Pfff....hebben jullie ook zoveel moeite met die laatste loodjes? Ik wil eigenlijk gewoon NU gaan
Alles is al geboekt en geregeld...dus kan echt niets meer verzinnen om nog tijd te doden
Wel leuk om blogs van andere die er nu zijn alvast te lezen, toch alvast een beetje genieten vind ik dat.
Wees blij mensen want voor ons zit het er alweer op
Maar ook wij zaten iedere week af te tellen, en stiekem dit al klaar leggen en dat vast pakken, maar voor je het weet is het weer voorbij.
Wij hebben precies hetzelfde. Nog 69 dagen.... echt aan het aftellen! Op wat toegangskaartjes na is alles geregeld. We vertrekken laat in het seizoen namelijk 19 september. We vliegen om 10.30 vanaf Schiphol. Maar omdat we al van verschillende mensen hebben gehoord dat het de laatste tijd op veel momenten erg druk is op Schiphol gaan we er wel voor zorgen dat we minimaal 4 uur van te voren aanwezig zijn op Schiphol. Misschien zelfs wel eerder.
Vrienden van ons zijn twee weken geleden naar Florida gevlogen en die waren 4 uur van te voren op Schiphol, maar hebben moeten rennen om het vliegtuig te halen. Wij hadden dit vorig jaar ook en ik wil dit niet nog een keer meemaken. Mijn vakantie begint als ik 's morgens in de auto naar Schiphol stap. Dan heb ik geen trek in stressen om op tijd door de security te komen en het vliegtuig te halen. Dan maar wat tijd doden...
Ben wel benieuwd hoe veel tijd van te voren de rest hier van plan is aanwezig te zijn in de aankomende weken/maanden...
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Wij gaan rond een uur of 6 met de trein denk ik. Dan zouden wij als alles meezit ook 4 uur van te voren zijn, veel eerder kunnen we ook niet gaan en dit is inclusief treinmarge.
Wij slapen de nacht voor vertrek in het van der valk hotel, dus we hoeven niet mega vroeg weg. We zorgen er wel voor dat we in elk geval 3,5 uur vooraf aanwezig zijn.
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
Voor ons nog 2,5 week,echt aan het aftellen nu alhoewel ik vreselijk tegen de vliegreis opzie.Ik heb vrij zwaar claustrofobie dus 12u in een vliegtuig,ook al is het met medicatie,weet ik niet hoe ik die ga doorkomen.
Ik maak me ook echt overal zorgen over,we vertrekken uit Brussel maar vliegen eerst naar Zurich,dus daar stress ik al over,over de aansluiting
SanFran schreef:Wij slapen de nacht voor vertrek in het van der valk hotel, dus we hoeven niet mega vroeg weg. We zorgen er wel voor dat we in elk geval 3,5 uur vooraf aanwezig zijn.
Daar heb ik ook nog voor gekeken, maar op onze datum is dat echt super duur. Jouw bedrag was leuker haha.
Wij vertrekken 13 september, dus overmorgen nog 'maar' 2 maanden
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Ik vertelde het een collega ook, maar op haar datum was het ook behoorlijk duur! Wij betalen maar €180 voor 2x een 2 persoonskamer waarvan 1 kamer met het park,sleep & fly arrangement.
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
Ja, dat is een mooie prijs! Voor parkeren zijn wij €117,50 kwijt (bij Schiphol).
Al zit ik nu wel te denken... Dat bedrag van Vd Valk minus de parkeerkosten...
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Ja, echt een super prijs! Komt neer op €45 p.p voor een overnachting en het parkeren. Echt een koopje vind ik We hebben er geen ontbijt bij trouwens, maar ik krijg toch geen hap door mijn keel voor we vertrekken.
Vier uur van tevoren op Schiphol zijn??? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat helemaal geen nut heeft, omdat de balies om in te checken pas 3 uur van tevoren opengaan? Nu slapen wij ook in het V/d Valk (180 euro voor een familiekamer voor 4 incl parkeren) en inderdaad zonder ontbijt. Ik ben er vanuit gegaan dat we na het inchecken voldoende tijd over houden om nog een ontbijtje te scoren. Misschien moet ik een en ander nog eens goed bekijken
Wij overnachten van tevoren ook bij vd Valk. Is inderdaad ideaal en wel zo relaxed dat je de dag van vertrek nog maar even met de shuttlebus hoeft om op Schiphol te staan. Trouwens wel met ontbijt gedaan, zo'n uitgebreid buffet bevalt ons beter dan even snel iets op Schiphol pakken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.