Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KA, Cirque du Soleil

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joyceee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

KA, Cirque du Soleil

Bericht door Joyceee »

Wij zijn aan het denken om onze MyVegas punten in te zetten voor de KA Cirque Du Soleil show.
Is deze show de moeite waard of is het zonde van de tijd en geld?
En het tweede ticket dat je gratis krijgt is voor op de laatste rij. Is die zaal in MGM Grand groot of zou je toch genoeg kunnen zien? :D
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: KA, Cirque du Soleil

Bericht door Sassya »

Wij vonden het een hele gave show! Wij zaten vooraan, daardoor mis je soms wat dingen omdat je geen goed totaaloverzicht hebt. Achterin zul je een beter totaaloverzicht hebben. De show vindt zich niet alleen vooraan plaats, maar ook regelmatig naast, boven of achter je. De zaal is ook niet heel groot.

Dus ja, echt een aanrader en er zijn volgens mij geen echt slechte plekken.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Prachtige show.
De zaal is ook niet heel groot.
Ik vond het juist wel een redelijk grote zaal. Er gaan zo'n 2000 mensen in. Maar je hebt ook verder achterin prima zicht.

http://img.whenintime.com/tli/MarkFProj ... 3w_sfw.jpg
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Prachtige show. Ik zat wel vooraan. Ik zou zelf een volgende keer een andere show kiezen omdat dit niet echt mijn "thema" was. Maar voor de rest erg mooi.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Wij hebben meerdere shows gezien en dus ook KA. Ik vond ze allemaal geweldig!
De zalen zijn enorm, maar slechte plekken zijn er niet. Overal is het zicht prima!
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij hadden ook tickets gescoord voor KA via het MyVegas spel. De voorstelling was echt geweldig! Ikzelf had al eerder een voorstelling in België gezien. Die was overigens prachtig. Dan kom je in Las Vegas dus met zeer hoge verwachtingen en die zijn er dan nog eens overtroffen! Echt fenomenaal! Qua acrobatie en techniek nog nooit eerder gezien. Zowel mijn vriend als ik waren even enthousiast. Ooit willen we nog terug richting Las Vegas om meer shows van Cirque du Soleil te kunnen bekijken. We hadden wel plaatsen redelijk vooraan, maar denk dat de plaatsen meer naar achter ook zeker niet verkeerd zijn. Zoals reeds gezegd, heb je dan wellicht een beter totaaloverzicht. Niet twijfelen, gewoon doen. Echt top :thumbup:
Josje99
Amerikafan

Bericht door Josje99 »

Ook ik raad echt KA aan om te zien!
vooral met je MyVegas punten scheelt het enorm. wij hebben nog 2 extra kaartjes moeten kopen voor de kinderen :o
alles klopte, de show is zo gaaf met een verhaal en alle acrobatiek erom heen!
ik zou zo weer willen..... :wink:
christa&john
Amerikakenner

Bericht door christa&john »

Ook wij hebben vorig jaar gekozen voor KA, prachtige show ! Zeker niet twijfelen. Fantastische opbouw van het podium en projecties !
In het MGM is er ook het Rainforest Café wat voor ons en onze kinderen dan een leuke start was van de avond. Gezellig met het gezin iets eten en dan naar de show.
De zaal is zeker niet klein in mijn ogen, we zaten ergens centraal in het middenveld qua hoogte tussenin. Prima plaatsen, maar denk dat je niet echt slecht kan zitten.
We deden daarvoor ook al Mystère (in TI-Las Vegas, waar we sliepen) en dat vond ik ook zeer mooi, maar KA gaat er voor mij toch nog iets boven.
Als we volgend jaar weer in LV zitten zullen we wellicht voor "O" kiezen. Maar die ligt qua prijsklasse nog wel wat hoger.
Dus voor jullie niet twijfelen ... doen :thumbup:
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

O lijkt mij ook gaaf maar speelde helaas niet. Ik denk dat elke show wel iets moois heeft. En inderdaad je kunt niet "verkeerd" zitten.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Joyceee
Amerika-ontdekker

Bericht door Joyceee »

Iedereen bedankt voor het reageren. Helaas mogen we de Vegas bon niet inzetten op 5 en 6 september, terwijl we dan wilden gaan kijken :blink:
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Waarom niet?
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Joyceee
Amerika-ontdekker

Bericht door Joyceee »

Als je op ''Rewards'' klikt bij het MyVegas spel en Cirque du Soleil intypt dan staat er ''Black out dates'' en daar staat 5 en 6 september bij helaas.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer