Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels gezocht in het zuidwesten.
Re: Hotels gezocht in het zuidwesten.
Heb ik mij gerealiseerd. Ik wilde echter heel graag deze cabins. Als we nig een keer terugkomen doen we de south kant. 
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan is je route nu dus anders dan in je routetopic?
Marianne
Marianne
Vanuit page gaan we naar GC en dan of naar LA of naar phoenix. Dat moet toch kunnen?
-
Gast
Het is waarschijnlijk handiger om dat in je route topic te vragen 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op deze manier is de noord rim niet bepaald handig. Dan zou je dat beter tussen Zion en Page kunnen doen. Als je het na Page doet is Kingman weer niet handig. Dan zou ik of via Vegas naar LA terug rijden of via Flagstaff/Sedona naar Phoenixdag 19 zion-page
dag 20 page
dag 21 page grand Canyon
dag 22 grand canyon-kingman
dag 23 kingman -LA
dag 24 naar huis
Ik was aan het kijken voor de cabins bij kings Canyon, als ik echter op onze beoogde data voor volgend jaar kijk kan ik alleeen maar John Muir of de tent cabins boeken. De gewone cabins met electriciteit die op de site staan kan ik niet boeken. Je kunt pas sinds een dag of twee voor volgend jaar boeken, kan toch niet nu al vol zijn of zou er een andere reden zijn?
De bedoeling is dat we van 26-7 tot 29-7 in kings canyon/sequioa zijn. Kan ik alle nachten in kings canyon boeken of is het handig de overnachtingen over sequioa en kings canyon te verdelen?
De bedoeling is dat we van 26-7 tot 29-7 in kings canyon/sequioa zijn. Kan ik alle nachten in kings canyon boeken of is het handig de overnachtingen over sequioa en kings canyon te verdelen?
Die zullen nog niet te reserveren zijn inderdaad. Overigens zijn de Grant Grove Cabins erg fijn. Ik zou nog even wachten of desnoods even mailen vanaf wanneer het voor jullie data mogelijk is om te boeken. Je kunt Sequoia NP ook prima vanuit Grant Grove bezoeken, al zou ik de volledige Generals Highway dan pas afrijden als jullie het park verlaten.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik heb vandaag gebeld met kings canyon, uitgelegd dat ze niet online zijn gekomen. Dat John muir en de tent cabins wel open staan. Ma'am if they're not on the internet they're already fully booked. Dus ik nog eens: they didnt't appear online. Ma'am this is kings canyon and Sequioa park we're talking about.
Nou ja toen heb ik het maar opgegeven.
Nou ja toen heb ik het maar opgegeven.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben wel heel verbaasd dat die cabins zo snel volgeboekt zijn, dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Maar grote kans dat er nog wel weer wat vrij komt. Ik zou iets annuleerbaars reserveren en regelmatig checken of er iets vrij komt.
Marianne
Marianne
ik heb dus echt het idee dat ze gewoon niet vrij gegeven zijn. Ik hou het al drie dagen in de gaten en je kunt precies een jaar vooruit boeken. dan zouden ze al binnen een paar uur na vrij gave helemaal vol geboekt moeten zijn voor 3 dagen eind juli volgend jaar. Dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb nu als reserve optie John Muir Lodge geboekt en ik hou de cabins in de gaten.
Ik heb wel in Yosemite housekepping camp kunnen boeken. Was ik erg blij mee.
Ik heb wel in Yosemite housekepping camp kunnen boeken. Was ik erg blij mee.
als ik bijvoorbeeld naar juni 2017 kijk dan kan ik de cabins wel boeken. Ik kijk de komende weken regelmatig gewoon
Verbazingwekkend, zeker dat ze, zoals ik het lees, ook niet erg aardig waren aan de telefoon. Nou heeft het Grant Grove ook niet veel cabins, ik weet het niet zeker meer maar het zullen er ongeveer 20 zijn, niet veel meer. Het is mij dit jaar gelukt om nog twee maanden van te voren iets te boeken, maar dat was veel vroeger in het seizoen. Ik zou inderdaad gewoon vaak kijken, er zal nog wel wat vrij komen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4262 Weergaves
-