Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Maartnn: San Diego - Las Vegas deze zomer
Re: Reis Maartnn: San Diego - Las Vegas deze zomer
Een vraagje: ik ben momenteel opweg van San Diego naar Los Angeles. Tijdens deze rit wilden we een eerste keer gaan tanken. Ik had me ingelezen over het tanken, en wist dat het met prepaid werkt. Maar ik had ook gelezen dat het mogelijk was om de credit card af te geven aan de kassa, vervolgens te tanken, en dan je het gepaste bedrag kunnen betalen met de credit card. Nu vertelde de vrouw aan de kassa dat dit niet het geval was.
Ook hadden we geprobeerd om aan de automaat te betalen, maar we kregen een error bij het ingeven van de postcode (hadden een 0 voor onze postcode van thuis gezet). Dus toch gewoon altijd prepaid betalen best?
En dan nog iets anders: we hebben nu met de 87 getankt, aan de kassa werd verteld dat we dit best doen. We rijden met een Chevrolet Equinox. Is het oké dan om met de 87 te tanken? We vinden hiervan niets terug in het boekje van de auto. Bedankt!
Ook hadden we geprobeerd om aan de automaat te betalen, maar we kregen een error bij het ingeven van de postcode (hadden een 0 voor onze postcode van thuis gezet). Dus toch gewoon altijd prepaid betalen best?
En dan nog iets anders: we hebben nu met de 87 getankt, aan de kassa werd verteld dat we dit best doen. We rijden met een Chevrolet Equinox. Is het oké dan om met de 87 te tanken? We vinden hiervan niets terug in het boekje van de auto. Bedankt!
Ja hoor tanken met 87 is prima.
Ik zou mijn CC niet afgeven, maar je kunt gewoon aan de kassa zeggen: 40 on 3 (40 dollar op pomp 3) en als de tank vervolgens vol zit bij $34 dollar wordt er alleen $34 afgeschreven. Werkt prima!
Ik zou mijn CC niet afgeven, maar je kunt gewoon aan de kassa zeggen: 40 on 3 (40 dollar op pomp 3) en als de tank vervolgens vol zit bij $34 dollar wordt er alleen $34 afgeschreven. Werkt prima!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In aanvulling op bovenstaande. Ze nemen je cc dan even aan om of te scannen of om de pomp aan te melden. Wat ik doe is als ik bv voor 50 dollar tanken aangeef en ik tank er maar 40, dan loop ik wel even terug naar binnen voor een nieuw bonnetje. Ik ben wel ooit eens 'gehacked' via mn cc, dus ik ben daar voorzichtig mee.
Ah oké, dus gewoon prepaid betalen dan. En dat bonnetje halen is dan eigenlijk gewoon een klein bewijsje dat je toch niet het vooraf ingestelde bedrag hebt getankt zodat je een deel terug moet krijgen nog?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht