Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis alex1981: Twee weken rondreis april 2017 LA -LV
Reis alex1981: Twee weken rondreis april 2017 LA -LV
In april 2017 vetrekken mijn vriendin, onze dochter van 6 jaar en ik voor de eerste keer naar het Zuid-Westen van Amerika. Met o.a. behulp van dit forum heb ik een rondreis gemaakt. De tickets en autohuur zijn al geboekt. De hotels zijn gereserveerd, mar kosteloos te annuleren. Kom ik in deze route nog bezienswaardigheden tegen die ik heb gemist? Andere tips zijn ook welkom.
Dag 1 - Aankomst LA -- overnachting bij LAX
Dag 2 - Dagje La --> Santa Monica -- overnachting in Anahaim
Dag 3 - Anaheim --> Disney -- overnachting in Anahaim
Dag 4 - Anaheim --> Disney -- overnachting in Redlands
Dag 5 - Joshua tree park -- overnachting in Laughlin
Dag 6 - Grand Canyon -- Overnachting Maskwik lodge
Dag 7 - Grand Canyon -- Overnachting Maskwik lodge
Dag 8 - Page - Horshoe bend - Lake Powell - Overnachting Page
Dag 9 - Page - Antelope canyon - Overnachting Page
Dag 10 - Bryce Canyon --> eventueel eerst the Wave - Overnachting Bryce Canyon
Dag 11 - Zion - Overnachting Hurricane
Dag 12 - Vegas - Overnachting Las Vegas
Dag 13 - Vegas - Overnachting Las Vegas
Dag 14- LV - Ams
Dag 1 - Aankomst LA -- overnachting bij LAX
Dag 2 - Dagje La --> Santa Monica -- overnachting in Anahaim
Dag 3 - Anaheim --> Disney -- overnachting in Anahaim
Dag 4 - Anaheim --> Disney -- overnachting in Redlands
Dag 5 - Joshua tree park -- overnachting in Laughlin
Dag 6 - Grand Canyon -- Overnachting Maskwik lodge
Dag 7 - Grand Canyon -- Overnachting Maskwik lodge
Dag 8 - Page - Horshoe bend - Lake Powell - Overnachting Page
Dag 9 - Page - Antelope canyon - Overnachting Page
Dag 10 - Bryce Canyon --> eventueel eerst the Wave - Overnachting Bryce Canyon
Dag 11 - Zion - Overnachting Hurricane
Dag 12 - Vegas - Overnachting Las Vegas
Dag 13 - Vegas - Overnachting Las Vegas
Dag 14- LV - Ams
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis alex1981: Twee weken rondreis april 2017 LA -LV
Hallo, welkom op het forum!
Mooie route, maar ik zou zelf de verdeling iets anders doen. Wat zijn jullie plannen bij de Grand Canyon? En voor Zion? Ik kan me voorstellen dat het leuker is om voor Zion 2 nachten uit te trekken. En ik zou kiezen voor Springdale in plaats van Hurricane. Springdale is een leuk dorp en je zit daarvandaan zo in Zion. Met 2 nachten daar heb je ook nog de tijd om een bezoek te brengen aan Valley of Fire op weg naar Las Vegas.
De tijd voor Page is nu wel ruim. Wat zijn de plannen bij Lake Powell? Mocht je een permit voor de Wave bemachtigen dan heb je wel een volle dag nodig daar.
Ik deed in 2011 een vrijwel identiek rondje, misschien heb je iets aan mijn reisverslag.
Marianne
Mooie route, maar ik zou zelf de verdeling iets anders doen. Wat zijn jullie plannen bij de Grand Canyon? En voor Zion? Ik kan me voorstellen dat het leuker is om voor Zion 2 nachten uit te trekken. En ik zou kiezen voor Springdale in plaats van Hurricane. Springdale is een leuk dorp en je zit daarvandaan zo in Zion. Met 2 nachten daar heb je ook nog de tijd om een bezoek te brengen aan Valley of Fire op weg naar Las Vegas.
De tijd voor Page is nu wel ruim. Wat zijn de plannen bij Lake Powell? Mocht je een permit voor de Wave bemachtigen dan heb je wel een volle dag nodig daar.
Ik deed in 2011 een vrijwel identiek rondje, misschien heb je iets aan mijn reisverslag.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 07 jul 2016, 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Grote kans dat Lake Powell zelf nog ijs en ijskoud is. In principe kost Antelope Canyon je hooguit 2u incl. wachttijd en dergelijke. Ik zou proberen dat permit voor the wave een dag eerder te verkrijgen. Stel je krijgt deze, dan is je tijd voor Bryce erg weinig.
Thx voor de tips. In de Grand Canyon willen we een helicopter vlucht maken en twee wandelingen. In Page willen ook een rustmoment houden. Lekker bij het zwembad relaxen. Eind april zal het wel lekker weer zijn. Ga nog kijken voor Springdale.
Op welke dagen moeten we rekening houden met tijdsverschil?
Op welke dagen moeten we rekening houden met tijdsverschil?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dag 10 en dag 12 als je Utah binnengaat en weer verlaat
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-