Zojuist een slechte review op de site gezet (nou ja, zo'n review moet nog wel goedgekeurd worden) en guess what: meteen reactie op het eerste mailtje dat ik gestuurd heb. Niet dat we er veel aan hebben:
Dear Anita,
I apologize for the issues and late response. We've been on vacation and nobody was in the office checking the emails.
Unfortunately July was a very tough month for us where the mobile carrier abruptly changed the plan offering and our commission schedule where it no longer made sense to sell the prepaid sims. Hence for the first few days of July a number of our orders fell thru and we refunded the money. I apologize for the issue once again and we will fully refund your payment by the end of the day.
You should be able to buy a SIM card in the airport kiosks. Hopefully that will help you to stay connected.

Volgens mij bieden ze de kaart nog steeds aan, maar dan wat duurder? Hoe dan ook, ik ga bij hen geen nieuwe poging doen.
Ben ook zeer benieuwd eigenlijk hoe dat werkt, een refund op een creditcard? Dit was mijn eerste aankoop ooit met een creditcard... Ga ik dat geld nog wel terugzien?
Nu gauw op zoek naar een andere mogelijkheid, voor zover dat nog gaat voor ik vertrek!