Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
offerte tickets zomer 2017
offerte tickets zomer 2017
Ik heb via Exit reizen al een offerte ontvangen voor vliegtickets medio juli volgend jaar.
Voor 4 personen 3600 euro. Retour LA kost hetzelfde als retour Phoenix.
Dat vind ik al een beetje raar maar wat ik ergens ook al raar vind is dat ze mij nu al een offerte kunnen maken. Vliegtijden zijn nog onder voorbehoud. Geven ze mij nu gewoon een prijs en gokken ze erop dat ze die voor die prijs kunnen inkopen en verkopen? en is Exit een beetje te vertrouwen?
Voor 4 personen 3600 euro. Retour LA kost hetzelfde als retour Phoenix.
Dat vind ik al een beetje raar maar wat ik ergens ook al raar vind is dat ze mij nu al een offerte kunnen maken. Vliegtijden zijn nog onder voorbehoud. Geven ze mij nu gewoon een prijs en gokken ze erop dat ze die voor die prijs kunnen inkopen en verkopen? en is Exit een beetje te vertrouwen?
-
babarage
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: offerte tickets zomer 2017
Exit is te vertrouwen, ik weet niet hoe ze dit precies berekenen. 900 pp voor retour vind ik zelfs voor de zomer overigens wel wat aan de prijs.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
Gast
Waarom vind je dat raar?Renée76 schreef:Retour LA kost hetzelfde als retour Phoenix.
Dat vind ik al een beetje raar
dit is onze eerste amerika reis en ik heb totaal nul ervaring met verre vliegreizen. vandaar dat we het prettiger vonden de tickets via een reisorganisatie te boeken. voro de 2 volwassenen en oudste van dan 13 betalen we 929, jongste krijgt nog korting waardoor we op 3600 euro uitkomen.
zouden we echt veel goedkoper uitkomen als we zelf gaan zoeken in september?
zouden we echt veel goedkoper uitkomen als we zelf gaan zoeken in september?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als het geen rechtstreekse vlucht is moet dat waarschijnlijk wel wat goedkoper kunnen. Maar garantie heb je nooit.
Het is ook een kwestie van geluk hebben en toeslaan als er een echt goede deal is. Vorig jaar zomer vlogen wij naar Las Vegas voor 495 euro pp. Die prijzen waren een paar uur beschikbaar en daarna waren ze weer over de 1000 euro. Maar of zo'n deal weer eens voorbij komt is niet te zeggen.
Het is ook een kwestie van geluk hebben en toeslaan als er een echt goede deal is. Vorig jaar zomer vlogen wij naar Las Vegas voor 495 euro pp. Die prijzen waren een paar uur beschikbaar en daarna waren ze weer over de 1000 euro. Maar of zo'n deal weer eens voorbij komt is niet te zeggen.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Voor jouw beeldvorming...
Wij hebben begin februari twee tickets geboekt bij BA vanuit Amsterdam met overstap op Londen naar San Francisco. Dit was rechtstreeks op hun website. We hebben hier, incl. plaatsen kiezen, rond de €750,- voor betaald. Die plaatsen kiezen was dacht ik €140,-
Dit was toen een heel weekend bij BA.
Wij hebben begin februari twee tickets geboekt bij BA vanuit Amsterdam met overstap op Londen naar San Francisco. Dit was rechtstreeks op hun website. We hebben hier, incl. plaatsen kiezen, rond de €750,- voor betaald. Die plaatsen kiezen was dacht ik €140,-
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2018] Deep South
ik laat deze offerte toch maar even langs me heen gaan, ik heb het idee dat het goedkoper moet kunnen.
ik zit alleen met een aantal overnachtingen in parken die we op tijd moeten boeken. Maar ik kan wel kijken in hoeverre die annuleerbaar zijn
ik zit alleen met een aantal overnachtingen in parken die we op tijd moeten boeken. Maar ik kan wel kijken in hoeverre die annuleerbaar zijn
Heel veel is te annuleren. Wij hebben in februari geboekt voor september. Er was toen wel te zien dat sommige plekken al ver vol zaten (althans, de normale prijzen). Bij ons is alleen Zion niet te annuleren, maar dat lag denk ik aan ons 
[2016] Zuidwest Amerika
[2018] Deep South
[2018] Deep South
Moet goedkoper kunnen als je goed zoekt en flexibel bent. Laat je niks wijsmaken door reisburo's.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tickets voor september vind je natuurlijk wel wat aan andere prijzen dan voor midden juliPurk87 schreef:Voor jouw beeldvorming...
Mijn ouders hebben november vorig jaar een vlucht geboekt voor juni dit jaar. Ik vond dit, naar mijn eigen ervaring, enorm vroeg. Maar, toen ze begin dit jaar dan hotels begonnen boeken, bleek al wel wat volzet te zijn! Ik heb dus het gevoel dat je er elk jaar vroeger en vroeger moet bij zijn. 4 - 5 jaar geleden kon je rustig een paar maanden op voorhand nog dingen boeken, maar dat moet je nu niet proberen.
Ik zou dit najaar de vluchtpromoties in het oog houden en boeken van zodra jij vindt dat het een schappelijke prijs is. Je kan ook wachten tot januari, en eventueel al op voorhand hotels vastleggen moest je min of meer je vertrekdata kennen.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
€900 per ticket voor sept '17 naar welke bestemming dan ook is teveel. Kan veel goedkoper. Ik heb vorig jaar €460 betaald (september '15 met KLM/Delta vanaf Dusseldorf).
Gebruik sites als momondo.nl of skyscanner.nl en blijf de prijzen volgen. Zoek ook eens met alternatieve vertrek of aankomststeden (AMS, ZWE, DUS en LAX, SNA, LAS, etc). Zeker KLM/Delta bied veel scherpere prijzen af vanaf Dusseldorf. Voor 4 personen kan het de autoreis en parkeerkosten waard zijn.
Vroeger boeken is ook niet altijd goedkoper; integendeel zelfs.
Wil je op bijzondere locaties verblijven (in de NP's), is het aan te raden deze wel al zo lang mogelijk van tevoren te reserveren; kan doorgaans vanaf 1 jaar vooruit. Wel annuleerbare reserveringen nemen; mocht het uiteindelijk toch nodig zijn je schema aan te passen (omdat de goedkoopste tickets tóch 2 dagen later zijn...), ben je flexibel.
Gebruik sites als momondo.nl of skyscanner.nl en blijf de prijzen volgen. Zoek ook eens met alternatieve vertrek of aankomststeden (AMS, ZWE, DUS en LAX, SNA, LAS, etc). Zeker KLM/Delta bied veel scherpere prijzen af vanaf Dusseldorf. Voor 4 personen kan het de autoreis en parkeerkosten waard zijn.
Vroeger boeken is ook niet altijd goedkoper; integendeel zelfs.
Wil je op bijzondere locaties verblijven (in de NP's), is het aan te raden deze wel al zo lang mogelijk van tevoren te reserveren; kan doorgaans vanaf 1 jaar vooruit. Wel annuleerbare reserveringen nemen; mocht het uiteindelijk toch nodig zijn je schema aan te passen (omdat de goedkoopste tickets tóch 2 dagen later zijn...), ben je flexibel.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Ik zou gewoon nog even wachten. Heb zelf oktober 2015 geboekt voor augustus 2016 voor iets meer als €600,- rechtstreeks naar San Francisco en terug via LA. Komen ongetwijfeld nog leuke aanbiedingen langs en zoals al eerder vermeld gebruik momondo of een andere site. En houd ook deze site goed in de gaten want op deze manier zijn wij aan onze(goedkope) tickets gekomen !!
Ik ga in mei
AMS - San Diego
Phoenix - Amsterdam
Voor iets meer dan 1100 euro voor 2 volwassenen en 1 baby.
Neem aan dat de prijs in september niet heel veel afwijkt van mei als je goed zoekt.
AMS - San Diego
Phoenix - Amsterdam
Voor iets meer dan 1100 euro voor 2 volwassenen en 1 baby.
Neem aan dat de prijs in september niet heel veel afwijkt van mei als je goed zoekt.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het hangt er ook wel vanaf of je bv in het weekend van labor day aankomt, dan kan het ook wat duurder zijn. Maar ik zou ook nog even wachten.
Als je de precieze data al weet dan kan je best al wat hotels boeken trouwens. Boek dan idd wel kamers die gratis te annuleren zijn.
Als je de precieze data al weet dan kan je best al wat hotels boeken trouwens. Boek dan idd wel kamers die gratis te annuleren zijn.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 30
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen week geboekt voor mei/juni 2017, van Amsterdam naar Las Vegas: 545 euro pp. De prijzen voor september zouden ook in die buurt moeten lukken.
Geen september, juli. We zitten helaas vast aan de schoolvakanties 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat een retour LA bijna evenveel kost als een retour Phoenix vind ik overigens niet echt raar. Ik heb in het verleden altijd naar zowel directe vluchten als retours als Multi city vluchten gekeken en ik vond daar allemaal weinig verschil in zitten. Wat mij toen overigens opviel was dat Phoenix vaak net iets duurder was dan vliegen op LAX, SFO of LAS.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Best toch niet meer dan 300 dagen vooraf naar vluchten gaan zoeken, tenzij je een heel goede deal ziet voorbijkomen, maar sommige maatschappijen geven pas 300 dagen vooraf vrij.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-