Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Euro zakt verder weg,
Re: Euro zakt verder weg,
Vrijdag avond, een account aangemaakt via de Revolut app en direct een pas aangevraagd. Als test even een paar euro gestort, om te kijken hoelang de overschrijving zou duren. Vanmorgen kreeg ik al een notificatie op mn telefoon dat het geld was bijgeschreven op mn revolut account. Gaat dus behoorlijk snel. Nu nog even kijken of de betalingen ook gaan lukken.
De vraag is hoeveel je nu echt bespaard. Zeg dat je 4 weken naar de USA gaat en 7500e besteed.
Je tickets koop je al vooraf dus we hebben het over zo'n ruime 6000 euro.
Dan ga ik er ook nog even vanuit dat je niet 100% met je revolut pas doet, dus laten we zeggen als je goed oplet welke pas je pakt dat je 4000-5000 met je revolut betaald. Hoeveel 'winst' heb je dan potentieel gemaakt?
Weegt dat dan weer op tegen het storten, omzetten naar dollars, beslissen welke pas je pakt of kun je dan beter gewoon je CC door het apparaat swipen en klaar?
Dan ga ik er ook nog even vanuit dat je niet 100% met je revolut pas doet, dus laten we zeggen als je goed oplet welke pas je pakt dat je 4000-5000 met je revolut betaald. Hoeveel 'winst' heb je dan potentieel gemaakt?
Weegt dat dan weer op tegen het storten, omzetten naar dollars, beslissen welke pas je pakt of kun je dan beter gewoon je CC door het apparaat swipen en klaar?
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Mij gaat het vooral over het omzetten van eur naar usd op een gunstig moment.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Ik weet niet hoeveel passen jij hebt. Maar ik heb maar 1 cc en mn ing pas. Dus die extra revolut kaart zal niet voor verwarring zorgen. Gezien mn post hierboven gaat het storten naar de revolut rekening erg snel. Dus het bijvoorbeeld savonds even geld bijstorten op je rekening op je hotelkamer is ook de moeite niet. Ik ben dus wel voornemens om de revolut pas te gebruiken voor al mn aankopen in amerika. Zeker gezien de kosten die je hebt per transactie van je normale cc en de vaak belachelijke wisselkoers die ze hanteren. Ik zal er, zoals je schrijft geen winst mee maken. Maar iedere besparing is er weer een. We blijven toch nederlanders he.dirkmuis schreef:De vraag is hoeveel je nu echt bespaard. Zeg dat je 4 weken naar de USA gaat en 7500e besteed.
Als je er op vakantie tegoed op zet, kijk je dus niet echt naar de dollar koers op dat moment.
Je bespaart je dan de 'overhead' kosten van je CC.
Natuurlijk kan het handig zijn als extra pas naast je pinpas en ik zal ook niet zeggen dat het niet interessant is. Maar hoeveel euro je feitelijk bespaart op je vakantie is denk ik beperkt en geen honderden.
Je bespaart je dan de 'overhead' kosten van je CC.
Natuurlijk kan het handig zijn als extra pas naast je pinpas en ik zal ook niet zeggen dat het niet interessant is. Maar hoeveel euro je feitelijk bespaart op je vakantie is denk ik beperkt en geen honderden.
al zijn het er maar 100 is het al leuk.
en mischien als je op het juiste moment (voor je vakantie) al je geld wisselt en de euro stort in (door een brexit bijvoorbeeld) zou het wel honderden kunnen zijn. Er zijn voorspellingen dat de dollar op partity zou kunnen komen mocht er voor een brexit gestemd worden (1 usd - 1 eur)
maar ahet kan natiirlij ook dat je nu dollars wisselt met een koers van 1,13 en hij over 2 maanden 1,20 is.
en mischien als je op het juiste moment (voor je vakantie) al je geld wisselt en de euro stort in (door een brexit bijvoorbeeld) zou het wel honderden kunnen zijn. Er zijn voorspellingen dat de dollar op partity zou kunnen komen mocht er voor een brexit gestemd worden (1 usd - 1 eur)
maar ahet kan natiirlij ook dat je nu dollars wisselt met een koers van 1,13 en hij over 2 maanden 1,20 is.
Als ik op het juiste moment de juiste aandelen koop en verkoop ben ik morgen ook miljonair 

- bedeve
- Amerika-expert
@Dirkmuis ; Boiler Room op SBS9
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik dacht meer aan The Wolf of Wall Street 

- bedeve
- Amerika-expert

Op de ouderwetse " het wordt nu uitgezonden " tv wijze is de boilerroom nu bezig.
Ook al is het ouderwets valt er voor een over zichzelf tevreden verkoper nog steeds te leren !
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Stel ik stort 500e op mijn Revolut en koop dat dollars van. Op het moment dat de Dollar hoger staat wissel ik het voor Euro's. En als de Dollar weer laag staat terug voor Dollar dan wordt je slapend rijk begrijp ik 

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja hoor, zo makkelijk gaat dat
, droom vooral verder.

Hahahaha heb er net 1000e op gestort om het te proberen (niet dus)
Begrijp niet zo goed wat je probleem nu is met deze card, als je het niets vind hoef je dat toch niet steeds te blijven posten.
Anderen blijkbaar wel, ik ben blij want met deze kaart kan ik tenminste groupons aanschaffen dat lukte met mijn rabocard niet meer. Verder altijd gemakkelijk om een backupcard te hebben, daarbij is deze kaart ook nog zelf te beveiligen want je kunt chip/magneetstrip en online betalingen afzonderlijk in en uit schakelen. En je Ziet betalingen meteen in de app.
Anderen blijkbaar wel, ik ben blij want met deze kaart kan ik tenminste groupons aanschaffen dat lukte met mijn rabocard niet meer. Verder altijd gemakkelijk om een backupcard te hebben, daarbij is deze kaart ook nog zelf te beveiligen want je kunt chip/magneetstrip en online betalingen afzonderlijk in en uit schakelen. En je Ziet betalingen meteen in de app.
Ik heb geen probleem met deze card. Posten is toch vrij lijkt me?
Waar ik een opmerking over had, zoals je had kunnen lezen, is dat men deze kaart niet aan moet schaffen om slapend rijk te worden. Vandaar ook mijn cynische opmerking daarna.
Waar ik een opmerking over had, zoals je had kunnen lezen, is dat men deze kaart niet aan moet schaffen om slapend rijk te worden. Vandaar ook mijn cynische opmerking daarna.
Is die kaart veilig? Als de euro echt instort met die brexit gaat onze vakantie natuurlijk duurder worden.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Je geld is gedekt door barclays bank
Het lijkt mij vooral makkelijk om te gebruiken.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ik vind hem makkelijk en heb nu ook altijd een 2de creditcard. Het is gratis en ook nog eens goedkoper in kosten.
In de app kun je vanalles aan en uit ztten als je hem niet gebruikt, zoals de magneetstrip en chip.
In de app kun je vanalles aan en uit ztten als je hem niet gebruikt, zoals de magneetstrip en chip.
Ga mij er echt even in verdiepen.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten