Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hollywood tour langs huizen van celebrities
Re: Hollywood tour langs huizen van celebrities
Wij hadden hem via prime time tours via groupon. Was leuk!
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij deden enkele jaren geleden een LA city tour - een hele dag met een mini busje door heen alle wijken van LA. Hollywood/Beverly hills zat er ook tussen en ik vond dat best tof om daar rond te touren en wat uitleg te kregen. Wij zagen bvb het huis uit de Fresh Prince of Bel air en de poort van Michael Jackson. Ik vond het alleszins de moeite.
Net als Rivercola kun je ook lekker door Beverly Hills rijden, zonder route en gewoon lekker een afslagje hier of daar pakken. Je ziet dan ook enorme huizen (en enorme hekken). Zo deden we het ook. Vast en zeker dat we ook langs het huis van een bekende acteur zijn gereden. Dat is dus ook een optie.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Of je gaat tanken langs Hwy1 in Malibu, je gaat betalen in het winkeltje, houd de deur vriendelijk open voor de mooie dame achter je die net kwam aanrijden in een Bentley. Je gaat weer naar buiten, staart wat naar de Bentley, kruipt weer in de wagen en hoort dan je vrouw zeggen: "Je was net de deur aan het open houden voor Cindy Crawford, had je dat niet door?" Euhm nee eigenlijk niet! 
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
JanVoo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Eigenlijk is alles al gezegd in dit topic, maar ook ik zou het afraden. Je ziet niks want overal staan hoge hekken en muren.
Het is wel leuk om even door Beverly Hills heen te rijden, al is het alleen al om het idee en de palmbomen en af en toe kan je even naar binnen kijken als er een hek openstaat, maar langer dan een uur hebben wij ons er niet kunnen vermaken.
Het is wel leuk om even door Beverly Hills heen te rijden, al is het alleen al om het idee en de palmbomen en af en toe kan je even naar binnen kijken als er een hek openstaat, maar langer dan een uur hebben wij ons er niet kunnen vermaken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je kan ook zelf een starmap kopen of downloaden en dan kan je zelf rijden. Volgens mij kom je dan alleen bel-air niet in. Maar in combi met bv hollywood blvd en de mulholland drive goed te doen.
Je kan ook naar het hollywood forever cemetery (ik ga in oktober), dan kan je de laatste rustplaatsen zien van veel hollywood sterren...
Je kan ook naar het hollywood forever cemetery (ik ga in oktober), dan kan je de laatste rustplaatsen zien van veel hollywood sterren...
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hadden ondanks dat ze het ons hadden afgeraden toch een Tour gedaan.
Achteraf gezien, hadden we beter geluisterd. Je ziet dus idd alleen maar hekwerk en het was bovendien al koud en donker als wij hem deden. Wij vonden het het geld niet waard in ieder geval.
Achteraf gezien, hadden we beter geluisterd. Je ziet dus idd alleen maar hekwerk en het was bovendien al koud en donker als wij hem deden. Wij vonden het het geld niet waard in ieder geval.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vraag me echt af welke tour(s) jullie dan gedaan hebben. Of dat je verwacht dat je binnen kunt kijken bij elke huis? Of dat het ook nog van het jaargetijde afhangt. Het viel ons juist op dat veel huizen doorkijkhekken hebben ipv die ondoordringbare houten/ijzeren bouwwerken. Het enige pand waar wij echt zoiets van hadden van, jammer.. dat was de playboy mansion. Maar ik zou er ook niet aan moeten denken elke dag 100-en van die busjes voor mn huis te moeten hebbenJe ziet dus idd alleen maar hekwerk
Vele vragen tussen de 40 en 60 dollar voor zo'n tour, je moet voor jezelf maar beslissen of het je dat waard is. Zeker met een gezin zou ik zeker begrijpen om andere keuzes te maken, want het is erg veel geld.
Maargoed, voor de self drive is dit misschien een goede link: http://www.seeing-stars.com/Live/ of https://starmap.com/directory-search/
Een goed alternatief is overigens een bezoek aan de greystone mansion. Hier zijn ook veel films opgenomen.
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Dat was met Star Wars Tour. Echt geen aanrader! Misschien dat Starline Tours wel goed is. Die stond in eerste instantie op onze planning, maar die hadden we net gemist.
- Max Kool
- Amerikakenner
Herkenbaar.Stan.Gobien schreef:Of je gaat tanken langs Hwy1 in Malibu, je gaat betalen in het winkeltje, houd de deur vriendelijk open voor de mooie dame achter je die net kwam aanrijden in een Bentley. Je gaat weer naar buiten, staart wat naar de Bentley, kruipt weer in de wagen en hoort dan je vrouw zeggen: "Je was net de deur aan het open houden voor Cindy Crawford, had je dat niet door?" Euhm nee eigenlijk niet!
LA, LA, LA....
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ja, hier ook herkenbaar... soort van danStan.Gobien schreef:Of je gaat tanken langs Hwy1 in Malibu, je gaat betalen in het winkeltje, houd de deur vriendelijk open voor de mooie dame achter je die net kwam aanrijden in een Bentley. Je gaat weer naar buiten, staart wat naar de Bentley, kruipt weer in de wagen en hoort dan je vrouw zeggen: "Je was net de deur aan het open houden voor Cindy Crawford, had je dat niet door?" Euhm nee eigenlijk niet!
Al was het niet in Hollywood, maar in Canada en is het uiteindelijk goedgekomen
Stukje uit ons verslag:
Iets na half 7 zijn we alweer buiten. Om het hoekje pint Martijn nog wat dollars uit de muur en lopen dan naar The Hall. We zien een enorme bus staan. Och nee, het zal toch niet zo’n hele bejaardenclub zijn die nu afgedropt wordt? Ik zie iemand foto’s maken van een stelletje, maar op de achtergrond staat een bank gebouw. Ik vraag me echt af waarom je in godsnaam een foto gaat maken met op de achtergrond een bank. Doe dat dan gewoon voor The Hall zelf ofzo. We lopen door en zien dan wel een kleine rij staat met een man of 12. Exact daar tussenin staat een muurtje waarop je kunt zitten. Martijn en ik doen net alsof onze neuzen bloeden en gaan dus tussen de mensen gewoon daarop zitten. Vervolgens komen er twee dames helemaal enthousiast terug: wahhhh ik heb hem, ik heb hem! Blijkt dat stelletje van de foto niet een stelletje te zijn, maar één daarvan was dus Kiefer! WHAT THE F***??? Heb ik hem nu dus net gewoon straal voorbij gelopen? Dit was MIJN kans geweest om met hem op de foto te gaan. Ik mezelf nog afvragen waarom iemand in godsnaam daar een foto wilde maken. Ik heb het stelletje ook niet aangekeken. Was te veel bezig met in de verte de rij te bekijken. Echt serieus, hoe kneus kun je zijn? Wat een baalmoment. De bus blijkt dus ook niet zomaar een bus te zijn, maar zijn tourbus. De dames kletsen wat tegen andere fans over hoe geweldig het was. Man, dat wil ik helemaal niet horen. Ga weg, argh… grrr…. Een dikke zucht.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
O, dat lijkt mij ook wel wat (ik hou van begraafplaatsenPSVwally schreef:
- Max Kool
- Amerikakenner
Beetje een zijsprongetje maar ok. Toen het bedrijf waar ik werk verhuisde, kregen we een tour op onze nieuwe campus. Een van de leuke wetenswaardigheden is het kantoor van Jack Bauer uit 24, dat bevindt zich in een van de gebouwen.
Net als de (voorheen) privé bioscoop van George Lucas trouwens.
Net als de (voorheen) privé bioscoop van George Lucas trouwens.
LA, LA, LA....
-
Markiemark
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik heb 20 jaar geleden een georganiseerde tour gemaakt in Hollywood enzo langs de huizen van de "sterren". Behoorlijk aan de prijs en je ziet vooral veel heggen en muren en je moet maar geloven dat er diegene woont die ze zeggen.
Dit jaar met onze huurauto door de wijken gereden, je ziet natuurlijk hetzelfde maar je bent wel vrijer en het is goedkoper
. Je kon hier en daar wel voor $3 een "Starmap" kopen waarop dan de beroemde huizen staan. Zelf niet gedaan.
In Miami is het inderdaad leuker omdat je dan langs de eilanden vaart en vaak vrije blik hebt op de huizen.
Dit jaar met onze huurauto door de wijken gereden, je ziet natuurlijk hetzelfde maar je bent wel vrijer en het is goedkoper
In Miami is het inderdaad leuker omdat je dan langs de eilanden vaart en vaak vrije blik hebt op de huizen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1596 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties