Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis ingrid14 : Seattle - SF in juli 2016

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis ingrid14 : Seattle - SF in juli 2016

Bericht door ingrid14 »

Dank je christa&john.

Mijn blog loopt een beetje achter. Ik heb op zondag een opstootje van koorts en daaropvolgend migraine gehad. Nu is koorts iets om goed in de gaten te houden na mijn ziekte dus het was een wat ongeruste dag. Vroeg in bed gekropen op zondagavond en deze ochtend terug springlevend, of toch bijna.

Ondanks de kwaaltjes hebben we het wel super naar onze zin.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kunnen jullie weer genieten!
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Fijn dat je je wat beter voelt, hopelijk kunnen jullie nu wat zorgelozer gaan genieten.

Leuk dat jullie de grunge tour hebben gedaan, dat vonden wij vorig jaar ook echt super! Charity zei toen trouwens dat ze eigenlijk van plan was ermee te gaan stoppen, maar gelukkig is ze van gedachten veranderd.
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Prettige voortzetting van jullie reis toegewenst, en in goede gezondheid. Wij zijn net in Florida geland en ik wil nu al door naar Seattle :lol:
Wat leuk om die Grunge Tour te doen, maar ook het bezoek aan de Boeing fabriek (we hebben net met een Dreamliner gevlogen) en dat schitterende glaswerk van Dale Chihuly. Die foto van die glazen bloemen doet denken aan het plafond in de lobby van Ceasar's Palace in Las Vegas, zeker dezelfde artiest?
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

@Family5
In de Bellagio is er een plafond van dezelfde artiest.

Grunge tour vonden we een absolute topper. En Charity had er immens veel zin in dus ik denk dat ze nog wel even doordoet.

Groetjes,

Ingrid
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

oh ja, het was het Bellagio :lol:
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Zit net even jullie blog te lezen. Wat leuk dat jullie de Secrets of Portlandia tour hebben gedaan! Dat was vorig jaar voor ons één van de absolute hoogtepunten van de vakantie, zo'n grappige gids. Hopelijk heb je steeds minder last van je vingers en genieten jullie de komende tijd nog met volle teugen.
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Inderdaad GJ een erg grappige gast die Eric. Meteen krijg je ook wat geschiedenisles over Portland.
En ik vind het principe ook tof. Je betaalt pas als je tevreden bent.

Met de vingers gaat het wel, nog steeds volledig ingepakt en dat zal nog wel even zo blijven. Maar het weerhoudt me niet om te genieten hoor. Ik ben nu alleen bang dat ik tijdens het wandelen val en dat het weer erger wordt.
Wij noemen het tovervingers :lol: eerst donkerblauw, daarna paars, bordeaux.
Het is wel een goede gespreksstarter heb ik gemerkt.

Groetjes,

Ingrid
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Ja, dat is zeker een leuk principe! Wij hebben zo'n free walking tour trouwens ook nog in San Francisco gedaan, daar wordt het door de bibliotheek georganiseerd. Zelfde principe, je betaalt voor wat je het waard vindt, zeg maar. Wij hadden de tour in Chinatown en de gids was een wat oudere Chinese man die daar zelf was opgegroeid, dus dat was heel informatief. Hier vind je meer informatie over die tours: http://www.sfcityguides.org/
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

haha Sander doet 2 u op een wandeling die officieel 4 u duurt! :lol: :lol: :lol:

Jammer van Bumpass Hell. Nog mooier dan Bumpass Hell is eigenlijk Devil's Kitchen (daar komen bijna geen toeristen) maar daar moet je wel langs "onderen" naar toe rijden. Zijn ook thermische gekleurde poelen met geplop en rook.
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Ja, ik moest er ook even van slikken.
Hij is wel in goede conditie maar ik had verwacht hem na 3 u terug te zien.

Groetjes,

Ingrid
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik volg je met plezier - leuk om bekende dingen tegen te komen, maar ook leuk om nog heel veel - voor ons- onbekende dingen te zien. Volgens mij hebben we ergens bij Klamath Falls dezelfde schuur op de foto gezet. :wink: Zie hier en hier.
Wij waren ook in juli nog te vroeg voor de Bumpass Hell Trail, maar wij hebben wel ongestoord onze namen in de sneeuw kunnen zetten. :wink:

Marianne
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Hey Marianne, wat grappig zeg. :lol: Dat is inderdaad dezelde schuur.
Die ligt daar ook zo mooi. Je moet er bijna een foto van maken.

Mijn sneeuwengel komt nog hoor. Ik heb een foto van de sneeuwwand genomen en teken er thuis lekker een engel op.
(Met de ipad is dat wat moeilijk)

Groetjes,

Ingrid
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

Ik lees dat je van Ferndale geen wauw gevoel kreeg. Wij vonden het ook wel tegenvallen eigenlijk dus dat snap ik! (was wel OK maar wij waren er speciaal heen gereden en dat was het niet waard)
Wel mistig weer precies aan de mooie kust?
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Zo, we zijn weer terug.
Wat hebben we weer genoten. We hebben prachtige natuur (bergen, bossen, stranden, watervallen) gezien en zeer aangename mensen ontmoet.

Het weer in dit gebied moet je nemen zoals het komt. Mist hoort erbij, bewolking en regen ook. Al hebben we bijna geen regen gehad. Soms was de bewolking wel jammer als we daardoor een berg niet helemaal konden zien. Met name bij Mount Saint Helens vond ik dat spijtig.

Door mijn blessure hebben we onze planning ook hier en daar moeten aanpassen.
Verder was het vervelend maar het heeft ons niet tegengehouden om een heerlijke vakantie te hebben. Goed verzorgen was de boodschap en zorgen dat er geen vuil aan de wonde kon.
Gisteren toch maar even bij mijn huisdokter langs geweest. Ik had het niet met teveel gruwelwoorden willen vermelden op de blog omdat mijn ouders meelezen maar de wonde aan mijn middelvinger was tot tegen het bot. Ik heb dus toch wel een beetje naar mijn voeten gehad. Laten hechten was verstandiger geweest en dat zouden zeker 3 draadjes geweest zijn. Ik had het verder wel goed verzorgd. Normaal zou het volgende week ook inwendig geheeld moeten zijn.

In het begin had ik wat vertraging opgelopen met de dagverslagen maar inmiddels is alles helemaal bij, inclusief de reisdag en de nabeschouwing.

Voor nu wil ik alvast iedereen die ons volgde van harte bedanken.

Groetjes,

Ingrid
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Het was fijn jou en je zoon te volgen Ingrid ! Ik heb met plezier je verhalen gelezen. :thumbup:
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Welkom thuis :wink:
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook ik heb van je verslag genoten. Bedankt :thumbup:
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Bedankt christa&john, kalaman en michelly!

Groetjes,

Ingrid
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

ik vind dat je wat vaker en wat langer op reis moet gaan :lol: want je reisverhalen zijn echt superleuk om volgen. Ideaal bij mijn eerste koffie van de dag! :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer