Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis uutje: 4 weken zomer 2016
Re: Reis uutje: 4 weken zomer 2016
vraagje mbt overstappen/inchecken:
stel ik vertrek om 06:05 vanuit Dusseldorf en vlieg naar Frankfurt waar ik na 3 uur overstaptijd verder vlieg naar Los Angeles.
Moet ik dan ook 3 uur van te voren in Dusseldorf zijn om in te checken of kan dat korter van te voren omdat het eerst een binnenlandse vlucht betreft ?
De koffers worden dan toch ook automatisch doorgestuurd van de 1e vlucht naar de 2e vlucht ?
stel ik vertrek om 06:05 vanuit Dusseldorf en vlieg naar Frankfurt waar ik na 3 uur overstaptijd verder vlieg naar Los Angeles.
Moet ik dan ook 3 uur van te voren in Dusseldorf zijn om in te checken of kan dat korter van te voren omdat het eerst een binnenlandse vlucht betreft ?
De koffers worden dan toch ook automatisch doorgestuurd van de 1e vlucht naar de 2e vlucht ?
-
Elianne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hallo,
Uit onze ervaring van afgelopen mei : in Springdale geslapen in de Cliffrose Lodge & Gardens. Op loopafstand van Zion Canyon Visitor Center, waar een shuttle stop is. Prima kamer, lekker zwembad, mooie tuinen. Wij hadden 3 overnachtingen, de auto heeft de hele tijd op de parkeerplaats gestaan, niet één keer gebruikt.
In Santa Barbara sliepen we in het La Quinta Inn & Suites, gelegen aan State Street met veel winkels en restaurantjes. Nog redelijk betaalbaar, ook hier prima kamer met terrasje.
Veel succes verder met plannen, groetjes
Elianne
Uit onze ervaring van afgelopen mei : in Springdale geslapen in de Cliffrose Lodge & Gardens. Op loopafstand van Zion Canyon Visitor Center, waar een shuttle stop is. Prima kamer, lekker zwembad, mooie tuinen. Wij hadden 3 overnachtingen, de auto heeft de hele tijd op de parkeerplaats gestaan, niet één keer gebruikt.
In Santa Barbara sliepen we in het La Quinta Inn & Suites, gelegen aan State Street met veel winkels en restaurantjes. Nog redelijk betaalbaar, ook hier prima kamer met terrasje.
Veel succes verder met plannen, groetjes
Elianne
Hoi,
Wij hebben exact dezelfde vluchten geboekt, zij het op andere data (21 juli - 9 augustus). Ik ben er erg blij mee, en de tijden vind ik heel goed
Wij hebben exact dezelfde vluchten geboekt, zij het op andere data (21 juli - 9 augustus). Ik ben er erg blij mee, en de tijden vind ik heel goed
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Ik hou sinds oktober vorig jaar elke maand bij wat de prijs van een ticket is AMS-LAS en heb nog geen ticket gezien (afgezien van superlange reistijden) die onder de 1000 euro lagen. Vertrek eind juli, retour begin augustus. Alleen bij Expedia, in combinatie met een hotelkamer voor de 1e nacht zit ik op ff ruim 950 euro.
Dus als je tickets kunt vinden voor ± 800 euro pp dan zou ik niet twijfelen...
Dus als je tickets kunt vinden voor ± 800 euro pp dan zou ik niet twijfelen...
Raymond
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
hallo allemaal,
even snel een update.
We hebben de knoop doorgehakt. De tickets zijn geboekt ! Volgend jaar gaan we met z'n 4-tjes 27 dagen naar de USA
Ik zal dit weekend even een uitgebreider verslagje posten met onze route etc..
Twan
even snel een update.
We hebben de knoop doorgehakt. De tickets zijn geboekt ! Volgend jaar gaan we met z'n 4-tjes 27 dagen naar de USA
Ik zal dit weekend even een uitgebreider verslagje posten met onze route etc..
Twan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tickets zijn geboekt en we zijn inmiddels druk bezig met hotels/motels zoeken. Dit wordt ons reisschema:
01) NL - Dusseldorf - Frankfurt - Los Angeles
02) Los Angeles
03) Los Angeles
04) Los Angeles
05) Kingman (Best Western Plus A Wayfarer's Inn and Suites)
06) Grand Canyon Village (Yavapai Lodge)
07) Monument Valley - Mexican Hat (San Juan Inn (Yurt))
08) Lake Powell - Page (Quality Inn at Lake Powell)
09) Lake Powell - Page (Quality Inn at Lake Powell)
10) Bryce Canyon - Bryce (Best Western Plus Ruby's Inn)
11) Zion - Springdale (Quality Inn at Zion Park)
12) Zion - Springdale (Quality Inn at Zion Park)
13) Las Vegas
14) Las Vegas
15) Death Valley (The Ranch At Furnace Creek)
16) Mammoth Lakes (Mammoth Creek Inn)
17) Yosemite - Yosemite Valley (Yosemite Lodge At The Falls)
18) Yosemite - El Portal (Yosemite View Lodge)
19) Yosemite - El Portal (Yosemite View Lodge)
20) San Francisco
21) San Francisco
22) San Francisco
23) Monterey
24) Pismo beach
25) Santa Barbara
26) Los Angeles
27) Los Angeles - Frankfurt - Dusseldorf - NL
Voor een aantal plaatsen hebben we dus al overnachtingen gereserveerd. de overige zullen heel binnenkort wel ingevuld gaan worden.
Auto moet ook nog uitgezocht worden.
02) Los Angeles
03) Los Angeles
04) Los Angeles
06) Grand Canyon Village (Yavapai Lodge)
13) Las Vegas
14) Las Vegas
20) San Francisco
21) San Francisco
22) San Francisco
23) Monterey
24) Pismo beach
25) Santa Barbara
26) Los Angeles
Voor een aantal plaatsen hebben we dus al overnachtingen gereserveerd. de overige zullen heel binnenkort wel ingevuld gaan worden.
Auto moet ook nog uitgezocht worden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je voor de GC bewust voor de Yavapai Lodge gekozen? Het zijn prima kamers, mar ik vind de ligging toch wat minder. Je zit er niet zo handig ten opzichte van de Village en voor de busroute. Wij zaten er in 2013 omdat er niets anders vrij was toen, maar ik neem aan dat er nu nog wel iets via www.grandcanyonlodges.com te vinden is.
Marianne
Marianne
-
Gast
Drie uur lijkt me inderdaad wel erg veel voor een binnenlandse vlucht, maar ik zou het gewoon aan de luchtvaartmaatschappij vragen.Uutje schreef:vraagje mbt overstappen/inchecken:
Maswik Lodge is ook nog vrij (noord kamer even duur, zuid kamer de helft goedkoper). Zit er veel verschil tussen die lodges ?
Kan ik vanuit Yavapai niet met de auto naar de bus of het centrum of kun je daar niet parkeren ? Waar heb ik de bus allemaal voor nodig ? Voor de (korte) wandeltochten. We zijn maar 2 x een halve dag in GC Village.
Kan ik vanuit Yavapai niet met de auto naar de bus of het centrum of kun je daar niet parkeren ? Waar heb ik de bus allemaal voor nodig ? Voor de (korte) wandeltochten. We zijn maar 2 x een halve dag in GC Village.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb in 2011 in een goedkope kamer gezeten in de Maswik Lodge. Dat is vrij basic, maar je overnacht er alleen maar. En je hebt wel een eigen badkamer. Het is vrij lastig parkeren overal, behalve bij het visitor center en de Market Plaza, dus als je met de shuttlebus naar bijvoorbeeld Hermits Rest wilt of als je een deel van de Bright Angel trail wilt lopen is het wel gemakkelijker om in de Maswik Lodge te zitten. Je loopt in 5 minuten naar de rim, en naar de eetgelegenheden daar. Je hebt daar meer keus dan bij de Yavapai Lodge.
Je kunt hier de ligging van de lodges etc zien.
Marianne
Je kunt hier de ligging van de lodges etc zien.
Marianne
- Rudgermaas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben in 2014 in Bright Angel Lodge een overnachting gehad. Basic maar prima kamers. En dicht bij de rim!
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Weer een paar hotels geboekt en Grand Canyon gewijzigd naar Maswik Lodge (thnx voor de nuttige tips !)
We zoeken nu alleen nog:
Los Angeles (omgeving Hollywood 4 nachten)
door ons gevonden opties - wat vinden jullie ?
Hollywood City Inn
Comfort Inn Near Hollywood Walk Of Fame
Hollywood Celebrity Hotel
Monterey (1 nacht)
door ons gevonden opties (blijkbaar nog niet te boeken voor augustus 2016) - wat vinden jullie ?
Mariposa Inn & Suites
Best Western Plus Victorian Inn
Best Western Plus Monterrey Inn
Las Vegas (2 nachten)
genoeg opties. Gaan we deze week eens rustig naar kijken
Los Angeles (laatste nacht, in de buurt van vliegveld - tips ?)
02) Los Angeles
03) Los Angeles
04) Los Angeles
06) Grand Canyon Village (Maswik Lodge)
13) Las Vegas
14) Las Vegas
20) San Francisco - Seaside Inn
21) San Francisco - Seaside Inn
22) San Francisco - Seaside Inn
23) Monterey -
24) Pismo beach - Best Western Plus Shore Cliff Lodge
25) Santa Barbara - Quality Inn
26) Los Angeles
We zoeken nu alleen nog:
Los Angeles (omgeving Hollywood 4 nachten)
door ons gevonden opties - wat vinden jullie ?
Hollywood City Inn
Comfort Inn Near Hollywood Walk Of Fame
Hollywood Celebrity Hotel
Monterey (1 nacht)
door ons gevonden opties (blijkbaar nog niet te boeken voor augustus 2016) - wat vinden jullie ?
Mariposa Inn & Suites
Best Western Plus Victorian Inn
Best Western Plus Monterrey Inn
Las Vegas (2 nachten)
genoeg opties. Gaan we deze week eens rustig naar kijken
Los Angeles (laatste nacht, in de buurt van vliegveld - tips ?)
02) Los Angeles
03) Los Angeles
04) Los Angeles
06) Grand Canyon Village (Maswik Lodge)
13) Las Vegas
14) Las Vegas
20) San Francisco - Seaside Inn
21) San Francisco - Seaside Inn
22) San Francisco - Seaside Inn
23) Monterey -
24) Pismo beach - Best Western Plus Shore Cliff Lodge
25) Santa Barbara - Quality Inn
26) Los Angeles
Hollywood city inn is wel een fijn hotel. Fijne, nette kamers. Het zijn wel 2 losse gebouwen langs elkaar. Wij hebben in het grootse gebouw geslapen.
Wel met genoeg parkeergelegenheid.
Ontbijt is niet veel.
Dichtbij de walk of Fame.
Genoeg eet tentjes in de buurt. Vooral het thaise restaurant Jitlada is heerlijk!
Alleen er liggen wel hier en daar wat zwervers als je het hotel uitloopt. maar volgens mij is dat heel normaal in LA.
Zag dat je ook in San Francisco, Sea Side inn hebt gekozen. Ligt wel niet mega centraal. Vond het een fijn Motel. De kamers zijn wel wat aan de krappe kant voor 4 personen. maar wel nette kamers. Het parkeren is ook wel aan de krappe kant, weinig plaatsen. Het ontbijt is niet veel.
Anders kijk eens bij Coventry Inn San Francisco.
Wel met genoeg parkeergelegenheid.
Ontbijt is niet veel.
Dichtbij de walk of Fame.
Genoeg eet tentjes in de buurt. Vooral het thaise restaurant Jitlada is heerlijk!
Alleen er liggen wel hier en daar wat zwervers als je het hotel uitloopt. maar volgens mij is dat heel normaal in LA.
Zag dat je ook in San Francisco, Sea Side inn hebt gekozen. Ligt wel niet mega centraal. Vond het een fijn Motel. De kamers zijn wel wat aan de krappe kant voor 4 personen. maar wel nette kamers. Het parkeren is ook wel aan de krappe kant, weinig plaatsen. Het ontbijt is niet veel.
Anders kijk eens bij Coventry Inn San Francisco.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ow dat is dan veranderd sinds dat wij er in 2012 waren, toen was het nog 1 gebouw. Itt San Francisco toen geen zwervers gezien (bij het hotel dan).Hollywood city inn is wel een fijn hotel. Fijne, nette kamers. Het zijn wel 2 losse gebouwen langs elkaar. Wij hebben in het grootse gebouw geslapen.
Je zit ook heel dicht bij Griffith Park/Observatory en je kan vanuit daar evt de metro naar Hollywood walk of fame, downtown en universal nemen. Voor de rest heb je wel de auto nodig.
In de buurt van het vliegveld liggen veel hotels, dat maakt elkaar allemaal niet zo heel veel en je hebt er amper tot geen last van de toch vele vliegtuigen die landen. Je zou evt (ik weet niet hoelaat je vertrekt) ook bv bij Marina del Rey kunnen kijken.
Furnace Creek is een prima hotel. Wij vonden dat 1 van de beste kamers en hadden iig geen last va de airco die je daar echt nodig hebt. Ik zou wel proberen te zorgen dat je niet het laatste gebouw voor de stallen hebt. Als je een zaklamp en blacklight hebt is het misschien leuk om 's avonds wat over de golfbaan te lopen op zoek naar schorpioenen (die geven licht af als je er met blacklight op schijnt), wel hoge schoenen aandoen, want er zitten volgens de parkranger die met ons meeliep soms ook slangen. Let wel op dat het eten daar prijzig is en je misschien beter vanuit Vegas zelf avondeten mee kunt nemen. vanaf 10:33 voor een kleine impressie
Hallo,
nog 5 weken en dan is het zover. Dan vliegen we met z'n 4-tjes de plas over voor onze rondreis.
We hebben in de tussentijd veel geregeld & gelezen en nog wat open eindjes. Hopelijk kunnen jullie onze vragen beantwoorden en/of hebben jullie nog aanvullende tips.
Dit wordt ons reisschema met per dag ongeveer/globaal bedacht wat te doen. Sommige dingen hebben we al gereserveerd/tickets. De rest staat open...
Waar ik vooral benieuwd naar ben zijn de routes tussen de verschillende plaatsen. Zijn er bepaalde must-see zaken waar we onderweg in de buurt komen die absoluut de moeite waard zijn (dat maakt het reizen van a naar b natuurlijk ook weer leuker)
Ook heb ik nog niet helemaal van te voren uitgezocht welke wandeling in welk park een goede optie is. Er zijn er zo veel en ik heb geen idee hoe makkelijk je in de parken wandelt ivm temperatuur/omstandigheden etc..
19-7 NL - Los Angeles (verblijf Hollywood Castle Hotel)
20-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Hollywood highlights, shoppen
21-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Universal Studios (tickets misschien van te voren al kopen?)
22-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Santa Monica, downtown LA
23-7 Kingman (Best Western Plus A Wayfarer's Inn and Suites) - rijden via stukken van Rt66 (Calico, Oatman)
24-7 Grand Canyon Village (Maswik Lodge) - rijden via Hackberry, Seligman - misschien rondvlucht Grand Canyon of anders kleine wandeling
25-7 Mexican Hat (San Juan Inn - Yurt) - Valley Drive drive zelf doen of een tour reserveren ?
26-7 Page (Quality Inn at Lake Powell) - Horseshoebend, Lake Powell
27-7 Page (Quality Inn at Lake Powell) - Excursies naar Lower (9am) en Upper (12am) Antelope canyon al gereserveerd
28-7 Bryce (Best Western Plus Ruby's Inn) - wandeling/sightseeing in Bryce Canyon
29-7 Springdale (Quality Inn at Zion Park) - wandeling/sightseeing in Zion Park
30-7 Springdale (Quality Inn at Zion Park) - wandeling/sightseeing in Zion Park
31-7 Las Vegas (Excalibur) - eerst naar Hoover Dam en dan pas LV inrijden, Fremont Street, strip, shows, shopping, etc...
1-8 Las Vegas (Excalibur) - heb al tickets voor avondshow Cirque du Soleil
2-8 Death Valley (Furnace Creek Ranch) -
3-8 Mammoth Lakes (Mammoth Creek Inn) - rijden via Bodie ? - Gondola, Hot Creek Geologic Site
4-8 Yosemite Valley (Yosemite Valley Lodge) - rijden via Tioga pass - wandeling/sightseeing Yosemite
5-8 El Portal (Yosemite View Lodge) - wandeling/sightseeing Yosemite
6-8 El Portal (Yosemite View Lodge) - wandeling/sightseeing Yosemite
7-8 San Francisco (Seaside Inn) - city highlights
8-8 San Francisco (Seaside Inn) - Alcatraz night tour (heb al tickets)
9-8 San Francisco (Seaside Inn) - Golden Gate Bridge (fietsen), misschien naar een avondwedstrijd Oakland A's (honkbal)
10-8 Monterey (Colton Inn) - 17 mile drive(Pebble Beach), whalewatch of Aquarium
11-8 Pismo Beach (Best Western Plus Shore Cliff Lodge) - rijden via Hearst Castle - relaxen (strand)
12-8 Santa Barbara (Quality Inn) - sightseeing & relaxen
13-8 LA Marina del Rey (Inn at Marina del Rey) - Venice(beach), relaxen
14-8 LA - NL
nog 5 weken en dan is het zover. Dan vliegen we met z'n 4-tjes de plas over voor onze rondreis.
We hebben in de tussentijd veel geregeld & gelezen en nog wat open eindjes. Hopelijk kunnen jullie onze vragen beantwoorden en/of hebben jullie nog aanvullende tips.
Dit wordt ons reisschema met per dag ongeveer/globaal bedacht wat te doen. Sommige dingen hebben we al gereserveerd/tickets. De rest staat open...
Waar ik vooral benieuwd naar ben zijn de routes tussen de verschillende plaatsen. Zijn er bepaalde must-see zaken waar we onderweg in de buurt komen die absoluut de moeite waard zijn (dat maakt het reizen van a naar b natuurlijk ook weer leuker)
Ook heb ik nog niet helemaal van te voren uitgezocht welke wandeling in welk park een goede optie is. Er zijn er zo veel en ik heb geen idee hoe makkelijk je in de parken wandelt ivm temperatuur/omstandigheden etc..
19-7 NL - Los Angeles (verblijf Hollywood Castle Hotel)
20-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Hollywood highlights, shoppen
21-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Universal Studios (tickets misschien van te voren al kopen?)
22-7 LA Hollywood (Magic Castle Hotel) - Santa Monica, downtown LA
23-7 Kingman (Best Western Plus A Wayfarer's Inn and Suites) - rijden via stukken van Rt66 (Calico, Oatman)
24-7 Grand Canyon Village (Maswik Lodge) - rijden via Hackberry, Seligman - misschien rondvlucht Grand Canyon of anders kleine wandeling
25-7 Mexican Hat (San Juan Inn - Yurt) - Valley Drive drive zelf doen of een tour reserveren ?
26-7 Page (Quality Inn at Lake Powell) - Horseshoebend, Lake Powell
27-7 Page (Quality Inn at Lake Powell) - Excursies naar Lower (9am) en Upper (12am) Antelope canyon al gereserveerd
28-7 Bryce (Best Western Plus Ruby's Inn) - wandeling/sightseeing in Bryce Canyon
29-7 Springdale (Quality Inn at Zion Park) - wandeling/sightseeing in Zion Park
30-7 Springdale (Quality Inn at Zion Park) - wandeling/sightseeing in Zion Park
31-7 Las Vegas (Excalibur) - eerst naar Hoover Dam en dan pas LV inrijden, Fremont Street, strip, shows, shopping, etc...
1-8 Las Vegas (Excalibur) - heb al tickets voor avondshow Cirque du Soleil
2-8 Death Valley (Furnace Creek Ranch) -
3-8 Mammoth Lakes (Mammoth Creek Inn) - rijden via Bodie ? - Gondola, Hot Creek Geologic Site
4-8 Yosemite Valley (Yosemite Valley Lodge) - rijden via Tioga pass - wandeling/sightseeing Yosemite
5-8 El Portal (Yosemite View Lodge) - wandeling/sightseeing Yosemite
6-8 El Portal (Yosemite View Lodge) - wandeling/sightseeing Yosemite
7-8 San Francisco (Seaside Inn) - city highlights
8-8 San Francisco (Seaside Inn) - Alcatraz night tour (heb al tickets)
9-8 San Francisco (Seaside Inn) - Golden Gate Bridge (fietsen), misschien naar een avondwedstrijd Oakland A's (honkbal)
10-8 Monterey (Colton Inn) - 17 mile drive(Pebble Beach), whalewatch of Aquarium
11-8 Pismo Beach (Best Western Plus Shore Cliff Lodge) - rijden via Hearst Castle - relaxen (strand)
12-8 Santa Barbara (Quality Inn) - sightseeing & relaxen
13-8 LA Marina del Rey (Inn at Marina del Rey) - Venice(beach), relaxen
14-8 LA - NL
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
In principe kun je in al deze parken (behalve Death Valley) prima wandelen in de zomer. Als tip zou ik je wel willen meegeven om als het kan vroeg aan een hike te beginnen. Dan is het niet zo druk en nog niet zo warm.Ook heb ik nog niet helemaal van te voren uitgezocht welke wandeling in welk park een goede optie is. Er zijn er zo veel en ik heb geen idee hoe makkelijk je in de parken wandelt ivm temperatuur/omstandigheden etc..
Deze wandelingen vonden wij zeker de moeite waard:
*Bryce: Navajo Loop gecombineerd met Queens Garden, evt uit te breiden met de Peek-a-boo Loop
*Zion: The Narrows. Zeker voor de kinderen heerlijk om door het water te lopen.
*Zion: Observation Point, prachtige wandeling maar hier ben je wel een dagje zoet mee.
*Zion: Angels Landing, het laatste gedeelte via de kettingen durfde ik niet wegens hoogtevrees. Onze kinderen vonden het fantastisch destijds.
*Yosemite: Aan de Tioga Pass een wandeling naar de Gaylor Lakes met daarna een poosje aan het strand van Tenaya Lake vertoeven.
*Yosemite: in de Valley, via de Misttrail naar de Vernal Falls en dan via de John Muir Trail weer terug naar de valley.
*Yosemite: als je de hele dag de tijd hebt dan kun je met de bus (reserveren!) naar Glacier Point en dan terug naar de valley lopen via de Panorama Trail. Dit is een pittige dagwandeling
*Yosemite: Glacier Point: een wandeling naar Sentinel Dome en/of Taft Point. Je kunt deze ook combineren door een stuk van de Pohono Trail te doen.
Wij hebben al deze trails gelopen. Eén en ander is terug te lezen op onze site in de verslagen van 2005, 2007, 2009, 2011 en 2015.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik kan me helemaal vinden in de tips van Elly (al hebben we niet al die wandelingen zelf gedaan...). Alleen de Narrows vonden wij zo vreselijk druk dat we er niet aan begonnen zijn, maar als je goed op tijd vertrekt, kan je dat zeker vermijden.
Op onze reisblog vind je een pagina met een samenvatting van wat we tijdens de reis gedaan hebben: http://brusselmans.wix.com/brusselmanst ... psis/ea7xp
Een uitgebreider verslag vind je natuurlijk ook in de blog.
Op onze reisblog vind je een pagina met een samenvatting van wat we tijdens de reis gedaan hebben: http://brusselmans.wix.com/brusselmanst ... psis/ea7xp
Een uitgebreider verslag vind je natuurlijk ook in de blog.
Zuidwesten 2015: http://brusselmans.wix.com/brusselmanstravels
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Behalve Angels Landing hebben wij alle wandelingen die Elly noemt gedaan, en het zijn stuk voor stuk aanraders. Kijk ook eens op mijn wandelsite voor een overzicht. Als je in Yosemite de Panorama Trail zou willen doen, dan moet je de bus reserveren. Je kunt dan ook de Mist Trail lopen, zodat je de andere dag tijd hebt voor andere dingen (sequoia's, Mirror Lake, fietsen, Taft Point/Setinel Dome, zwemmen, etc).
Onderweg is niet altijd veel te doen, maar tussen Page en Bryce zou je maar de Toadstool Hoodoo kunnen lopen.
Tussen Zion en Las Vegas is valley of Fire een aanrader.
Op weg naar Mammoth Lakes is er ook veel te doen, kijk daarvoor eens in ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
Onderweg is niet altijd veel te doen, maar tussen Page en Bryce zou je maar de Toadstool Hoodoo kunnen lopen.
Tussen Zion en Las Vegas is valley of Fire een aanrader.
Op weg naar Mammoth Lakes is er ook veel te doen, kijk daarvoor eens in ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2134 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-