Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

foto reispas

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: foto reispas

Bericht door M Kactus »

Behalve als je dezelfde foto afgeeft als die op je ID-kaart, die al langer dan 6 maanden geleden is afgegeven.
Het is wel de eerste keer dat ik hoor dat er iemand over struikelt. Lijkt me ook nogal onzinnig, maar daardoor ook weer niet helemaal verrassend ;)
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Dat ligt er maar aan. Toen ik een nieuw paspoort aanvroeg, kwam ik met pasfoto's die er al even lagen. Ik vroeg aan de beambte "mag deze foto?" Hij keek naar mij, en naar de foto en zei "ja". Toen ik even later mijn oude paspoort inleverde zag hij dat daar de zelfde foto instond. Hij fronste even, maar zei niks. Mijn oude foto werd gewoon geaccepteerd. Ik schijn gewoon niet zoveel veranderd te zijn :lol:
Dus niet ouder dan 6 maanden: hoe kunnen ze dat nou controleren?
Elsvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elsvr »

Haar identiteitskaart was meer dan een jaar oud,dus wisten ze dat de foto ook ouder was dan 6 maanden natuurlijk
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer