Zojuist aangekomen in Houston. Aangekomen bij de rental car center naar de balie gelopen van National.
Men had mogelijk een Escalade klaar staan

(had een full size gehuurd). Na lang wachten bleek deze er toch niet te zijn

. Direct 2e bestuurder werd erbij gezet nadat ik zei dat ik EC member ben. Maar nadat ik met mijn stomme kop alles had ondertekend, lopen we naar de auto's toe en iets zei mij dat er iets niet klopte

. Ik kijk op het contract en ja hoor gewoon een upgrade aangesmeerd van 45 dollar per dag!! Boos terug gelopen dat ik gewoon een Chevrolet Tahoe wilde. Dit kon worden geregeld maar de 2e bestuurder moest ik wel betalen want ik had via Expedia geboekt en niet rechtstreeks bij National! Wederom uit mijn slof geschoten

. Maar men bleef erbij dat ik daarvoor moest betalen. Gezegd dat dit de laatste keer is dat ik bij National ooit nog kom maar ook dat maakte geen reet uit voor ze.
Eenmaal aangekomen in de garage was er amper keuze...eigenlijk gewoon niet. Stond een Suburban en Expedition maar geen sleutels erin. Bij navraag bleken deze te zijn gereserveerd voor iemand anders

. Verder geen enkele keuze meer in de gehele garage. Nogmaals boos terug gelopen naar de balie en na eindelijk luisteren werd de Expedition toch voor gereden. Al met al heb ik het voordeel er niet echt meer uit met de 2e bestuurder erbij, scheelt nu nog maar ruim 200 euro. Tevens maar hopen dat ze het eerdere bedrag voor die upgrade zsm terugboeken op mij CC maar ik zie de bui alweer hangen dat ik hier ook achteraan kan tijdens mijn vakantie

.
Voor mij nooit meer National, ik hou het voortaan bij Alamo, voorgaande 4x altijd goed gegaan.