan weten we niet of er een shuttle aanwezig is en komen er soms nog redelijk wat fees over de prijs heen.
Heeft iemand tips welke bookingssite verder de beste deals heeft? Booking.com en Expedia vragen voor een 3-sterrenhotel in deze periode gemiddeld rond de 120 euro per nacht, kan dit goedkoper? Of is eind april een dure/drukke periode in Florida? We proberen in ieder geval de paasdagen te mijden door na of op 2e paasdag te vliegen. Alvast bedankt!
Eind april 2017 willen mijn vriend en ik graag 3 weken naar Florida, waarvan we de eerste week in Orlando willen doorbrengen. We willen het liefst in een hotel dichtbij Disney World, waar een shuttleservice al bij inzit. Priceline NYOP valt waarschijnlijk af, omdat we simpelweg van tevoren wat meer over het hotel willen weten. Priceline Express Deals en Hotwire overwegen we wel, maar dan weten we niet of er een shuttle aanwezig is en komen er soms nog redelijk wat fees over de prijs heen.
Heeft iemand tips welke bookingssite verder de beste deals heeft? Booking.com en Expedia vragen voor een 3-sterrenhotel in deze periode gemiddeld rond de 120 euro per nacht, kan dit goedkoper? Of is eind april een dure/drukke periode in Florida? We proberen in ieder geval de paasdagen te mijden door na of op 2e paasdag te vliegen. Alvast bedankt!
Re: Hotel Disney World
Veel goedkoper dan de bekende boekingsites zal het niet worden. Je zou ook op trivago kunnen kijken. Hoe dichter bij Disney land hoe duurder.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Je schrijft dat jullie de eerste week dicht bij Disney willen zitten.
Wat gaan jullie daarna doen, huur je dan wel een auto?
Zo ja, dan is het misschien te overwegen om de 1e week ook een auto te huren en iets verder van Disney te gaan overnachten/goedkoper.
Je bent dan ook flexibeler qua winkelen en uit eten gaan.
Wat gaan jullie daarna doen, huur je dan wel een auto?
Zo ja, dan is het misschien te overwegen om de 1e week ook een auto te huren en iets verder van Disney te gaan overnachten/goedkoper.
Je bent dan ook flexibeler qua winkelen en uit eten gaan.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
We zijn wel van plan om bij aankomst meteen al een auto te huren, maar parkeren op de disneyparken kost ook 20 dollar meende ik, dus vandaar wilden we eerst het liefst een hotel met shuttle. Maar als hotels verderop veel goedkoper zijn dan kunnen de parkeerkosten natuurlijk wel uit. Welke plaatsjes zijn dan aanraders, bijvoorbeeld Celebration of Kissimee?
Na een week Disney willen we in ieder geval nog naar het Kennedy Space Centre, Miami, de Keys, Clearwater en Crystal River. We zullen afsluiten in Orlando met een paar dagen Universal. We houden van mooie steden, pretparken, strand, shoppen en natuur; tips over plaatsen/dingen te doen die we niet mogen missen zijn uiteraard welkom
!
Bedankt voor jullie reacties!
Na een week Disney willen we in ieder geval nog naar het Kennedy Space Centre, Miami, de Keys, Clearwater en Crystal River. We zullen afsluiten in Orlando met een paar dagen Universal. We houden van mooie steden, pretparken, strand, shoppen en natuur; tips over plaatsen/dingen te doen die we niet mogen missen zijn uiteraard welkom

Bedankt voor jullie reacties!

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
De 20 dollar entree betaal je per dag maar 1x.
Het is die dag in alle parken geldig. Wellicht helpt dat je keuze makkelijker te maken.
Een groot voordeel van een shuttlebus is dat je direct uitstapt bij de ingang (gedaan in 2012). Met de auto (dit jaar gedaan) is parkeren ver van de ingang, moet je alsnog met een treintje naar de ingang gebracht worden.
Kijk eens op marktplaats of VRBO etc voor een appartement of woning. Als je daar een week wilt zitten is dat wel de moeite waard!
Het is die dag in alle parken geldig. Wellicht helpt dat je keuze makkelijker te maken.
Een groot voordeel van een shuttlebus is dat je direct uitstapt bij de ingang (gedaan in 2012). Met de auto (dit jaar gedaan) is parkeren ver van de ingang, moet je alsnog met een treintje naar de ingang gebracht worden.
Kijk eens op marktplaats of VRBO etc voor een appartement of woning. Als je daar een week wilt zitten is dat wel de moeite waard!
-
- Amerika-ontdekker
@dimple: dankjewel! Zo te horen is een hotel met shuttle wel een goede optie voor ons. Ik zocht zonet al op hotels iets verder weg, bijvoorbeeld in Kissimee. Daar zijn de hotels goedkoper dan in Lake Buena Vista, maar bieden soms toch een shuttleservice aan.
En een appartement/villa kunnen we natuurlijk ook nog altijd overwegen. Hoeveel dagen hebben jullie dit jaar Disney gedaan en hoe beviel dat? Wij willen waarschijnlijk 6 dagen incl. de hopperoptie.
En een appartement/villa kunnen we natuurlijk ook nog altijd overwegen. Hoeveel dagen hebben jullie dit jaar Disney gedaan en hoe beviel dat? Wij willen waarschijnlijk 6 dagen incl. de hopperoptie.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
In 2012 hebben we 3 dagen gehad vanuit een Disney Resort Animal Kingdom. Vervoer was echt top geregeld. Wel vaak volle bussen maar het gedoe met parkeren, treintje (soms een boot) en verder lopen maakte dat meer dan goed.
Dit jaar vanuit http://www.sheratonvistanaresortvillas.com/
Vanuit daar hebben ze ook shuttles etc.
Wij hebben nu gekozen voor 2 dagen maar altijd het gevoel dat we niet genoeg hebben gezien, maar met een bepaald budget in gedachten dus 2 dagen gedaan (tenslotte zijn we met ze viertjes)
Magic Kingdom: altijd leuk, veel te doen en te zien. Langere wachttijden!
Epcot: zeker de moeite waard. Relaxter park, fijn sfeertje. Erg genoten!
En verder zijn we in deze 2 dagen niet gekomen dus je snapt.............er volgt ergens nog wel een 3e keer Orlando
Ga ook echt naar Blizzard Beach, dat moet super zijn. Die staat op de planning voor de volgende keer.
En wat ook super verandert is tov 2012 is Downtown Disney. Dat heet nu Disney Springs. Lekker eten, lekker wandelen, leuke winkeltjes etc.
Dit jaar vanuit http://www.sheratonvistanaresortvillas.com/
Vanuit daar hebben ze ook shuttles etc.
Wij hebben nu gekozen voor 2 dagen maar altijd het gevoel dat we niet genoeg hebben gezien, maar met een bepaald budget in gedachten dus 2 dagen gedaan (tenslotte zijn we met ze viertjes)
Magic Kingdom: altijd leuk, veel te doen en te zien. Langere wachttijden!
Epcot: zeker de moeite waard. Relaxter park, fijn sfeertje. Erg genoten!
En verder zijn we in deze 2 dagen niet gekomen dus je snapt.............er volgt ergens nog wel een 3e keer Orlando

Ga ook echt naar Blizzard Beach, dat moet super zijn. Die staat op de planning voor de volgende keer.
En wat ook super verandert is tov 2012 is Downtown Disney. Dat heet nu Disney Springs. Lekker eten, lekker wandelen, leuke winkeltjes etc.
-
- Amerika-ontdekker
Disney kan inderdaad niet lang genoeg zijn maar gelukkig is er dan ook reden om nog eens terug te komen
Ook blizzard beach zullen we in gedachten houden. Universal schijnt in 2017 ook een nieuw waterpark te openen (Vulcano Bay) dus dat is even afwegen, want we kunnen niet alles haha

Ook blizzard beach zullen we in gedachten houden. Universal schijnt in 2017 ook een nieuw waterpark te openen (Vulcano Bay) dus dat is even afwegen, want we kunnen niet alles haha

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Je zou inderdaad Kissimmee als uitvalsbasis kunnen nemen. Een appartement daar zou misschien zelfs goedkoper kunnen uitpakken dan een hotel.
Kijk b.v eens naar Cane Island. Je kunt appartementen vinden op sites als Homeaway and VRBO.
Kennedy Space center kun je makkelijk vanuit Kissimmee doen.
Voor natuur kun je denken aan Merrit Island of tuben op de natuurlijke lazy river in Kelly park.
Probeer de Keys doordeweeks te doen=goedkoper.
Kijk b.v eens naar Cane Island. Je kunt appartementen vinden op sites als Homeaway and VRBO.
Kennedy Space center kun je makkelijk vanuit Kissimmee doen.
Voor natuur kun je denken aan Merrit Island of tuben op de natuurlijke lazy river in Kelly park.
Probeer de Keys doordeweeks te doen=goedkoper.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Kissimmee is qua locatie prima. Let alleen wel op, als je dat vooraf kunt zien, dat je een shuttlebus kunt nemen die na het sluiten van het park ook nog terug gaat naar het hotel. Ik heb geen 1 eind/vuurwerkshow kunnen zien, omdat ik ander de bus terug niet kon nemen...
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties, hier kunnen we echt wat mee! We zullen nog even goed vergelijken de komende tijd.
Ook leuk die natuurlijke Lazy River, die waren we nog nergens tegengekomen. En inderdaad, we zullen goed letten op de shuttleservice en dat ie ook wat later op de avond weer teruggaat
Verder nog een vraagje:
Wat zo goed als vast staat in onze reis is Orlando, Miami, de Keys, Clearwater en Crystal River.
Daarnaast denken we ook aan Daytona Beach, Fort Lauderdale, Naples en Tampa. Zijn deze plaatsjes de moeite waard of zijn er andere aanraders die we niet mogen missen?
Ook leuk die natuurlijke Lazy River, die waren we nog nergens tegengekomen. En inderdaad, we zullen goed letten op de shuttleservice en dat ie ook wat later op de avond weer teruggaat

Verder nog een vraagje:
Wat zo goed als vast staat in onze reis is Orlando, Miami, de Keys, Clearwater en Crystal River.
Daarnaast denken we ook aan Daytona Beach, Fort Lauderdale, Naples en Tampa. Zijn deze plaatsjes de moeite waard of zijn er andere aanraders die we niet mogen missen?
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sanibel Island!! Prachtig!!
Mocht je daar heen gaan dan heb ik nog wat tips voor je
Mocht je daar heen gaan dan heb ik nog wat tips voor je

-
- Amerika-ontdekker
Jaa leuk! Ziet er prachtig uit inderdaad
. Ik heb hem nu neergezet bij de overnachtingen in Fort Myers zodat we een paar dagen in hetzelfde hotel kunnen verblijven. Het is 45 minuten rijden zie ik, dus dat is denk ik goed te doen?
Ben benieuwd naar je tips!

Ben benieuwd naar je tips!
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vanuit Fort Meyers is het inderdaad goed te doen.
Bij Sanibel:
Rij naar het Lighthouse, mooie parkeerplaats direct aan het strand. Gelegenheid om je om te kleden, toiletten etc. Daarbij ontzettend veel mooie schelpen! Ik kon me daar uren vermaken.
Beroemde strand daar is Bowmens Beach, maar van de parkeerplaats naar het strand is nog best een tippel. Daarbij vonden wij het daar drukker dan bij Lighthouse.
JN Ding Darling Nationel Refuge is leuk om heen te gaan ter educatie. Vooral de kinderen vonden het leuk, niet spectaculair maar wel leuk.
Lunch: Dog Fords http://www.docfordssanibel.com/
Heerlijk eten, snelle bediening, killer mojito
en gewoon een leuke tent.
Onderweg naar Sanibel kom je nog een outlet tegen, mocht je nog niet genoeg geshopt hebben.http://www.sanibeloutlets.com/
Wil je uitgebreider shoppen dan zeker naar http://www.miromaroutlets.com/
Meldt je van te voren aan op de site zodat je extra coupons krijgt die geldig zijn tijdens je verblijf. Verder altijd bij de Infostand even een couponboekje halen.
Lunch als je daar bent: http://www.naplesflatbread.com/
Je eet je vingers op bij de flatbreads als meer mexicaans. Zijn géén kleine porties
Gratis refill op fris dus leef je uit.
Hoop dat je zo lekker verder kunt.
Oh ja, http://store.starbucks.com/tea/teavana/ Als je echte dorst hebt dan moet je dit zeker proberen, zó goddelijk!! Ze hebben grote bekers van die ijskoude thee die ze ter plekke daar voor je maken. Mjammie!
Bij Sanibel:
Rij naar het Lighthouse, mooie parkeerplaats direct aan het strand. Gelegenheid om je om te kleden, toiletten etc. Daarbij ontzettend veel mooie schelpen! Ik kon me daar uren vermaken.
Beroemde strand daar is Bowmens Beach, maar van de parkeerplaats naar het strand is nog best een tippel. Daarbij vonden wij het daar drukker dan bij Lighthouse.
JN Ding Darling Nationel Refuge is leuk om heen te gaan ter educatie. Vooral de kinderen vonden het leuk, niet spectaculair maar wel leuk.
Lunch: Dog Fords http://www.docfordssanibel.com/
Heerlijk eten, snelle bediening, killer mojito

Onderweg naar Sanibel kom je nog een outlet tegen, mocht je nog niet genoeg geshopt hebben.http://www.sanibeloutlets.com/
Wil je uitgebreider shoppen dan zeker naar http://www.miromaroutlets.com/
Meldt je van te voren aan op de site zodat je extra coupons krijgt die geldig zijn tijdens je verblijf. Verder altijd bij de Infostand even een couponboekje halen.
Lunch als je daar bent: http://www.naplesflatbread.com/
Je eet je vingers op bij de flatbreads als meer mexicaans. Zijn géén kleine porties

Gratis refill op fris dus leef je uit.
Hoop dat je zo lekker verder kunt.
Oh ja, http://store.starbucks.com/tea/teavana/ Als je echte dorst hebt dan moet je dit zeker proberen, zó goddelijk!! Ze hebben grote bekers van die ijskoude thee die ze ter plekke daar voor je maken. Mjammie!
-
- Amerika-ontdekker
Dimple,
Dankjewel voor je uitgebreide tips!
Alles lijkt super, heb het allemaal genoteerd. Leuk ook die outlets, tot nu toe hadden we alleen Sawgrass mall op de lijst staan maar een extra dagje shoppen is natuurlijk nooit verkeerd! De flatbreads en de thee zullen we ook zeker uitproberen!!
Krijg er al helemaal zin in de reis zo
!
Dankjewel voor je uitgebreide tips!
Alles lijkt super, heb het allemaal genoteerd. Leuk ook die outlets, tot nu toe hadden we alleen Sawgrass mall op de lijst staan maar een extra dagje shoppen is natuurlijk nooit verkeerd! De flatbreads en de thee zullen we ook zeker uitproberen!!

Krijg er al helemaal zin in de reis zo

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Voor het Disney hotel en zelfs een hotel in de directe omgeving zou ik misschien even met Disney bellen hier in Orlando. Zij kunnen adviseren over welk hotel (zowel Disney als een good neighbor hotel vlakbij Dianey property) het beste past bij wat je zoekt qua budget. Disney heeft bus shuttles maar de goodneighbor resorts ook. Telefoon is een nummer hier in Orlando 407 934 7639 en dan kom je bij het reserverings center terecht. We zijn open van 7am tot 11pm lokale tijd. Dus dat is van 13.00 tot 05:00 Nederlandse tijd.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor de tip! Weet niet of de disneyhotels voor onze periode al boekbaar zijn, maar een indicatie wat voor ons goede opties zouden zijn is natuurlijk altijd 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Voor April 2017 kunnen ze je al een idee geven van wat het zou kosten. Maar je kan ook kijken op waltdisneyworld.com. Vergat ik even.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Heb je ook gedacht aan een villa huren in Kissimmee of Davenport? Kost vaak maar 600-700 euro voor een week, je kunt zelf koken, hebt een privé zwembad, etc. Dan haal je die kosten van het parkeren er ook makkelijk uit.
-
- Amerika-ontdekker
We hebben de vliegtickets naar Orlando inmiddels geboekt
!! We hebben uiteindelijk voor Quality Inn & Suites by the parks gekozen, mooi dicht bij de parken, er zitten een shuttleservice bij en als die tijden niet gunstig zijn kunnen we gewoon parkeren op het park
Goede prijs ook. We hebben er zin in!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht