Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hidden gems rondom Las Vegas in november

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Hidden gems rondom Las Vegas in november

Bericht door ina »

avsboz schreef:Nelson Ghost Town is echt een 'hidden gem' en ligt op 50 minuten rijden van LV. Het ligt eigenlijk een klein stukje voorbij het dorpje Nelson. In 2014 heb ik me hier uitstekend vermaakt. https://avsboz.wordpress.com/2014/06/10 ... las-vegas/
Klopt het dat je $20 entree betaald om dit te bezoeken, zo ja moet je dit cash betalen?
Ik las dit hier http://www.vegasphotographyblog.com/201 ... do-canyon/
Any photography on the grounds will require you and any models or other participants will to sign a waiver and model release. In addition, there is a small charge to photograph in the area of only $20 for the first 2 hours and then $10 for each subsequent hour you are out there. The owners live on the property and this is how they earn an income so for this very minimal charge you will find tremendous value for what they provide. It's worth every penny so please be sure to take care of them.
Ik vind het toruwens geen small amount $20 voor 2 uur en elk extra uur $10 extra maar misschien lees ik het verkeerd?? Is dit alleen voor professionele fotografie??
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Volgens mij heb ik een tientje betaald in het winkeltje waar je je moet aanmelden. Een tientje wel besteed vond ik, want er waren erg fotogenieke plekjes. Er worden ook wel eens professionele shoots gehouden. Ik denk dat die een hogere prijs betalen.

Er was ooit een reportage op TV waarin Mevrouw Bobbi Eden werd gevolgd. O.a. tijdens een fotoshoot in/om Nelson. Zij deden dt stiekem omdat mevrouw wat kleding uit trok... :wink:
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

ina schreef:wat kun je verwachten van het verkiezings circus rondom Las Vegas.
Weinig, geen extra vrije dagen, bij de supermarkt zijn soms stands waar ze reclame maken en vragen of je gaat stemmen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Fre en Isa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Fre en Isa »

ina schreef:
avsboz schreef:Nelson Ghost Town is echt een 'hidden gem' en ligt op 50 minuten rijden van LV. Het ligt eigenlijk een klein stukje voorbij het dorpje Nelson. In 2014 heb ik me hier uitstekend vermaakt. https://avsboz.wordpress.com/2014/06/10 ... las-vegas/
Klopt het dat je $20 entree betaald om dit te bezoeken, zo ja moet je dit cash betalen?
Ik las dit hier http://www.vegasphotographyblog.com/201 ... do-canyon/
Any photography on the grounds will require you and any models or other participants will to sign a waiver and model release. In addition, there is a small charge to photograph in the area of only $20 for the first 2 hours and then $10 for each subsequent hour you are out there. The owners live on the property and this is how they earn an income so for this very minimal charge you will find tremendous value for what they provide. It's worth every penny so please be sure to take care of them.
Ik vind het toruwens geen small amount $20 voor 2 uur en elk extra uur $10 extra maar misschien lees ik het verkeerd?? Is dit alleen voor professionele fotografie??
Wij hebben daar 14 dagen terug redelijk wat foto's genomen en maar 5 dollar in het potje achter gelaten. We werden helemaal niet onder druk gezet om wat dollars achter te laten.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Nog bij iemand bekend of Veterans day een vrije dag is, valt dit jaar op vrijdag dus lang weekend!
Rekening houden met accommodatie boeken??
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Veterans day is een federal holiday. Dus dingen als de post etc. zullen waarschijnlijk gesloten zijn en voor vele (athans niet voor mij in ieder geval) is het geen vrije dag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer