Na het lezen van al jullie tips en dit interessante forum, zou ik ook graag jullie mening over onze reisroute.
We zijn een gezin van 5 (3 kids van 11-12-13jaar).
1/ landen LA om 21.16u (

2/ Beverly hills - Hollywood - hollywood sign wandeling (the tree of life trail)
vertrek naar Needles via Bagdad café - slapen Needles
3/vertek Needles stuk via route 66 -Oatman - naar Grand Canyon (las op internet dat de zon tegen 19.30u ondergaat) Dus dacht om toch tegen 16u op de parking te staan van Grand Canyon Village en te wandelen via rim trail naar Hermits rest (view point) (

4/naar Page rijden via desert view-horseshor bend
5/

rijden naar Kanab
6/naar Las Vegas rijden via Zion NP - daar bezoek weeping rock trail en wat verder riverside walk en the Narrows button up tot orderville canyon en terug wandelen) (

7/bezoek las vegas
8/ vertrek naar Mammoth Lakes via dode vallei (rhyolite - stovepipe wells dunes - darwin falls)
9/vertrek naar yosemite (mono lake)
10/wandelen mist trail - john muir trail)
11/vertrek naar San Fransisco, bij aankomst nog bezoek van het mission district.
12/

13/vertek naar Cambria (point lobos - bixby creek bridge - big sur - eten in Nepenthe restaurant (

14/ vertrek naar LA (morro bay - santa barbara - volgens de tijd nog effen aan een strand liggen eventueel venice beach of santa monica of malibu)
15/ om 17.55u stijgt vliegtuig op, dus om 15u auto afzetten (Avis) en naar luchthaven. Ons hotel ligt aan de metro halte Mariposa ik zou in de voormiddag en middag graag nog Down town bezoeken. Zou er heen gaan met metro (52min rijden).(

Zo dat is het zo wat.
! dit zijn dingen die al geboekt zijn.
Alle hotels zijn ook al geboekt (zonder annulatie).
? zijn dingen die ik me af vraag
Ben eens benieuwd naar jullie bedenkingen en tips....
ik zit klaar om alles te lezen.
Alvast bedankt!!
Groeten Robreflo; en Amerika, nog 32 keer slapen en we komen er aan!!!!