Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar beste tanken
Waar beste tanken
Het viel ons op dat de prijzen tussen de benzinepompen erg verschillend is.
Soms is de pomp bij binnenkomst van een dorp/stad weer goedkoper als in 2 pompen verder, en dan is het weer andersom.
En is het tanken bij de interstates (afrit) goedkoper, of kan je beter iets verder doorrijden het dorp in?
Soms is de pomp bij binnenkomst van een dorp/stad weer goedkoper als in 2 pompen verder, en dan is het weer andersom.
En is het tanken bij de interstates (afrit) goedkoper, of kan je beter iets verder doorrijden het dorp in?
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Waar beste tanken
Thanks!
prijzen verschillen behoorlijk.
Jammer dat de app alleen in de US App Store beschikbaar is (iPhone).
Iemand nog een tip voor een app die je in de EU store kan downloaden?
Zou helemaal mooi zijn als je de prijzen offline kan bekijken, en kan updaten wanneer je weer internet hebt.
prijzen verschillen behoorlijk.
Jammer dat de app alleen in de US App Store beschikbaar is (iPhone).
Iemand nog een tip voor een app die je in de EU store kan downloaden?
Zou helemaal mooi zijn als je de prijzen offline kan bekijken, en kan updaten wanneer je weer internet hebt.
Ga je gewoon toch even naar de website op je telefoon? Net zo makkelijk niet waar?
-
Gast
Gasbuddy kun je ook gewoon via de website gebruiken, daar heb je geen app voor nodig 
Nee, niet waarBig_Mo schreef:Ga je gewoon toch even naar de website op je telefoon? Net zo makkelijk niet waar?
Aangezien ik meestal geen internet heb (natuurcampings) is de kans ook klein dat ik onderweg even de site kan gaan bekijken.
Het zou dus erg handig zijn als er een app is waar je ook offline de prijzen kan inlezen (prijzen sinds laatste update).
Hier zie ik de benzine prijzen soms meerdere keren per dag veranderen. Dus je app die offline de data opslaat is redelijk absolute op dat moment. Jerry cans mee nemen en vullen

sorry hoor, maar op de site van Gasbuddy staat ook gewoon hoe oud de data is. (vaak ook een dag oud).
Een benzinepomp die op moment X de goedkoopste in de regio is zal een dag later niet de duurste van de regio zijn.
Dus het lijkt mij een normale geldige vraag of er een app is waar je offline de data in kan bekijken.
In de app store zie ik verschillende benzineprijs apps. het kan toch zijn dat er iemand op dit forum is die daar ook gebruik van maakt..
Een benzinepomp die op moment X de goedkoopste in de regio is zal een dag later niet de duurste van de regio zijn.
Dus het lijkt mij een normale geldige vraag of er een app is waar je offline de data in kan bekijken.
In de app store zie ik verschillende benzineprijs apps. het kan toch zijn dat er iemand op dit forum is die daar ook gebruik van maakt..
Beste Traveller:
Mis ik iets in jouw voorgaande statement?
Wellicht anders een screenshot van je laatste keer maken dat je online bent zo heb je toch nog iets als reference punt. Persoonlijk denk ik dat het grotendeels gasbuddy gebruikt.
Mis ik iets in jouw voorgaande statement?
Als jij x aantal dagen off the grid bent heb je redelijk oude informatie of zie ik dat verkeerd? Wat ik met "hier" bedoelde was bij het tank station bij mij om de hoek. Zelfs op Gasbuddy zie ik het wel eens vaker dan 1 keer veranderen. Dit is alles wat ik er mee probeer te zeggen. Vragen staat altijd vrij, zo ook antwoorden.traveller schreef:Aangezien ik meestal geen internet heb (natuurcampings) is de kans ook klein dat ik onderweg even de site kan gaan bekijken.
Het zou dus erg handig zijn als er een app is waar je ook offline de prijzen kan inlezen (prijzen sinds laatste update).
Wellicht anders een screenshot van je laatste keer maken dat je online bent zo heb je toch nog iets als reference punt. Persoonlijk denk ik dat het grotendeels gasbuddy gebruikt.
Ik zie er wel degelijk een voordeel van in om offline de data te bekijken.
Een benzinepomp hier in de buurt heeft ook wisselende prijzen, maar is wel altijd de goedkoopste.
Het gaat me niet om de actuele prijzen, maar om te zien welke goedkoper zijn.
Daarnaast zie ik ook wel degelijk het voordeel van een app in. De site van Gasbuddy is superhandig op een PC/Laptop. maar op iphone is dat toch wat lastiger (door alle reclame banners blijft er weinig werkbare ruimte over op de site). Met mijn glasvezel connectie is de site al langzaam, en met de langzame wifi's onderweg zal de site helemaal niet te doen zijn lijkt me.
Misschien probeer ik wel een US apple id aan te maken, en download ik dan de app.
Een benzinepomp hier in de buurt heeft ook wisselende prijzen, maar is wel altijd de goedkoopste.
Het gaat me niet om de actuele prijzen, maar om te zien welke goedkoper zijn.
Daarnaast zie ik ook wel degelijk het voordeel van een app in. De site van Gasbuddy is superhandig op een PC/Laptop. maar op iphone is dat toch wat lastiger (door alle reclame banners blijft er weinig werkbare ruimte over op de site). Met mijn glasvezel connectie is de site al langzaam, en met de langzame wifi's onderweg zal de site helemaal niet te doen zijn lijkt me.
Misschien probeer ik wel een US apple id aan te maken, en download ik dan de app.
Laatst gewijzigd door Hinko op 16 jun 2016, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Daar doel ik op, als je nou gewoon een screenshot even maakt van wanneer je wegrijd vanaf je laatste wifi bestemming lijkt me net zo makkelijk? Denk dat de Wi-Fi van locale dingen best snel is of zelfs snel genoeg is om even snel je info op gas buddy te vinden...... Alas, iedereen doet zijn dingen anders succes met een fittende oplossing te vinden voor jou probleem.
Overigens lees dit even: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691 Je hoeft voorgaande berichten niet te "quote".
Overigens lees dit even: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691 Je hoeft voorgaande berichten niet te "quote".
Laatst gewijzigd door Big_Mo op 16 jun 2016, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor de tip, ga ik doen 
Met de VPN kan je het mogelijk omzeilen en op die manier alsnog de app op je telefoon krijgen. Ik heb geen ervaring met Iphones dus geen idee, maar op Android kan je soms de APKs offline vinden.
-
SjefkeNL
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Je kunt gewoon een account maken in de Amerikaanse App store
http://www.iculture.nl/tips/amerikaans- ... -aanmaken/
Hier staat nog wat informatie, Je hebt volgens mij wel een ander email adres nodig (alleen om te registeren, en evt facturen)
Je maakt eigenlijk gewoon een nieuw Apple ID maar dan Amerikaanse..
Ik heb ook 2 accounts, 1 Nederlandse app store en 1 Amerikaanse..
Wisselen gaat ook Makkelijk, je logt gewoon uit en logt in met het ander email adres en hij gaat springt automatisch over naar de andere
http://www.iculture.nl/tips/amerikaans- ... -aanmaken/
Hier staat nog wat informatie, Je hebt volgens mij wel een ander email adres nodig (alleen om te registeren, en evt facturen)
Je maakt eigenlijk gewoon een nieuw Apple ID maar dan Amerikaanse..
Ik heb ook 2 accounts, 1 Nederlandse app store en 1 Amerikaanse..
Wisselen gaat ook Makkelijk, je logt gewoon uit en logt in met het ander email adres en hij gaat springt automatisch over naar de andere
(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik gebruik de app en website ook. Maar ga echt niet tijdens mijn vakantie elke dag op zoek naar de laatste prijzen.
Ik ga ervan uit de de goedkoopste pomp van vandaag ook volgende week (en maand) bij de goedkoopste in de regio zal behoren. Dus ik sla vooraf een aantal pompen als POI op. En op de laatste vakantiedag (:sadcry:) neem ik de goedkoopste pomp op in de route (<10km van car rental return).
Ik ga ervan uit de de goedkoopste pomp van vandaag ook volgende week (en maand) bij de goedkoopste in de regio zal behoren. Dus ik sla vooraf een aantal pompen als POI op. En op de laatste vakantiedag (:sadcry:) neem ik de goedkoopste pomp op in de route (<10km van car rental return).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Nou, dat is zeker niet onmogelijk. Hier bij ons in de buurt zijn 2 Kroger supermarkten, en 1 van die 2 is meestal de goedkoopste plek om te tanken voor ons. Maar welke dat is, varieert. Wekenlang was Kroger B de goedkoopste in de omgeving, maar daar zijn opeens de prijzen flink gestegen, waardoor deze nu zo'n beetje de duurste is. Nu is dus Kroger B de goedkoopste. En zo hebben ze een paar maanden geleden ook al eens gewisseld.traveller schreef: Een benzinepomp die op moment X de goedkoopste in de regio is zal een dag later niet de duurste van de regio zijn.
Overigens vind ik de gasbuddy site op mijn mobiel ook niet handig, maar als je een tablet of laptop bij je hebt kun je daar toch 's ochtends even op kijken? Tegenwoordig is er toch op veel plekken internet, en als je echt in the middle of nowhere zit is er ook weinig keus met tanken en is het toch duur.
Terug in Texas!
-
Sunsina
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Een Amerikaans account voor de iPhone is inderdaad zo gemaakt, maar een ander e-mailadres daarvoor is handig. Ik had sowieso al een nieuw g-mailadres aangemaakt voor de vakantie. Leek me wel handig om daar alles op binnen te laten komen, zodat het gescheiden blijft van de dagelijkse zaken. En daarmee dus ook het Amerikaanse account aangemaakt. Het wisselt echt gemakkelijk, geen problemen.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Just my two cents, maar ik vind dit allemaal nodeloos ingewikkeld klinken. Tot hoever wil je gaan om wat centen te besparen? Ja, de prijzen variëren redelijk per plaats, staat, station. Dat weet je, dus let je op. Als wij benzine nodig hebben tijdens het rijden, rijden we meestal de eerstvolgende afslag in. Daar vind je altijd binnen een straal van een paar honderd meter meerdere stations. Is de prijs 'goed' (vergelijkbaar met wat we eerder tegenkwamen) dan tanken we. Is het ineens wat duurder, dan kijken we even rond wat we nog meer tegenkomen of we rijden naar de volgende afslag. Meer tijd zou ík er niet aan willen besteden.
Tijdens onze laatste reis in de Deep South (ruime 2 weken en in die tijd behoorlijk wat km's afgelegd) waren we in totaal rond de €150 kwijt aan benzine. Dat had wellicht ook €140 kunnen zijn. Nou.... Als je daarvoor een App moet gaan downloaden en elke dag uitzoeken wat het goedkoopste is, dan ben ik daar tijdens m'n vakantie liever niet mee bezig
Tijdens onze laatste reis in de Deep South (ruime 2 weken en in die tijd behoorlijk wat km's afgelegd) waren we in totaal rond de €150 kwijt aan benzine. Dat had wellicht ook €140 kunnen zijn. Nou.... Als je daarvoor een App moet gaan downloaden en elke dag uitzoeken wat het goedkoopste is, dan ben ik daar tijdens m'n vakantie liever niet mee bezig
@RiverCola,
We gaan met een grote C30 camper.
Vorig jaar waren we met een C22 camper, en in totaal hebben we ongeveer 1250 $ aan benzine nodig gehad.
Toen stond ik er niet bij stil, en hebben we regelmatig op afgelegen plekken getankt. Maar een tank volgooien met 3$ per gallon, of 2$ per gallon kan wel 50$ schelen per tankbeurt.
Als we met een auto zouden gaan had ik me er ook niet druk om gemaakt. Maar dit is makkelijk besparen lijkt me, en ik vind daar niks verkeerds aan.
We gaan met een grote C30 camper.
Vorig jaar waren we met een C22 camper, en in totaal hebben we ongeveer 1250 $ aan benzine nodig gehad.
Toen stond ik er niet bij stil, en hebben we regelmatig op afgelegen plekken getankt. Maar een tank volgooien met 3$ per gallon, of 2$ per gallon kan wel 50$ schelen per tankbeurt.
Als we met een auto zouden gaan had ik me er ook niet druk om gemaakt. Maar dit is makkelijk besparen lijkt me, en ik vind daar niks verkeerds aan.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Okey, dat zijn andere bedragen inderdaad
Shocking groot verschil met de kosten tov een auto zeg! Daar kun je nog een paar leuke hotelletjes van boeken. (Nee, je hoeft je niet te verantwoorden waarom je kiest voor een camperreis. Dat is een ander soort reis, dus ik begrijp het!)
Shocking groot verschil met de kosten tov een auto zeg! Daar kun je nog een paar leuke hotelletjes van boeken. (Nee, je hoeft je niet te verantwoorden waarom je kiest voor een camperreis. Dat is een ander soort reis, dus ik begrijp het!)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht