Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pass America the Beautiful
-
Anaconda
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Pass America the Beautiful
Wellicht al meermaals gevraagd, dus excuses indien dit het geval is ...
maar kan je een pass america the beautiful aanschaffen in sequoia ? dat is nl. het eerste park die wij doen op 20 juli ...
maar kan je een pass america the beautiful aanschaffen in sequoia ? dat is nl. het eerste park die wij doen op 20 juli ...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Pass America the Beautiful
Ja hoor, je kunt de pas bij de ingang van (bijna) elk park aanschaffen.
Marianne
Marianne
-
Anaconda
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
alright, bedankt weer! 
Wij kwamen via de zuidingang van Joshua Tree en daar was de pas niet te krijgen.
Omdat we via noord weer zouden vertrekken mochten we naar binnen en bij vertrek de pas kopen.
Omdat we via noord weer zouden vertrekken mochten we naar binnen en bij vertrek de pas kopen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zoals in een ander topic ook al vermeld werkt het ook in o.a. Death Valley wat anders. Daarom denk ik ook Mariannes commentaar "bijna".
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Even stiekem inhaken..........
Enig idee of ze deze passen ook hebben voor Oost Canada? Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar wellicht inside information hier
Trouwens als je in Sequioa gewoon toegang betaald en later in een park een jaarpas koopt, krijg je dat bedrag in mindering gebracht op de jaarkaart. Goed geregeld!
Enig idee of ze deze passen ook hebben voor Oost Canada? Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar wellicht inside information hier
Trouwens als je in Sequioa gewoon toegang betaald en later in een park een jaarpas koopt, krijg je dat bedrag in mindering gebracht op de jaarkaart. Goed geregeld!
De Discovery pass van Parks Canada is toch in heel Canada geldig? Of bedoel je wat anders?
Terug in Texas!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Nee, die bedoel ik inderdaad!!
Super bedankt, ik kwam tot op heden alleen jaarpassen van 1 specifiek park tegen.
Blij mee!!

Super bedankt, ik kwam tot op heden alleen jaarpassen van 1 specifiek park tegen.
Blij mee!!
Wij hebben ze net binnen (online gekocht, worden gratis toegestuurd, al weet ik niet zeker of het naar Europa ook gratis is). 2 stuks, want we gaan met familie die vanuit NL komt. Ze zijn nu 2 jaar geldig, aangezien in 2017 alle parken sowieso gratis zijn.
Terug in Texas!
-
Anonymous123
Alle parken in 2017 sowieso gratis?? Ik lees even mee aangezien ik volgend jaar oktober verschillende parken wil gaan doen...
*edit* lees nu pas dat het over Canada gaat
*edit* lees nu pas dat het over Canada gaat
Aangezien de discussie over het wel of niet doorgeven van de America The Beautiful Pass al 101 keer is gevoerd op dit forum (en dit vrijwel altijd uit de hand liep) zijn alle berichten hieromtrent verwijderd. We weten dat het multi-interpretabel is en een ieder moet doen wat hij of zij juist acht. Hier op dit forum hebben we echter de mening aangenomen dat het niet wenselijk is deze door te verkopen. Ook alle volgende berichten hierover zullen worden verwijderd.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Max Kool
- Amerikakenner
Dat is bijzonder, daar hebben wij de eerste keer een juist een pas gekocht.6foot6 schreef:Wij kwamen via de zuidingang van Joshua Tree en daar was de pas niet te krijgen.
LA, LA, LA....
-
Sunsina
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij gaan over een week ook via de zuidkant naar binnen, het is ons eerste park. Ik ben benieuwd... Tot hoe laat zijn die visitor centers eigenlijk open? We zullen pas later in de middag in het park zijn en voordat we dan het park uit zijn, gaat wel even duren...
Anita
Zuid-West 2016
Noord-West 1995 / Zuid-Oost 1997 / New Orleans 1999 /
Zuid-West 2016
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Joshua Tree NP openingstijden bezoekerscentra: https://www.nps.gov/jotr/planyourvisit/hours.htm
Op deze plattegrond kan je de bezoekerscentra vinden (inzoomen): https://www.nps.gov/jotr/planyourvisit/maps.htm
Opmerking: houd er rekening mee, dat als het begint te schemeren, het heel erg snel donker is. En als het donker is, dan is het er heel erg donker. Als je niet in het park overnacht (tent/camper) zorg dan, dat je op tijd in de bewoonde wereld bent.
Op deze plattegrond kan je de bezoekerscentra vinden (inzoomen): https://www.nps.gov/jotr/planyourvisit/maps.htm
Opmerking: houd er rekening mee, dat als het begint te schemeren, het heel erg snel donker is. En als het donker is, dan is het er heel erg donker. Als je niet in het park overnacht (tent/camper) zorg dan, dat je op tijd in de bewoonde wereld bent.
-
Sunsina
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ah, dank voor de info
Ik vermoed dan dat we inderdaad niet voor 17.00 uur bij 1 van de 2 andere Visitor Centers zijn, dus we zien wel hoe het loopt.
En ook bedankt voor de waarschuwing voor het donker. Dat is wel iets om in de gaten te houden inderdaad.
En ook bedankt voor de waarschuwing voor het donker. Dat is wel iets om in de gaten te houden inderdaad.
Anita
Zuid-West 2016
Zuid-West 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties