Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Error fare Alamo/National? Editie 2016 (niet meer beschikbaar)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Edzo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Error fare Alamo/National? Editie 2016 (niet meer beschikbaar)

Bericht door Edzo »

Goedenavond,

Ik ben via een tip op FB op jullie mooie forum terecht gekomen.
Zal me even kort voorstellen:
Ik ben Edwin en verknocht aan de USA.
Inmiddels 10 roadtrips gemaakt, in totaal zo'n 35.000 miles door 32 staten.
Het noordoosten moet ik nog doen, maar the south west blijft maar aan me trekken 8)

Viel hier gelijk met mn neus in de boter met de error fare :clap:
Heb gelijk voor 207 eurootjes 3 weken een cabrio in Vegas in september, net prijsje dacht ik zo.
Geboekt via Expedia bij National.
Aangezien ik overal tegenstrijdige berichten lees, een vraag aan de experts hier:
Heeft het zin voor deze boeking nu nog Emerald Club member te worden, kan ik dan alsnog de counter skippen?
Zou wel lekker zijn....
Marco en Cindy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marco en Cindy »

Gewoon EC lid worden. Als je de auto gaat ophalen meteen door naar de garage, auto uitzoeken uit de emerald Aisle en uitchecken met EC card, creditcard, rijbewijzen en huurovereenkomst.

Het enige wat je wellicht achteraf moet regelen is het bijschrijven van de huurcredits.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Edzo
Amerika-newbie

Bericht door Edzo »

Oke thanx, ga ik het zo doen.
Die huurcredits zijn van later zorg...
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Ik ga mijzelf ook even inschrijven, want ik heb ook geboekt via Expedia bij National. :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Josje99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Josje99 »

Ik ben ook lid geworden van de Emerald Club maar vooral in eerste plaats voor de gratis 2e bestuurder.
Wij hebben een fulls size SUV geboekt en ik heb begrepen dat er niet veel SUV's in de emerald aisle staan.
Dus ben bang dat wij gewoon in de rij moeten staan.....
Of kunnen wij ook gewoon een full size in de garage uitzoeken?
Marco en Cindy
Amerikafan

Ja hoor, je kunt een kijkje nemen bij de emerald aisle. Mocht daar niets tussen staan dan kun je alsnog een fullsize SUV uitkiezen. Daar heb je tenslotte ook voor betaald.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb met het harryh tarief een Standard SUV geboekt, ik kijk eerst in de EC/EA aisle en anders neem ik een Standard SUV mee.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Stan.Gobien schreef:Ik heb met het harryh tarief een Standard SUV geboekt, ik kijk eerst in de EC/EA aisle en anders neem ik een Standard SUV mee.
:thumbup:
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Zo ga ik het ook doen in Denver.
Ja kunt overigens, als je rechtstreeks heb geboekt bij National, de type van de auto gewoon nog wijzigen. Het goedkopere tarief blijf je gewoon behouden. Natuurlijk betaal je wel het verschil tussen bv standaard suv of full size suv. Maar dus wel voor de prijzen die toen golden.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

vandaag stond het geld van Hertz terug op mijn creditcard (minus 45 euro cancellation fee). heeft dus een kleine week geduurd.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Afgelopen donderdag probleemloos een Dodge Challenger voor Harrytarief uit de Executive meegepakt. Helaas geen cabrio's. In de zomer moet je specifiek die categorie gereserveerd hebben op SFO volgens de dame en heer ter plekke.
Afbeelding
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

:thumbup:
Binsbergen
Amerika-ontdekker

Bericht door Binsbergen »

Zojuist aangekomen in Houston. Aangekomen bij de rental car center naar de balie gelopen van National.

Men had mogelijk een Escalade klaar staan :clap: (had een full size gehuurd). Na lang wachten bleek deze er toch niet te zijn :cry: . Direct 2e bestuurder werd erbij gezet nadat ik zei dat ik EC member ben. Maar nadat ik met mijn stomme kop alles had ondertekend, lopen we naar de auto's toe en iets zei mij dat er iets niet klopte :? . Ik kijk op het contract en ja hoor gewoon een upgrade aangesmeerd van 45 dollar per dag!! Boos terug gelopen dat ik gewoon een Chevrolet Tahoe wilde. Dit kon worden geregeld maar de 2e bestuurder moest ik wel betalen want ik had via Expedia geboekt en niet rechtstreeks bij National! Wederom uit mijn slof geschoten :evil: . Maar men bleef erbij dat ik daarvoor moest betalen. Gezegd dat dit de laatste keer is dat ik bij National ooit nog kom maar ook dat maakte geen reet uit voor ze.

Eenmaal aangekomen in de garage was er amper keuze...eigenlijk gewoon niet. Stond een Suburban en Expedition maar geen sleutels erin. Bij navraag bleken deze te zijn gereserveerd voor iemand anders :blink: . Verder geen enkele keuze meer in de gehele garage. Nogmaals boos terug gelopen naar de balie en na eindelijk luisteren werd de Expedition toch voor gereden. Al met al heb ik het voordeel er niet echt meer uit met de 2e bestuurder erbij, scheelt nu nog maar ruim 200 euro. Tevens maar hopen dat ze het eerdere bedrag voor die upgrade zsm terugboeken op mij CC maar ik zie de bui alweer hangen dat ik hier ook achteraan kan tijdens mijn vakantie :| .

Voor mij nooit meer National, ik hou het voortaan bij Alamo, voorgaande 4x altijd goed gegaan.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Ik dacht dat dit niet meer aan de orde was??
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Wat precies?
Marco en Cindy
Amerikafan

Binsbergen schreef:Zojuist aangekomen in Houston. Aangekomen bij de rental car center naar de balie gelopen van National.

Men had mogelijk een Escalade klaar staan :clap: (had een full size gehuurd). Na lang wachten bleek deze er toch niet te zijn :cry: . Direct 2e bestuurder werd erbij gezet nadat ik zei dat ik EC member ben.
Mag ik vragen waarom je niet meteen de garage in bent gelopen maar langs de balie bent gegaan? Ik heb begrepen dat je met je EC card meteen de garage in kunt? En dan vervolgens bij de checkout de tweede bestuurder bij laten schrijven met je EC card.
Binsbergen
Amerika-ontdekker

Bericht door Binsbergen »

Ik wilde er zeker van zijn dat de 2e bestuurder er gratis bij zat via boeking bij Expedia. Had nog geen EC card binnen. Tevens was ik sowieso aan de counter geraakt want ze hadden in eerste instantie helemaal geen full size staan die ik zo kon meenemen. De sleutels van de 3 auto's die er waren zaten er niet in. En diegene in de garage vertelde mij doodleuk dat die voor andere waren.

Na mijn vakantie ga ik er wel werk van maken. Op het contract staat dat er is geboekt via Expedia waarbij mijn EC member nummer doodleuk op staat zie ik! En bij de counter standvastig blijven dat deze privilege dan niet opgaat.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

M Kactus schreef:Wat precies?
deze error...
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Nee, het tarief is ook niet meer beschikbaar. Maar de mensen die hun auto ermee geboekt hebben, gaan die nu stilletjesaan ophalen, en brengen daarvan verslag uit hier. Om te laten weten of er daar iets van wordt gemaakt, wat dus duidelijk niet het geval blijkt.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Binsbergen schreef: Na mijn vakantie ga ik er wel werk van maken. Op het contract staat dat er is geboekt via Expedia waarbij mijn EC member nummer doodleuk op staat zie ik! En bij de counter standvastig blijven dat deze privilege dan niet opgaat.
Als jij na je vakantie een emailtje stuurt met facts en figures naar de klantenservice van Emerald Club of naar care@nationalcar,com komt dat allemaal wel goed. Natuurlijk wil iemand aan de balie niemand zo maar laten gaan zonder een paar centen te verdienen. Aan de andere kant is het ook zo dat het baliepersoneel niet op de hoogte is van de do's en don'ts van de Emerald Club.
Want dat onderwerp hoeven ze niet te beheersen en ze worden er ook niet iedere dag / week / maand mee geconfronteerd.
Fijne vakantie !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer