Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag over Papillon helicoptervlucht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Anaconda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Vraag over Papillon helicoptervlucht

Bericht door Anaconda »

Hello iedereen,
ik zou bij Papillon een helikoptervlucht willen boeken maar ben er nog niet helemaal uit welke ik precies moet kiezen.
Ik zit zo goed als 2 dagen in Las Vegas dus een lange vlucht met vertrek vanuit Las Vegas is zeker een optie als dit echt de moeite waard is?
Waarom ik deze vraag stel: ik heb gemerkt dat ze eigenlijk geen pick-ups doen in down-town Las Vegas en zag dat voor het dichtste pick-up punt al ruim 2u gerekend wordt om tot aan de helicopter hangar / vertrekpunt te raken.
Dus eigenlijk verlies je al bijna 4u als ik het goed begrijp om opgehaald en afgezet te worden ...

Welke info klopt en welke vlucht lijkt jullie de mooiste ? :)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Vraag over Papillon helicoptervlucht

Bericht door PSVwally »

Gaat het je om een vlucht over Vegas en de Hoover dam dan zou je ook bij Maverick kunnen kijken.

Als je een vlucht over de Grand Canyon wilt maken zou ik dat persoonlijk vanuit Tusayan doen. Of je moet een vlucht met landing in de Canyon boeken vanuit Vegas, dan heeft t meerwaarde.

Die 2u pickup point begrijp ik niet helemaal. Dat lijkt me erg veel. Zeker terug zal het veel sneller gaan denk ik
Anaconda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vraag over Papillon helicoptervlucht

Bericht door Anaconda »

ik zou idd opteren voor een vlucht met landing aan de rim. is het de moeite om de all in te pakken ( die met landing op rim & boottocht op colorado river ) of is die boottocht nix speciaals ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer