Ik ben Sandra, Belg, 35 jaar, reiziger sedert 2002

De 1ste keer Amerika was in 2008, een citytrip naar the big apple. Ik was op slag verliefd en wist I'll be back! Nu ja die I'll be back duurde ff want ik had me in 2006 gesetteld, we hadden een huisje gekocht, dus met andere woorden we hadden nogal wat kosten, dus na die eerste keer NYC duurde het ff vooraleer we terug naar de USA gingen. Pas in 2014 gingen we terug naar de USA, met name een rondreis langs de westkust (LA, Palm Springs, Mojave Dessert, Sedona, Grand Canyon, Lake Powell, Monument Valley, Mesa Verde, Canyonlands, Arches National Park, Capitol Reef, Bryce Canyon, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, Yosemite, San Francisco, Monterey Bay, Pismo Beach en Hollywood), wow wat een trip was me dat, een jaar nadien (2015) gingen we nog eens naar the big apple maar namen we de trein van NYC naar Washington DC, weer een prachtige tijd beleefd daar! Terwijl we daar waren, waren we al de volgende trip aan het plannen, namelijk Florida, in de winter zijn we dan naar daar geweest (Miami, Daytona, St. Augustine, Orlando, Clearwater Beach, Sanibel Island, Everglades National Park en Key West).
Wat me zo bevalt is de natuur, het roadtrippen, het eten, de mensen, ja hier zien ze me nog terug

We reizen nogal wat rond, van citytrippen in Europa, Turkije, rondreizen in Ijsland, Canada, Dubai en Abu Dhabi verkennen, een treinreis van Moskou tot Peking, telkens weer hunkerend naar de States, het laat ons niet los

Nu deze moment de trip deep south aan het voorbereiden, van New Orleans tot Savannah, ik kan al niet wachten!